Régebben is voltak füstölések, csak akkor kiiktatták az adott kocsit, félrerakták, a BKV megoldotta a dolgot, és ment a forgalom zavartalanul.
Most a legkisebb füstölős esetnél is ki kell hívni a tűzoltókat, leállítani a forgalmat...
Ez azért elég nagy különbség!
A másik meg, hogy a 2-es metró is ratyi állapotban volt anno, sebességkorlátozásokkal, sötét, koszos, ijesztő állomásokkal, helyenként "foszladozó" pályával. Azt is az utolsó pillanatban kezdték újítani...
Nagy a gáz, de teljesen felesleges a drága idejét arra pazarolnia bárkinek, hogy kerülőutakon menjen. Így is sokan sok időt pazarolnak utazásra, nem kell ezt továbbnyújtani.
Bár sajnos nem zárható ki teljesen egy műszaki okokra visszavezethető baleset bekövetkezése, a 3-as metró használata összességében még mindig biztonságosabb, mint a felszíni közlekedésé (beleértve a tömegközlekedés mellett az autózást vagy a kerékpározást is).
Aminek nagyobb a kockázata az elfogadható szintnél az egy olyan súlyos meghibásodás, amely után már tényleg nem vállalható a további üzem.
Ja, tegnap az egyik szerelvény több mint fél órát állt az alagútban műszaki hiba miatt, a másik meg füstölt.
Lassan nem merek felszállni rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!