Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Életveszélyes a hármas metró,...

Életveszélyes a hármas metró, bármikor tömegkatasztrófa történhet?

Figyelt kérdés

"Kollégáimmal együtt figyelemmel kísérjük a híradásokat és sajnos, ami az elmúlt héten történt a Népligetnél az csak a jéghegy csúcsa. A 3-as metró talán legbiztonságosabb szakasza az 1990 végén átadott Árpád híd-Újpest közötti szakasza, igaz a sínkopás ezt a szakasz is érinti, de itt még kezelhető a helyzet. Állandóak az éjszakai karbantartások és a túlóra.


A metró folyamatos és zavartalan működtetése a mi vállunkat terheli, aminek a 3-as vonalon egyre kevésbé tudunk eleget tenni. Az alagútban egyre több helyen tapasztalható szivárgás, a vágányok több szakaszon is életveszélyesek, már a 40km/órás korlátozás sem segítene, és a Népligetihez hasonló baleset bármelyik állomáson bármikor előfordulhat. Sok helyen az oldalfalakon található márványlapok is bármikor leeshetnek, mivel az elmúlt 20 évben szinte sehol nem végeztek komolyabb karbantartást és szerkezeti- statikai vizsgálatokat.


Ezt a problémát már többször is jeleztük, a tavalyi metrótűz óta mind a BKV, mind a főváros felé, de csak ígéreteket kaptunk, ugyanakkor a felelősség a miénk. A jelenlegi hibák kijavításához a mi munkánk és felkészültségünk már kevés. A metróvonalon a szerkezeti hibák már annyira kritikusak, hogy egy esetleges azonnali műszaki beavatkozásnak az egész vonalat érintenie kellene. A 2-es vonalhoz hasonló szakaszos felújítás lehetősége az állandó balesetveszély miatt meglátásom szerint nem kivitelezhető.


Ezt a véleményemet több kollégám is osztja. Féltem a munkámat és az utasok biztonságát, de a nyilvánosság elé sem én, sem a kollégáim nem merünk kiállni. A Népliget állomáson történt baleset miatt így is gőzerővel zajlik a felelős keresése. Nagy valószínűség szerint a "felelőst" közülünk fogják kiválasztani. Szeretném, ha ezek a problémák az utazóközönség elé kerülnének."


[link]


2012. máj. 12. 13:55
 1/3 anonim ***** válasza:
Az északi vasúti összekötő hidat meg ideiglenesen 5 évre építették, aztán ötven valahány évig jártak rajtuk a vonatok... ez magyarisztán
2012. máj. 12. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
nincs pénz arra h rendszeres és jó karbantartást végezzenek a metróvonalakon.a karbantartók pedig felelősségüknek érzik h ne legyen baleset.nem eltenni a lóvét,(Nokiás doboz meg pofátlan végkielégítések stb) hanem karbantartási munkálatokra fordítani amíg tényleg nem lesz tömegkatasztrófa.
2012. máj. 12. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Napkiraly ***** válasza:
MOST kéne bezárni azt a tetves szellemvasutat,mielőtt még emberek halnak meg. A közlekedési központnak is ezzel kéne foglalkozni dugódíj meg piroslámpafigyelő kamera helyett. Mire akarnak ezekdugódíjat szedni? Inkább számolják fel a tetves cégüket,és adják vissza a buszsávokat az autósoknak
2012. máj. 13. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!