Tényleg életveszélyes a 3-as metró?





Nem siklik ki, a sínen van olajszennyeződés ez szokot felizzani. Érthetetlen miért nem tudnak egy erős seprűt tenni a vonatra, amivel menet közben folyamatosan letisztítaná a felesleges olajat.
Valószínű azért, mert pár ezer forintból kivitelezhető, viszont így nem tudnak lopni egy csomó pénzt a költségvetésből.





Egyes, évtizedes olajsárról van szó, az nem fog lejönni sepréssel. Vegyszeres alagútmosásra lenne szükség, de ezt már hosszú-hosszú évek óta megspórolják.
Tény, hogy nincs jó műszaki állapotban. De életveszélyesnek speciel nem nevezném. Megítélésem szerint a metró műszaki szakemberei, Tarlós István gárdájával ellentétben mindent megtesznek azért, hogy az utasok biztonságát veszélyeztető helyzet ne alakulhasson ki. A vonatok napi vizsgáját meggyőződésem, hogy lelkiismeretesen csinálják, mert ha gond adódna, akkor nyilván a vizsgálatot végző lesz elővéve és lecsukva. Ezen kívül a pályások is megtartják éjjelente a maguk bejárását és szinte napi szinten tűzik ki az újabbnál újabb lassújeleket, miközben próbálják kigyomlálni más pontokon a korábban kitűzötteket.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!