Titeket is kiráz a hideg a METRÓ hallatán?
Nem hiába van ott, a peron legumizva.
Igaz, jobb helyeken, peronfalat húznak. Nálunk, nincs ilyen, pedig a 4-es metró építkezésénél is felvették ezt.
Azt, ha valaki oda beesik és az érzékelő áramtalanítsa: az még drágább, mint a peronfal (arról nem is beszélve, hogy azt az időt, senki nem állja - gondolni kell a többi utasra is, mert ilyenkor, pótlóbuszokat tesznek be oda).
Semmivel sem veszélyesebb, mint bármelyik másik közlekedési eszköz.
Busz: beesel elé és véged.
Autó: kinyílik az ajtó véletlenül, kiesel és véged.
Bicikli: elveszted egyensúlyodat, elesel, bevered a fejed és véged.
Repülő: fent maradsz, és véged.
Nem ráz ki a hideg. Sokkal biztonságosabb, mint a felszíni közlekedés, hiszen egy erősen túlbiztosított rendszerről van szó. A metróban nincsenek részegen vagy félálomban a tömegbe gázoló sofőrök.
Az elég ritka, hogy valaki véletlenül a metró elé essen. Magyarországon elég széles és markánsan eltérő felületű a biztonsági sáv. Ezen kívül az állomásokon van életmentő árok, amibe az eszméleténél lévő utas bele tud feküdni. A 4-es metrónál pedig eleve automatikus vészfékezést vált ki a beeső ember vagy nagy tárgy.
"Kérjük, hagyják szabadon a biztonsági sávot"
Aki ennyiből nem ért, az nyugodtan felfogható járulékos veszteségként.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!