Ti vesztek bérletet? Ha igen, miért?
Én évek óta bliccelek, sosem kaptak még el, nem hagyom magam. Viszont párszor azért elgondolkoztam azon, hogy "jó útra" térek.
Legutóbb nyáron volt ilyen, vettem augusztusban egy bérletet, mivel sokat kellett utaznom a városban olyan helyekre, ahova a metró a célszerű. Az egy hónap alatt 7 darab olyan eset volt, mikor használni akartam a metrót, de azt lezárva találtam, vagy épp menet közben szállítottak le róla, mert elromlott. Tehát majdnem hetente kétszer megtörtént csak velem, holott nem is naponta jártam metróval. Ez több, mint elfogadhatatlan, szerintem teljesen jogosan éreztem, hogy kidobott pénz volt a bérlet.
Érdekes, ilyen esetben a BKV miért nem fizet az utasnak? De ha én otthon felejtem az érvényes bérletem, akkor az rögtön 2000 Ft.
Bónuszként álljon itt egy videó, milyen színvonalú embereket alkalmaznak a vállalatnál: http://www.youtube.com/watch?v=o0xCbKQTIm4















De te nem fizetsz az "elvégzett szolgáltatásért".
Azt mondod, évek óta bliccelsz...
Én bérlettel járok, és elégedett vagyok a BKV-vel. Használom az okostelefon alkalmazást, azt is szeretem.
Nem kell kiragadni az extrém eseteket.
Én olyan ellenőrrel találkoztam, hogy a srácnak, akinek nem volt jegye, felajánlotta, hogy leszállhat a köv. megállóban. Szóval jó fej volt, nem büntette meg!





"De nem is megyek többet ahhoz a fodrászhoz..."
Nagyon jó meglátás! Csak az a bibi, hogy a BKV helyett nincs más tömegközlekedési szolgáltató, akihez átpártolhatok. A piaci verseny hiánya meg ilyen viszonyokat szül.
"De te nem fizetsz az "elvégzett szolgáltatásért". "
Pont arról beszélek, hogy mikor fizettem, akkor sem kaptam a pénzemért semmit.
"Nem kell kiragadni az extrém eseteket."
Nem tudom, te merre közlekedsz, de én az elmúlt években minimum 10 közel ilyen jelenetet láttam saját szememmel. Én értem, hogy a BKV kizárólag csak akkor hajlandó elismerni, ha felvétel van róla, de ettől függetlenül a mindennapi tapasztalat közelebb áll a fenti videóhoz, mint a hivatalos PR-anyag.
"Te mit szólnál ha a főnököd mindenféle kifogással sosem fizetne ki, hol ezért hol azért, pedig te elvégezted a dolgod?"
Már ne is haragudj, de ha hetente kétszer nem tudom használni a metrót, akkor az nem "mindenféle kifogás"...










Kérdező, igenis van alternatívája a közösségi közlekedésnek. Autóval, taxival, gyalog, biciklivel, rollerrel, néha Volán- vagy MÁV-Start járattal is kiválthatod a BKK-zást. Ergo eldöntheted, hogy fizetsz a BKK szolgáltatásaiért vagy nem veszed igénybe azokat.
Amit ma havi 9000 Ft-ért megkapsz, az Európa egyik legsűrűbb, éjjel-nappal elérhető tömegközlekedési hálózata egy jó 30x30 km-es területen. Mindehhez ma már modern utastájékoztatás is járul. Persze vannak gondok, az M3 vonal és sok busz rossz műszaki állapotban van, de ezt bőven ellensúlyozza az, hogy ha gond támadna, rögtön van alternatívád az esetek többségében.
Ezen kívül nem egy valid érvelés az, hogy azért nem fizetsz egy ÀLTALÁBAN jól használható szolgáltatásért egy átalánydíjat, mert NÉHA alacsonyabb minőségű szolgáltatást kapsz. És ahhoz tényleg pofa kell, hogy nem fizető utasként kritizáld is a szolgáltatást. Mégis mi a f*ból fejlesszenek, ha nem fizet érte egy csomó ember?
"Kérdező, igenis van alternatívája a közösségi közlekedésnek."
Ez tök jó, de ha figyelmesebben olvasod, láthatod, hogy én tömegközlekedésről beszéltem. Ha szar az alma a zöldségesnél, nagyon nem vigasztal, hogy van körte is. Pláne, ha minden zöldségesnél csak ugyanaz az alma
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!