Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogy lehetséges, hogy a...

Hogy lehetséges, hogy a budapesti tömegközlekedés működtetése drágább, mintha minden egyes utas saját autót tartana fenn és azzal közlekedne?

Figyelt kérdés
A nagyüzemi működtetésnek elvileg mindig olcsóbbnak kéne lenni, nem?
2021. márc. 14. 11:58
1 2 3 4 5
 1/45 anonim ***** válasza:
92%
Forrás? Amúgy meg gondolj bele, hogy ha tömegközlekedsz, akkor nem te vezetsz, hanem sofőr, akit fizetni kell. Vannak ellenőrök, vannak bérletpénztárak, vannak forgalomirányítók, vannak HR-esek, és így tovább. Megy a busz akkor is, ha csak 3-an ülnek rajta. Ez mind pénz.
2021. márc. 14. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/45 anonim ***** válasza:
80%
Meg a BKV is mindig egy nagy pénztemető volt, ahogy a BKK is az :D
2021. márc. 14. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/45 anonim ***** válasza:
100%
Bemutatnád konkrétan a levezetést...?? Amiből kijött az állítólagos eredményed....
2021. márc. 14. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/45 anonim ***** válasza:
100%

És azt mégis ki mondja hogy drágább?A seggedből szedted ezt elő?

Meg amúgy is mi az hogy drágább,kinek drágább?Az utazóknak biztos nem drágább a tízezres bérlet mint egy autó fenntartása.

2021. márc. 14. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/45 anonim ***** válasza:
100%
Valamit félreszámolhattál. Például ha kihagyod az autózás költségeiből a járműbeszerzés és az amortizáció tételeit, akkor juthatsz ilyen következtetésre.
2021. márc. 14. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/45 anonim ***** válasza:
100%

#5: na igen, nekem is ez volt az első tippem! :-)


Valami nagyon naiv elképzelése lehet erről az egész témáról - szerintem tuti, hogy vmi agyhalott FB-csopiban dobta be valaki (egy hasonlóan magasan képzett.... :_D) a témát....


Ilyesmire szoktak ráharapni a Dunning-Kruger pozitívak.... :)))

2021. márc. 14. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/45 anonim ***** válasza:
0%

#5

A járműbeszerzés és az amortizáció egy és ugyanazon tétel. És természetesen beleszámoltam, ahogy a tömegközlekedés esetén is. És nem hagytam ki a metróépítés költségét sem (4-es metrónál közel 500 milliárd forint, ami már lefedi egymillió autó egy évnyi amortizációját)

2021. márc. 14. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/45 anonim ***** válasza:
100%
Ez az állítás olyan 101% bizonyossággal nem igaz...
2021. márc. 14. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/45 anonim ***** válasza:
100%

Elfelejtettél accountot váltani? 😃😄 Aztán saját magadnak válaszolsz? No, hajrá IP-ban, próbáljuk meg, neked már sok helyen olvastam a hülyeségedet.


De egyébként nonszensz hogy drágább.


Neked, mint használóknak olcsóbb a tömegközlekedés, ez tény és az is marad.

2021. márc. 14. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/45 anonim ***** válasza:
100%

#9: megelőztél! :-DDD


Tényleg röhejes, hogy saját maga alá kommentel.... Hogy többnek látszódjék...??? LOL

2021. márc. 14. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!