Hogy lehetséges, hogy a budapesti tömegközlekedés működtetése drágább, mintha minden egyes utas saját autót tartana fenn és azzal közlekedne?
És azt mégis ki mondja hogy drágább?A seggedből szedted ezt elő?
Meg amúgy is mi az hogy drágább,kinek drágább?Az utazóknak biztos nem drágább a tízezres bérlet mint egy autó fenntartása.
#5: na igen, nekem is ez volt az első tippem! :-)
Valami nagyon naiv elképzelése lehet erről az egész témáról - szerintem tuti, hogy vmi agyhalott FB-csopiban dobta be valaki (egy hasonlóan magasan képzett.... :_D) a témát....
Ilyesmire szoktak ráharapni a Dunning-Kruger pozitívak.... :)))
#5
A járműbeszerzés és az amortizáció egy és ugyanazon tétel. És természetesen beleszámoltam, ahogy a tömegközlekedés esetén is. És nem hagytam ki a metróépítés költségét sem (4-es metrónál közel 500 milliárd forint, ami már lefedi egymillió autó egy évnyi amortizációját)
Elfelejtettél accountot váltani? 😃😄 Aztán saját magadnak válaszolsz? No, hajrá IP-ban, próbáljuk meg, neked már sok helyen olvastam a hülyeségedet.
De egyébként nonszensz hogy drágább.
Neked, mint használóknak olcsóbb a tömegközlekedés, ez tény és az is marad.
#9: megelőztél! :-DDD
Tényleg röhejes, hogy saját maga alá kommentel.... Hogy többnek látszódjék...??? LOL
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!