Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért nem szeretik sokan a...

Miért nem szeretik sokan a traffipaxoló rendőröket, amikor az autósokért vannak kint, hogy ne történjen baleset?

Figyelt kérdés
2016. máj. 31. 18:05
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
45%

"lehetne 160 km/h ma már a limit, a németek sem halnak halomra (és el ne kezdje valaki milyen szuper sofőrök ők, mert napjában járok ott, és ott is van hülye elég)."


Ha jársz ott sokat, azt is tudod, hogy nagyon kevés az olyan szakasz, ahol nincs korlátozás - ahol pedig van, ott 120. Százhúsz, kevesebb, mint nálatok, magyarisztánban.


És megint a szokásos 160. Így, hogy 130 a limit, nyugodtan mehettek 140-nel bünti nélkül, sokan már most is 150-et állítanak be a tempomaton.


Ha 160 lenne a sebességhatár, mi lenne? 180-200 lenne a bevett gyakorlat a kétsávos pályán? Mert azért azt ne felejtsük el, hogy itt (mármint Németországban) három (sőt néha négy!) sávos a pálya, ahol nincs korlátozás. Magyarországon hol van három sávos pálya? Bp-Szfvár között? Azért nem mindegy.

2016. jún. 1. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:
47%

"Ha jársz ott sokat, azt is tudod, hogy nagyon kevés az olyan szakasz, ahol nincs korlátozás"


Nem olyan kevés az. Országos szinten van 5 - 6 ezer km összesen. Gyakorlatilag minden pályán van olyan hosszabb - rövidebb szakasz.



"És megint a szokásos 160. Így, hogy 130 a limit, nyugodtan mehettek 140-nel bünti nélkül, sokan már most is 150-et állítanak be a tempomaton."


Igen, én is. Ma kb. ez a legkedvezőbb tempó a mai autókhoz, utakhoz.


"Mert azért azt ne felejtsük el, hogy itt (mármint Németországban) három (sőt néha négy!) sávos a pálya, ahol nincs korlátozás."


Ez nem igaz. Ezt honnan szeditek folyton? Soroljak kétsávos pályákat Németországban ahol nincs korlátozás?


És Németország vélhetőleg hamarabb lesz -isztán mint mi.

2016. jún. 1. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 anonim ***** válasza:
41%

"amikor az autósokért vannak kint, hogy ne történjen baleset"


Én ezzel nem tudok egyetérteni. Amikor beállnak a beláthatatlan kanyarba vagy a bokor mögé vagy civil autóból mérnek, mégis hogyan csökkentik a balesetveszélyt? Esetleg ha valaki kap elég csekket visszavesz, de ez sem garantált. Az ilyen trafizást elsősorban pénzbehajtásnak tartom.


Ellenben a kihelyezett, fix kamerákkal. Ott (jó esetben) jól látható tábla figyelmeztet a jelenlétére, így szinte mindenki lelassít előtte, normálisan megy.

2016. jún. 2. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 anonim ***** válasza:
Talán azért, mert nem mindig az autósokért vannak... Hanem csak a pénzbeszedés miatt. Gondolok itt a sunyi, elbújós mérésekre. Meg hát egy veszélyforrás.. Még ha be is tartod, sok helyne értelmetlen a sebességkorlátozás és akaratlanul si belefuthatsz egy büntetésbe.
2016. jún. 8. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!