Számodra mi a legfölöslegesebb kresz szabály?
Én sosem értettem a STOP tábla lényegét, vagy legalábbis azt, hogy olyan helyen kötelez megállásra, ahol a kereszteződés nem belátható, tehát kétszeresen meg kell állni. És hozzáteszem, hogy ez az "iskolás" nullára visszazöttyentős fékezéses megállás az esetek többségében felesleges. Elég lenne a macisajt, mert ha jön valaki, akkor akkor is el kell engedni.
A másik meg az autópályatempó. Mondjuk a jobbratartást nagyívben leszaró autista sügerek miatt lehet, hogy nem tudnánk alkalmazni a német elvet, de ha legalább 160-ra felemelnék, már jó lenne.
A harmadik, hogy kisívben nem lehet kanyarodni a pirosnál úgy, mint Amerikában. Az USA-ban ha elöl állsz a pirosban, de jobbra kisívben kanyarodsz, és balról nem jön senki, kanyarodhatsz, mehetsz. Ez jó, mert sok értelmetlen állicskálást meg lehetne spórolni.
Továbbá az ilyen 30-as 40-es korlátozás is fasság. Az 50 is annyira kevés már, hogy elég lenne ha azt betartják ott, ahol most 30 meg 40 a tábla szerint.
"Számodra mi a legfölöslegesebb kresz szabály"
Az összes kb. Komolyan. Apósom volt Indiában, azt mondta ilyen káoszt sose látott világ életében, de egy baleset se volt, pedig 3 hetet lődörgött ott össze-vissza. Itt meg 2 autó éjszaka csinál ütközést villogó sárgánál, mert nem tudják kinek van előnye:D
"Kerékpárral
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni nem szabad."
#14 Elmagyarázom a STOP tábla lényegét: vannak helyek, ahol a szimpla elsőbbségadás kötelező tábla esetén mindenki figyelmetlen volt, ész nélkül ment, és annyira megnőtt ezeken a csomópontokon a tábla, hogy a hülyék kedvéért kirakták a STOP táblát, hátha akkor legalább kétszer szétnéznek a korábbi 0 vagy gyors körülpillantás helyett.
Aki tud közlekedni, az nyilván majdnem megáll, amikor a fa kitakarja a keresztutat, és araszolva kéne megközelíteni, különben nem is látja, hogy jön valaki. Na, akinek eddig nem terjed az esze, annak a kedvéért kirakták a STOP táblát.
#14 Az USA-t ne általánosítsd. Ez csak egy lehetőség, államonként változik az alkalmazása. Pl. New York városa az állami rendeletet is felülbírálta azzal, hogy iskolabusz ha gyereket szállít, nem teheti ezt meg. Ez csak egy szövetségi lehetőség, amit vagy alkalmaz az állam, vagy nem. (Ahogy az is államfüggő, és többnyire tilos, hogy a motoros akár álló sornál előrecsorogjon az USA-ban, cserébe a bukósisak ellen meg lobbiznak, hülye az az ország.)
És erre amúgy nálunk van megoldás, az USA ugyanis nem ismeri a kiegészítő zöld jobbra nyilat, amivel nálunk Budapest pl. tele van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!