Mikor jönnek rá, hogy nagyvárosban csak a tömegközlekedés a fenntartható?
Figyelt kérdés
Értelemszerűen főleg a városmag környékén elképzelhetően első kőrben.márc. 22. 15:05
1/42 nemaRendőrség válasza:
Rájönni nagyon könnyű, megvalósítani nagyon nehéz.
2/42 anonim válasza:
A világ más nagyvárosaiban is napirenden vannak a dugók. Hát ott sem jöttek még rá, hogy tömegközlekedni kellene.
3/42 anonim válasza:
Képzeld el mi lenne ha mindenki egyik napról a másikra tömegközlekedne…. Arról nem beszélve hogy van az a réteg aki elvből nem ül fel buszra vagy villamosra.
4/42 anonim válasza:
Az a baj sok embernél a kényelem az elsődleges szempont nem pedig az észérv. Már jó régen rájöttek hogy a belvárosi autós közlekedés maga a rémálom.
5/42 bazaltkaroly válasza:
Vagy tiltással lehetne, agy korlátozással, vagy valamilyen kedvező extrával. Önmaguktól nem fognak átszokni a mindenképpen autózós emberek.
6/42 anonim válasza:
#4 Nálam is, nem arra vettem X millióért autót hogy a hajléktalanokat szagoljam, és a tiszta ruhámmal a hugyukra üljek.
7/42 anonim válasza:
> "Az a baj sok embernél a kényelem az elsődleges szempont nem pedig az észérv."
Mindkét oldalnak racionális a döntése. A tömegközlekedők benzinköltséget és autófenntartást spórolnok meg, a saját maguk közlekedők meg időt. Majd számold egyszer össze, hogy Budapest egyik végéből a másikba mennyi idő eljutni tömegközlekedéssel, aztán mondjuk emelett még legyen olyan a munkahelyed is, hogy egész nap ingáznod kell a városba az ügyfelekbe.
8/42 anonim válasza:
Vagy nézzük a vidékről ingázók esetét. Nekem autóval 40 perc bemenni a munkahelyre szomszéd városból. Tömegközlekedéssel ez minimum másfél - két óra és akkor még azt sem dönthetem el, hogy mikor akarok bemenni, mert fix a menetrend. Munka után nincs is buszom, jó másfél órát kellene várnom a járat indulására.
9/42 nemaRendőrség válasza:
@8
Ne nézzük az ingázókat mert a nagyvárosok belvárosairól van szó.
Most sem mehetsz be Miskolcon a Széchényire, Egerben a Dobó térre vagy a debreceni Piac tér nagyrészére kocsival
10/42 anonim válasza:
#9 Tehát kövessük el a kettős mérlegelés esetét. Aha, jó. Az a probléma ezzel, hogy az ember nem egy belvárosnyi területen éli le az életét. Remélem érzed a problémát. A hangsúly itt nem azon kell legyen, hogy átszokjanak az emberek a tömegközlekedésre, hanem azon, hogy mérlegeljék mikor mivel utaznak. Én sem veszem elő a kocsit a szomszéd ABC-be, sőt nem minden ügyfélhez megyek kocsival sem munkaidőben, de van, hogy az idő rövidsége vagy a távolságok nagysága miatt inkább ülök autóba, mint szenvedjek a tömegközlekedéssel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!