Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért nem építenek kötelezően...

Miért nem építenek kötelezően minden autóba és motorba is tachográfot? Azonnal betartana mindenki minden sebességhatárt.

Figyelt kérdés
Technikailag megoldható lenne,kis leplombált elektronika doboz, gps ,jeladó stb.Egyből megoldaná a gyorshajtási problémát, netes eléréssel hatósági osszeköttetéssel azonnal kuldené is a büntetést minden egyes sebesség túllépésre.Aki kikötné, megkerülné annak azonnali forgalmi bevonás hatalmas büntetéssel megtámogatva.Nagy bevétel lenne az államnak, és rend lenne az utakon végre.

febr. 3. 23:51
1 2 3 4 5
 11/41 anonim ***** válasza:
48%

#8 "Én esküszöm kiváncsi vagyok, mi lehet a történet folytatása."


Rettenetesen szomorú, hogy magyarázni kell. Ám legyen, hogy a gyengébbek se maradjanak ki a beszélgetésből: nem csak közút létezik a világon.

febr. 4. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/41 anonim ***** válasza:
51%
Sajnos még mindig nem értjük hogy miről van szó mert ezt például tudtuk.
febr. 4. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/41 anonim ***** válasza:
#12 Tehát ott tartunk, hogy kvázi nem tudod 2+2.
febr. 4. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/41 A kérdező kommentje:

Ha 1/3 -át okozzák a baleseteknek a gyorshajtók, akkor pont annyival lehetne csökkenteni a számukat és ha már pár emberéletet megmentene ,akkor megérte.


Pályanap..ennél légbőlkapottabb kifogás kevés van.Nyilvan a rendszer érzékelné,hogy a kocsi sebesseg limit nélküli zónában van, ahogy pl a német pályán is, vagy egyszeruen nem közúton és máris lehetne nyomni neki.

Hackert hagyjuk biztos lenne ilyen mókolás, de hatalmas büntetési tétel tudatában kevesen mernék bevállalni.

A kamionos azért szegi meg mert nem online a rendszer,ha nem allitja meg a zsaru megússza.Ha élő adatokat kozvetitene a rendszer vagy napi jelentesben el kellene küldenie a hatóság felé a menetíró tartalmát,egyből n veretne városban csendes faluban 50 felett a dömper.

Lehet közvetlen bevétel csökkenne de a rendszer le csökkentené a balesetek, halálesetek, műszaki mentések számát, amely pénzben mérhető előnyt is jelentene. Trafipaxos rendőr is értelmesebb elfoglaltságot kapna. A kiszámított mindenki által betartott sebesség limit pontosabb forgalomtervezéssel csökkentené a dugót.

febr. 4. 09:03
 15/41 anonim ***** válasza:

#14 "Nyilvan a rendszer érzékelné"


Felmegyek a Mátrába és nincs térerő.


Ne értsd félre, nem azt mondom, hogy a Mátrában akarok száguldani, hanem azt, hogy közel sem olyan megbízható ez, mint ahogy te a kis steril, valóságtól elrugaszkodott álomvilágodban elképzelted.

febr. 4. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/41 anonim ***** válasza:
#15 Ja és még valami a gyorshajtásról, korábban már írták, hogy 100-ból 99-szer a gyorshajtás nem abszolút gyorshajtást, hanem relatív gyorshajtást jelent. Utóbbi ellen semmit sem ér a tachográf, úgyhogy k*rvára nem érnél el vele semmit.
febr. 4. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/41 anonim ***** válasza:
Be kell kenni fattyúval az antennát és akkor sebestyén erő
febr. 4. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/41 anonim ***** válasza:
*Se lesz térerő
febr. 4. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/41 anonim ***** válasza:
Úniós előírás, hogy a tachográf adatok alapján nem büntethetnek visszamenőleg. Az olaszok és a németek csinálták egy ideig, hogy megállították a teherautót, kiolvasták a tachográf adatokat, majd megbüntették a sofőrt azért, mert a szomszéd faluban volt egy 30-as korlátozású szakasz, amin a jármű 50-el átrobogott. A sofőr kifizette, mert nem is tudott a jogszabályról, ment tovább, de utólag vissza tudta perelni és még a rendőrök kaptak figyelmeztetést a jogtalan büntetésért.
febr. 4. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/41 A kérdező kommentje:
Igen mert ha az ország teruletenek 0.01%-an nincs eppen gps jel,akkor a többi már nem ia számít? De mivel a rendszer nem feltetlen csak gps alapjan mérne hanem az autö saját sebesség adatait is néz né akkor az elvesztett jel és a megtalalt jel közti utszakasz logikusan kikövetkeztethető a megtett ut hosszából.hiszen ilyen helyeken 1 út van altalaban valami hegyen át.A gyorshajtás relativ nem relativ közrehatásának balesetekre pontos megoszlására milyen hiteles statisztika van? De ha már 1 ember élete megmenthető ez altal akkor megérte. Plusz adott baleseti szituban ahol elintézik elsőbbség meg nem adásával a dolgot ott pl egy száguldó pilóta nem uszhatná meg hiába ment védett úton, vagy jöttek ki elé mert nem szamitottak arra hogy 200al vereti.Varosban is gyalogátkelőket 90el megközelítők nem usznák meg annyival hogy éppen félre tudott ugrani a gyalogos
febr. 4. 10:28
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!