Miért nem építenek kötelezően minden autóba és motorba is tachográfot? Azonnal betartana mindenki minden sebességhatárt.
Én vagyok az a hozzáértő akiről az egyes beszélt.
Ott kezdődik hogyha mindenki betartanál sebességhat rád akkor még bénulna a budapest de valószínűleg az ország is.
Tehát igazából csak arról van szó hogy mérsékelt elhelyeznek ki sebességfigyelőket akár mobil akár állandó teszik ezt azért hogy beszedjenek pénzt. De nem cél az hogy mindenki betartsa a sebességhatarokat a fenti okok miatt, meg bénulna miatta a közlekedés...
Rend lenne az utakon? A baleseteknek csak kb. 1/3-a írható a gyorshajtás számlájára, és azon belül is a nagy többségüknél a relatív gyorshajtás a hunyó (amikor az illető belül van az abszolút sebességhatáron, ennek ellenére a sebessége mégis túl magas a forgalomhoz és útviszonyokhoz képest).
Nagy bevétel lenne az államnak? Az, hogy senki nem lépi túl a sebességhatárt? Abból miféle pénz folyna be?
Szóval bár technikailag megoldható lenne, de a kérdező által említett célok egyike sem valósulna meg általa: sem rend nem lenne tőle az utakon, sem pénzt nem hozna az államnak.
Valójában meg mindkét félnek kényelmes a mostani rendszer: az emberek nem érzik magukat túlzottan bekorlátozva, az állam meg szedheti a pénzt.
Az ember gondol egyet és meglepi magát egy élményvezetéssel a Hungaroringen.
Kell folytatnom a történetet, vagy tudod használni az agyadat, hogy megértsd a problémát?
“ Kell folytatnom a történetet, vagy tudod használni az agyadat, hogy megértsd a problémát?”
Én esküszöm kiváncsi vagyok, mi lehet a történet folytatása.
“ Ott kezdődik hogyha mindenki betartanál sebességhat rád akkor még bénulna a budapest de valószínűleg az ország is.”
Most mindenki fohászkodjon csodálatos gyorshajtóinkhoz. Ohh köszönjük, hogy áldozatos munkátokkal megoldjátok, hogy ne legyen dugó! Micsoda áldozat kész emberek, akik mi egyszerű halandók kényelméért feláldozzák magukat, így nincs dugó.
Szerinted a dugó csökkenését eredményezi egy gyorshajtás mondjuk Budapesten?
Ahol van zöld hullám, konkrétan lassítja a forgalmat aki szálguldozik. Hamarabb oda ér a következő lámpához, így neki sokkal jobban lassítani kell, sőt akár meg is állni amég a mellette levő sávban lendülettel mennek már át.
Hogy a francba tudná a 19 éves jaszkarizó hülye gyerek csökkenteni a dugót? Hát azzal, hogy ide oda ugrál a sávok között másokat zavar, fékezésre késztet és megint csak lassítja a forgalmat.
Sokkal hasznosabb egy jó egyenletes ritmusban közlekedő forgalom, mint a padlógáz satu fék szindrómában szenvedő kompenzálni akaró agyhalottak.
A kaminokban van. Te nem láttál még olyant, amelyik gyorsabban kapkodja a lábait?
No meg a 360 fokban körbe forgó kerék, a minden oldalon lévő refi és egyéb marhaságok mellett már nem férne bele még egy tahó gráf is
Párhuzamban jönnének a hekkerek, akik feltörik őket, és horror árért adják vissza.
Téves adatot fog írni, küldeni, stb.
Mondjuk ha így balesetet okoz a mókus, még ezért is meg lehetne kaszánlni.
Másik ok, hogy nincs ilyen, hogy nem lennének egyedi autók, 0 lenne a kereslet rájuk, ha mind kb ugyanazt tudja.
És ahogy látható, az emberi biztonság sokadik szempont nálunk is az utakon. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!