Mennyire valós veszély a durrdefekt és az emiatti baleset?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akkor ez a busz a kivételek közé tartozhatott?
Ha tömlő nélküli kerékkel lett volna felszerelve, akkor nagy valószínűséggel nem történt volna baleset és nem hal meg 8 ember?
Mert ha így van, akkor jó ötlet lenne előírni, hogy buszok kormányzott kerekeire csak tömlő nélküli kereket szabad tenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A buszbaleset nem defektnek köszönhetően.
Egyszerűen csak elaludt a sofőr.
Gondolj bele, egynapos horvát nyaralás. Sofőr felborítja napi rendjét, lefekszik délután (vagy el tud aludni vagy sem) aztán felkel este 10-kor és már vezet is szinte reggelig, utána ott horvátban a buszban szerintem szintén nem tud aludni így konkrétan alvás nélkül indul el hazafelé is.
Nem tudom ki volt az a barom aki ezt kitalálta.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
7-re:
Bár mindenki azt mondja, hogy durrdefekt volt, de ha netán elalvás: nem tiltották be az éjszakai vezetést buszos kirándulásoknál a veronai baleset után? Biztos, hogy szó volt róla, de én úgy tudtam, el is fogadták a tiltó szabályt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A buszoknak, kamionoknak nem 2-2,5 barra van fújva a kerekük hanem 7-8-9 barra ami jóval több, így ha véletlenül valami átszúrja a gumit a nagyobb nyomás miatt az tuti durranni fog.
Autónál jóval ritkább, vagyis inkább azt mondanám kifejezetten ritka.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
8. Az iskolai kirándulóbuszok vezetője este 23. óra, reggel 4. óra között szállodai minőségű szobában kell pihenjen.
Másokra nem vonatkozik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!