Mennyire valós veszély a durrdefekt és az emiatti baleset?
Akkor ez a busz a kivételek közé tartozhatott?
Ha tömlő nélküli kerékkel lett volna felszerelve, akkor nagy valószínűséggel nem történt volna baleset és nem hal meg 8 ember?
Mert ha így van, akkor jó ötlet lenne előírni, hogy buszok kormányzott kerekeire csak tömlő nélküli kereket szabad tenni.
A buszbaleset nem defektnek köszönhetően.
Egyszerűen csak elaludt a sofőr.
Gondolj bele, egynapos horvát nyaralás. Sofőr felborítja napi rendjét, lefekszik délután (vagy el tud aludni vagy sem) aztán felkel este 10-kor és már vezet is szinte reggelig, utána ott horvátban a buszban szerintem szintén nem tud aludni így konkrétan alvás nélkül indul el hazafelé is.
Nem tudom ki volt az a barom aki ezt kitalálta.
7-re:
Bár mindenki azt mondja, hogy durrdefekt volt, de ha netán elalvás: nem tiltották be az éjszakai vezetést buszos kirándulásoknál a veronai baleset után? Biztos, hogy szó volt róla, de én úgy tudtam, el is fogadták a tiltó szabályt.
A buszoknak, kamionoknak nem 2-2,5 barra van fújva a kerekük hanem 7-8-9 barra ami jóval több, így ha véletlenül valami átszúrja a gumit a nagyobb nyomás miatt az tuti durranni fog.
Autónál jóval ritkább, vagyis inkább azt mondanám kifejezetten ritka.
8. Az iskolai kirándulóbuszok vezetője este 23. óra, reggel 4. óra között szállodai minőségű szobában kell pihenjen.
Másokra nem vonatkozik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!