Mi értelme a zöldhullámnak rosszul beállított lámpákkal?
Nagy hír volt 3 hónappal ezelőtt, hogy mostantól zöldhullám van nálunk a főúton. Ehhez képest a nagy frászokat van! 50-es tábla van a szakaszon, mégis 40-el kell totyogni ahhoz, hogy mire a másik lámpához ér az ember, átváltson zöldre. Többször is lemértem és nem csal a kilométerórám.
Ennek így mi értelme van? Eddig mindenki nyugisan közlekedett a szakaszon, mert úgyis piros volt, mikor a másikhoz ért, újabban viszont katasztrófa, mert van aki csapatja neki 60-al is, mert azt hiszi jól vannak beállítva a lámpák, a rutinosabbak meg 40 környékén kacsáznak és feltartanak mindenkit. Aki megengedett sebességgel próbál közlekedni az a kettő között ragad. Hol gyorsítania, hol fékeznie kell, éppen melyik fajta sofőr megy előttük.
Tudod, hogy 50-es tábla van, a zöldhullám még vissza is fog rajta, de mégis 60-al akarsz "csapatni".
Értelmes dolog.............. aztán még föl is vagy háborodva. :)
Nálunk pont a béna padlógáz-padlófek huszárok tartják fel a forgalmat.
Bp, Egér út, az M1/M7-től Rákóczi hídig el lehetNE jutni 1 piroslampával, meg vissza iranyba is, de nem, minden lampához gyorsan oda kell fekezni nehány gyökernek 100-ról, amíg még piros, és megakasztani az egész forgalmat.
"Aki a megengedett sebességgel próbál közlekedni"
Városban megengedett sebesség a 40. 50 a sebességKORLÁTOZÁS, ami azt jelenti, hogy 0-50 között a forgalmi helyzet, útviszonyok, látási viszonyok függvényében lehet megválasztani a sebességet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!