71-gyel lefényképeztek a rendőrök, megéri fellebbezni?
Figyelt kérdés
19 éves vagyok (pont ma van a szülinapom...), nincs kereseti lehetőségem, középiskolás diák vagyok még.2012. júl. 1. 15:25
1/21 anonim válasza:
Fölösleges úgy is a sünök nyernek :D
2/21 anonim válasza:
Akkor fellebezhetsz ha szerinted nem lépted túl a sebességhatárt és bizonyítani tudod.
Ha mondjuk 30-as táblánál 70-nel mentél és azzal az indokkal fellebezel, hogy szülinapod van és nincs kereseti lehetőséged és még középsulis is vagy ---> semmi esélyed.
3/21 anonim válasza:
Mennyi volt a megengedett sebesség?
4/21 anonim válasza:
Ha találsz olyan rendelkezést, ami a középiskolás diákokat felmenti a kresz betartása alól, akkor hajrá.
5/21 anonim válasza:
Az összeg mérséklését kérheted hivatkozva első alkalomra, helyzetre stb, de lehet alapból a minimumot szabták ki igy nem biztos hogy van értelme ugrálni.
6/21 anonim válasza:
Tuti tipp: Hivatkozz arra, hogy az adott időpontban többen is vezethették az autót, és hogy nem tudod megnevezni ki. (ha nem vehető ki tisztán a vezető arca)
Már 60.000Ft-ot megtakarítottam vele...
7/21 anonim válasza:
szerintem, tök m1 ki vezeti, valakinek be kell fizetni
8/21 anonim válasza:
16:16:
Szerinted. Ez így van. Visszaküldöd ezzel az indokkal a papírt és utána békén hagynak, mert nem tudnak mit kezdeni veled akkor.. Legfeljebb kicsit kóstolgatnak, de ha nem hagyod magad leszállnak rólad
9/21 kiflitolvaj válasza:
Ezért vezették be az objektív felelősséget, mondhatod ezt, de a bírságot annak küldik, akinek a nevén az autó van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.