Tényleg érdemes valakinek megvenni egy 3. 0 benzines autót ami eszik 18-22litert mint egy 3. 0 dízelt amivel 12liter is simán kihozható?
és a tdi még sokkal jobban is gyorsul
minden ész érv a dízelre hajaz...
milyen érv van a benzin mellett?
Vegyél egy traktort.
Az való neked...
Nekem is 3 literes dízelem van, és a fő oka a következő: Gyakran utazom BP és München között, a korlátlan szakaszokon pedig ahol fel lehet venni 170-200 közötti folyamatos tempót ott jól jön, hogy van benn tartalék, és egy kisebb motor már érezhetően szenvedne vagy legalábbis nem volna ideális már neki.
A dízelek kitiltása meg olyan dolog, hogy amíg van kőolaj addig nem fogják egyik nap azt mondani, hogy na mostantól ide nem jössz be dízellel, egyszerűen túl nagy pénz van benne ahhoz, hogy megtegyék.
"Nekem is 3 literes dízelem van, és a fő oka a következő: Gyakran utazom BP és München között, a korlátlan szakaszokon pedig ahol fel lehet venni 170-200 közötti folyamatos tempót ott jól jön, hogy van benn tartalék, és egy kisebb motor már érezhetően szenvedne vagy legalábbis nem volna ideális már neki."
Te csak megerősíted amit írtam. Autópályára jó a dízel. Te is "pályázásra" használod, és nem hétvégi élményautónak.
“Nyilván az is véletlen, hogy a prémium kategória felső részén a dízelek vannak többségben”
Aha persze. Sok prémium sportkocsit látsz dízel motorral?
Prémium és sportkocsi elég nagy a különbség. :)
A6-A8, E-S osztály, 5-7 modellek. Csak hogy a 3 " megszokott " gyártó drágább modelljeibe nézzünk. Aki sportosat akar persze vehet AMG-t S-t vagy M-et, de az eladások nagy részét a dízelekkel szerelt darabok adják.
Vegyél egy traktort.
Az való neked...
Írta itt valaki, hogy a benzinest olcsóbb szervízelni, mint a dízelt... Francokat. Mostmár az ilyen drágább autókban a benzineseken is 2 turbó van, BMW-nél például beszorítva két hengersor közé (V8-as esetében), ahol megsül a turbó, oszt kuka a motor 100 ezer km után. A dízelmotorok mára 100x kiforrottabbak lettek, és olyan jó hangjuk van, hogy fülelned kell, hogy vajon benzines, vagy dízel e.
Mondja már el valaki, hogy egy Audi A6, BMW 5, vagy akár ettől nagyobb autókban, A8, S-klass, 7es BMW, milyen élményt ad a benzinmotor? De komolyan.
És még hadd említsem meg azt az apró tényt, hogy ahol ezeknek a fő piaca van, vagyis Németországban, a benzin még mindig legalább 15 centtel drágább, mint a gázolaj. Akkor akinek van esze, minek is venne benzinest?
"olyan jó hangjuk van, hogy fülelned kell, hogy vajon benzines, vagy dízel e."
na ez a mondat elég volt mára :)))
Az USA-ban is voltak TDI motorok, csak megszopatták őket, mert nem tetszett a jenkiknek, hogy egyre többen vettek dízelt, ugye tovább már ismerjük a történetet.
Én nem mondtam, hogy sokkal jobb a dízel, de jobb, illetve a lényeg, hogy sokkal olcsóbban tudsz autózni vele. Igazából kicsi a különbség egy 3000-res dízel, és 3000-res benzinmotor között, így a takarékosság már döntő érv lehet. Itt nem lehet érv az, hogy 6000-ig elpörög, mert egy légrugó, csendes E osztályos Mercit nem használnak így általában, ha mégis, úgysem hallassz semmit, úgy elvan szigetelve.
Igen, van Nagy-Britannia, meg más 200 másik ország, most hadd ne vegyem mindet sorra, akkor is Németo., ahonnan hozzánk is a legtöbb prémium jön, fontosabb piac. Elvégre ott találták ki a dízelek kitiltását is, amiből egyenlőre nincs semmi, illetve Hamburgban is csak a 10 évnél idősebb autókat érinti.
Addig is, linkelek ide egy csúnya hangú 3.0 dízelt, direkt régebbit, nem is az újabbat, aminek mégjobb a hangja:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!