Miért nem gondol senki arra, hogy az autókat kicsit kiszorítsák?
Mindenhol autóutak vannak, lassan a házba is az fog vezetni. Éppen hogy kilép az ember a házból, sok helyen még járda, gyalogút sincs, egyből az autókat kell kerülgetni. A gyalogutakat sok helyen kiszorítják. Már ha boltba megy az ember, akkor se tud egy normálisan kiépített gyalogúton elsétálni a lakóháztól 200 méterre lévő üzletig.
Alig van hely a bicikliseknek, autósoknak. Az autósoknak jóval több hely van mindenhol. Szinte nincs olyan hely, ami előtt közvetlen ne lehetne autóval megállni, míg gyalogosan nem lehet arra biztonságosan közlekedni. Egyre több a parkoló, a parkolóház. Ezt azonban ki kéne érdemelni. Egyelőre rendszeresen nem tartja be sok autós a kreszt, és egy ilyen rendszert kiszolgálni nem kéne. Elég lenne akkor építeni több parkolót és parkolóházat, amikor statisztikailag jelentősen csökken a szabálytanságok száma. Belegondolni is durva, hogy amikor nekem gyalogosként zöld volt, és elsüvített előttem a zebrán egy autó, hogy őket ilyen szinten kiszolgálják utakkal, parkolókkal. Másra is tudnák az önkormányzatok ezt a pénzt költeni.
Nagyobb balesetforrás is, hogy az autókat ilyen sok helyre beengedik. És a levegőt is jobban szennyezi.
Csak azért, mert sokan vannak az autósok, miért kell ennyire kiszolgálni őket? Hiszen nem lenne kötelező autót használni, tömegközlekedéssel vagy gyalog is nagyon sok hely elérhető.
Kérném, hogy észérveket, logikus cáfolatot írjon, aki válaszol, ne az én személyemet támadja. Mert akárhogy nézem, valóban nagyon sok szól az autók ilyen kiterjesztése ellen.
100-as a próféta beszéljen belőled!
99-es ha adsz elég pénzt bebizonyítom neked hogy a nap valójában hideg, sőt mi több, az összes hiper szuper tudós is ezt fogja mondani, és még bizonyítva is lesz mindenféle csudaszuper vizsgálattal.
Mindössze néhány milliárd kell hozzá.
Szóval ez a bebizonyították dolog kicsit nevetséges, minden csak pénz kérdése, pénzzel azt bizonyítanak amit csak akarnak!
"És ige, meg fog ütni a guta téged, mert 2030-ban már nem vásárolhatsz, csak villanyautót."
Nem,nem fog megütni a guta, pont letojom mi hajtja ha 2000km-t elmegy 1 8-órás töltéssel akkor nem fog érdekelni, viszont jót röhögök a hozzád hasonló idiótákon, és akkor is jót fogok röhögni, mikor majd ott tartunk hogy szinte csak villanyos szar lesz az utakon, de a környezeti terhelés még sokkal magasabb lesz.
Nem foglak győzködni, olvass és magadtól is rájössz néhány dologra.
Keress rá hogy hány tonna CO2 egy autó legyártása. Keress rá hogy hány kg CO2-ba kerül 1 liter üzemanyag elégetése (csak az elégetés, a kitermelést, finomítást, szállítást nem fogod megtalálni). Keress rá hogy mennyi CO2 egy kwh áram előállítása országonként és hogy mennyit fogyaszt egy elektromos autó. Ha itt jársz akkor egyúttal nézz meg egy diagrammot hogy hogy alakult ez az elmúlt években.
Erre rájön hogy az autógyártók arra törekednek hogy CO2 semleges legyen a gyártás, ha ez megvalósul úgy már csak az üzemanyaggal kell számolni, ami az elektromosnál zöldül a belsőégésűeknél nem.
Nem kell izgulni, nem kell röhögni rajtunk mint idiótákon, minket érdekel a téma és látjuk a tendenciákat. A kérdés hogy elég lesz-e ez a tempó és azok az emberek akik félnek olvasni mikor kezdik el használni az agyukat.
#103.. aha,, mert a széndioxid az egyetlen környezetszennyező anyag, ugye? :D :D :D
Ja és tedd hozzá hogy a globális famennyiség csökken, mert ahol fák vannak azt le kell térkövezni minimum.
Minden talpalattnyi zöldterületen lakópark, és iparnegyed van már.
#105
Nem, a CO2-n kívül más környezetszennyező anyag is van mint pl a NOx és egyéb égéstermékek amik a kipufogóból távoznak és légzőszervi megbetegedést, tüdőrákot okoznak a te vagy az én gyerekemnek, de itt nem az évi néhánymillió emberről van szó világszerte hanem arról hogy élhető marad-e a bolygó az emberi faj számára vagy egy kődarab lesz mint a Mars és kihalunk, ebben viszont a legégetőbb probléma a CO2.
A globális famennyiséggel nem tudok mit kezdeni. Én ültettem 2 fát a kertembe, tegyél te is így!
Nem lenne gond ha a kitermelés sebességével ültetnének is, felőlem dupla áron is lehetne a faanyag ebben az esetben. A lehető legtöbb szenet kellene kivonni a levegőből, az lenne a jó ha a már kifejlett fákat kivágnák, hosszútávon elraktároznák (pl építenének belőle) és csemetékkel helyettesítenék amik rengeteg szenet tudnak megkötni. Sajnos a földművelés jelenleg jövedelmezőbb, tehát kivágják a fákat és beszántják a területet ahelyett hogy csemetéket ültetnének. De ez hogy jön az elektromos autókhoz???
#106 nem tudok fát ültetni a kertembe. Van egy 15 méteres juhar, meg egy ugyanakkora fenyő, meg egy 6 méteres fenyő, plusz a pálmák, meg a gyümölcsfa.. ezeken felül HOVA? :D :D
a széndioxid megkötéshez jön, meg a környezetszennyezéshez.
De miről is beszélünk amig az Argentinában leszedett gyümölcsöt, Thaiföldön csomagolják befőttként, hogy New Yorkban árulják.
Meg amig sokan ahol még villanyautó is áll a házelőtt a háztartási szeméttel fűt be a pharaszt a kályhába..
"Meg amig sokan ahol még villanyautó is áll a házelőtt a háztartási szeméttel fűt be a pharaszt a kályhába.."
Valahol össze kell spórolni az árát a villanyos szemétnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!