Miért van tele ez az oldal az "Utáljuk a Suzukit" tipusú kérdésekkel?
Na már úgyis hiányoztam, hát megjövök :)
Na szóval, kérdező: ,,Mondjuk én még mindig inkább vezetem az autót, mint töröm..."
Nem fogod fel hogy senki nem direkt törti az autóját? Ez a leghülyébb mondat, amit eddig a Suzuki védelmére hallottam.
Meg amikor írják, hogy "ne ütközz vele.." hát b*zdmeg szerinted ő dönti el??
És ha már ütközik egy 70-es évekbeli BMW / Merci is háromszor iztonságosabb.
Suzukisok!
Hamár így bunkóztok minket, BMW-s Mercis embereket..
Ültetek már BMW E30-ban vagy Merci W124-ben?
Elismerem nem mai szerkezetek, de a futóművük még huszon akárhány évesen is százszor pontosabb és modernebb, mint a Suzukié.
Nemtudom azt tudtátok-e, hogy a Trabant 1.1-nek modernebb a futóműve, mint a Swifteknek?
Na meg hamár merevség.. A E30 és a W124 kegyetlenül merev, nem kell ebbe se toronymerevítő, se bukócső.
Nekem BMW-m van, és úgy utálom ezt hallani, hogy azért van Suzukija vkinek, mert hogy erre telik..
Ez nem igaz! Azért van Suzukija mert papucs.
Annyi pénzből egész jó autókat lehet már venni, hiszen egy jó Swift is 300-500nál kezdődik. Ahhoz 100 ezret hozzáteszel már van egy E30 / W124 és azért a Suzuki meg ezek nem említhetők egy napon..
A BMW meg a merci nem tegnap született dolgok..
majd 100 év tapasztalata van az autóikban, ezért egyiket se kéne lebecsülni!
És ezek már '72-ben is a legjobb autókat jelentették.
A Suzuki szövőszékekkel kezdte, a Mercedes autókkal, a BMW repülőkkel, aztán pár évre rá már autó, motor.
A Suzuki csak a 40-es években dobott össze egy már 20 éves konstrukciójú motort, aztán meg nem annyira régen gondolták összehánynak pár autót is..
hát nem kellett volna.
A BMW / Merci azért gyárt autókat, mert TUDNAK autót autót gyártani, nem csak akarnak.
A Suzuki meg egy röhej: szar kasztni, szar futómű (kopog, nem tart semmit), szar belsőtér, kopogós undorműanyag mindenhol(Ignis annyira keskeny, hogy 2 férfi egymás mellett nem fér el..)
150-160 lovas turbós gyorsulónak:
Nem nehéz lehagyni egy gyári BMW-t, egy tuning autóval (persze, ha egyáltalán igaz a sztorid), de akkor ha már a BMW-n is tuningolunk akkor már az életben nem hagyod le.
Na meg persze a BMW-knek hosszabb az áttételük, mert arra van tervezve, hogy ki is mehess a városon kívülre, és nem kell félni, hogy elfúj a szél :)
tegnap 22:46
A GTI-be szerinted nincs turbó?
Igen, csak a kurwára utált BMW/Merci ha nekimegy 100-zal a fának valószínűleg lesznek akik túlélik.
Suzukiban 95% hogy a bentülők mind meghalnak.
Keveset fogyaszt és pörgős a motorja..
Ha nem lenne pörgős kevesebbet enne.. Látom nem értesz hozzá :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!