Miért a garázssorra hordja a nagy többség az autóját szereltetni?
Összesen egyszer vittem márkaszervizbe az autót. Ott kiszámláztak a kasztni javításért és néhány alkatrész cseréért 800 000.-Ft-ot, amit a "garázssoron" kb 80-ból megúsztam volna, és minőségileg sem jártam jobban. Az általuk szerelt kasztni rész is épp úgy rohad, mint a többi.
Még jó hogy nem én fizettem, hanem a biztosító.
Nem azon van a hangsúly, hogy maszek vagy hivatalos, kérdés, hogy ÉRTI-E A DOLGÁT! Sok a kókler, de aki tényleg szaki és tudjam it csinál, az sokkal jobb munkát végez sokszor, mint a márkaszervízben!
De a kérdésedre visszatérve egy kérdéssel válaszolnék: miért jár mindenki magánrendelésre, amikor van TB rendelés is? A választ Te magad is tudod!
Én vegyesen hordom. Azaz az intervallum szervizekre márkaszervízbe járok, hogy a szavatosság megmaradjon a kocsin, a nem tervezett problémákra pedig van már külön-külön bejáratott, márkaszervízből kivált, csak típusproblémával foglalkozó szerelő elérhetőségem.
Érdekes, hogy utóbbiak, mivel profik, szintén nem olcsóak, sőt, gyakorlatilag márkaszervíz óradíjban SZÁMLÁZNAK. A különbség ott van, hogy ők nem teszik rá a horriblis árrést az alkatrészekre.
Köszönöm az eddigi válaszokat, ha még annyit megtennétek hogy eláruljátok melyik megyében vagy legalábbis melyik országrészben éltek hálás lennék!
A kérdés alapvetően azért merült fel bennem mert én magam szervizben dolgozok, és számtalanszor találkozok én is meg a kollégák is olyan problémákkal amit a maszekok nem tudnak megoldani vagy teljesen mást csinálnak. Gyakorlatilag ugyanaz mint amit az egyik válszoló írt csak fordítva. Valamint azt is tapasztalom ha egy hozzá nem értő ember megy el a maszekohoz első alkalommal van hogy arcátlanul lehúzza az embert.
A tb és magánrendelés felvetés jó, de az már csak nézőpont kérdése hogy a maszek vagy a szerviz a magánrendelés! A szervizben sok olyan felszerelés, diagnosztika eszköz van ami a maszeknek nincs.
Kérdés, hogy Te mit értesz "garázssor" alatt, mert elég pejoratív felhangja van.
Mert azért tudjuk, hogy garázssor és garázssor között is van különbség...
Még egy példa, ezt talán eddig nem említették: márkaszervizből is visznek olykor-olykor autót a helyi "kis"profi műhelybe (általad garázssor), ahol láss csodát, megoldják azt, amit a márkaszerviz nem tudott (valós példa, nem kamu). Illetve friss tapasztalat: márkaszervizből elvándorolnak a hozzáértő szerelők (akár külföldre, akár maszek műhelybe- sajátba), és sajnos nem marad hozzáértő ember a márka fellegvárának számító nagy műhelyekben sem. Persze erről mélyen hallgatnak. :-)
Mi az, hogy garázssor, tényleg? :))
Ahol egy fiatalabb autóhoz is hozzá tud nyúlni a szerelő, akkor is, ha maszek, én azt nem nevezném garázssornak. Mert ott már milliós szerszámok vannak.
Ja meg ha elviszem az autót márkaszervízbe, ott kicserélik nekem a turbót és a befecskendezőket egyszerre, ami nálam minimum 1 millió forint lenne. A maszek szerelőm kicseréli a hibás alkatrészt, ami egy néhányezer forintos alkatrész. Megtörtént eset, azt mondta, ha megint erőtlen lesz az autó, akkor ingyen helyrehozza (ha a jeladó lesz a hibás). És ő helyre is hozta volna, mert már a 10 előző autómat is hozzá hordtam (gyakran cserélgetem). Pedig egy drága, nagyon erős, nagyértékű autóm van most, és ő tartja olyan állapotban, mintha új lenne. A márkaszervízben már lehúztak volna rólam legalább egy millát, mint mondtam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!