A huszonéves, lefingatott, németből behozott roncs bmw tulajok, miért hiszik azt, hogy a többi autóshoz képest felsőbbrendűek?
Melyik japánokról van szó?
2.2hengerfej repedős mazda?
ABS hibás suzukik?
2.2 blokk és hengerfej vetemedős toyota?
Bármi amiben JAPÁN takata légzsák van?
Váltóhibás nissanokról?
Ültél te már e32 ben? Itt még az első ajtó ablakai alatt is jön ki meleg levegő, hogy véletlen se párásodjon be, és meg webasto állófűtés is van benne!
Olyan nincs hogy gyenge a fűtés. Még egy 1.6osban Sem.
Most mondjam, hogy nekem 2 BMW-m is van, és pont olyan megbízhatók mint az mx 5-ösöm Volt?
Az egyikkel eddig 70 ezret mentem, a másikkal nem egész 2 év alatt 50 ezret. Amivel naponta járok munkába, az 50 Ezer alatt 2 termosztátot cseréltem benne (egyszerre, mert a turbó hűtésénál is van egy), meg most fogok egy 50 eurós szelepet cserélni. (240 Ezer van benne)
Ha elmegy így 300 ezerig, és csak elajándékozom magyarországra donornak, már megspóroltam az árát a fogyasztásával.(diesel)
Egyébként nekem pont azért nem fűtött, mert a nyitva maradt termosztát nem hagyta felmelegedni a motort. Azóta megsülsz benne.
Honnan tudod hogy 200 Ezer van benne? Ójonnan vettétek?
Mert én magyarországon csak arról hiszem el, amit az ember maga hoz ki a szalonból.
Ha a VWánél tarunk, nekem Volt corradom, na az megbízhatatlan Volt. Illetve azt Sem úgy fogalmaznám, mert sosem hagyott ott. Csak többet kellett foglalkozni vele. De azt mondjuk pont hobbinak vettem, így nem zavart. De azt is 200 ezerrel vettem meg, és 450 ezerrel adtam el. Manapság 10 lvvel később már más motorral hirdetik.
Nincs? Dehogynincs,gyere el mutatok. Abs hiba? Jó vicc,ez a jelenlegi bmwbe is hiba. Abs kocka lett cserélve,úgysem jó.
Nem én szidom a vw-t,a tulajok maguk leírták már számtalanszor h hulladék. Persze h elmegy ennyit mikor agyon van szervizelve,de ilyenkorra már a gatyád rá van költve,még egy japán autó csak ilyenkor kezd el gazdaságtalan lenni .
Elhiszem, hogy nem megy, mert valahol valami elfáradt, de az nem azért van mert gyenge a fűtése erre gondoltam.
A BMW-vel az az egy baj, hogy túlelektronizálják, pl. amíg a fűtés más kocsiban áll egy csapból (pl. a régi sciroccom Volt ilyen), meg egy radiátorból, addig a BMW rak bele különfeéle hőtárolókat, elektromos útszelepeket, amik akkor amikor már elérted a beállított hőfokot az utastárben, előbb a hátárolóba vezeti a melegvizet, azért hogy mondjuk télen munka után még langyosan indítsad.
Vagy ha télen félreállsz hosszú úton fél órát aludni, akkor is addig melegen tudod tartani az utasteret. (Hannover-Budapest útnál már van jelentősége)
És nyilván egy ilyen stekker kontakhibás, már nincs fűtésed.
Vagy a másik szokásos jelenség, hogy okos emberek beleborítanak hűtőtömítőt.
Na az az amit minden autónál betiltanék. A szelepet is van hogy berohasztja, aztán vagy sikerül kipucolni, vagy nem.
Most hülye hasonlatot mondok, de a trabi Sem forralta soha a hűtővizet. (a VW-szerű motoros nem számít)
"...Persze h elmegy ennyit mikor agyon van szervizelve,de ilyenkorra már a gatyád rá van költve,még egy japán autó csak ilyenkor kezd el gazdaságtalan lenni ."
Nem tudom honnan veszed ez ismereteidet, de ha a nagy része a népítéletekből származik, akkor figyelembe kéne venned azt, hogy az emberek nagyon nagy részének fogalma sincs egy autó általános és kötelező karbantartásáról!!!
(Vannak dolgok amiket időre vagy km-rem más cuccokat pedig kopás alapján szükséges cserélni. És ott vannak mellette az elektromos hibák is.
Egy modern átlagos autóba 8-10 vezérlő számítógép van, ezekhez pedig több tucat jeladó tartozik.)
Nem csak BMW-be van ennyi elektronika, hanem mindenbe amit az utóbbi 15 évben gyártottak!
Ez a túlnyomó többség annyit tud a kocsijáról, hogy mit kell bele tankolni, de néha még azt is elrontják!! Ezek jó esetben az autót a garancia lejártáig rendszeresen hordák szervizbe (nagyon sok olyan esetet látok, amikor 30000/1 év az olajcsere intervallum, de csak évi max 10000-et mennek kocsival, ezért csak 3-4 évente hozzák be hozzánk olajcserére. Kb 2 hete is szervizeltünk egy 10 éves autót amiben az összes szűrő még a gyári volt kb 150000 km-el!!!)
A másik hasonló véglet mikor nulla forintál többet kell egy autóra költeni, az üzemanyagon felül akkor már az szar és a gatyájukat is ráköltötték.
Sok olyan népítéletet olvastam/és tapasztaltam ahol 30-40000 km után szétment a kuplung! Ettől már szidja is az autót, mekkora sz@r, azt pedig teljes mértékben kizárja, hogy lehet a tulajjal van a baj.
Összegezve: tegyük fel valaki vesz egy bármilyen kocsit, és azt évente hordja kötelező szervizre és átvizsgálásra ahol a hibákat meg is csináltatja, akkor az 20 évesen is megbízható marad!!!
A hibák akkor keletkeznek, mikor már elmarad az átvizsgálás, jó esetben az olajat szűrőket cserélik, a többit meg hanyagolják mert az már plusz költség. És mindig csak annyira tákolják össze, hogy vizsgán átmenjen vagy veszik a vizsgát. Így már egy 5 éves japán autó is hulladékká válik. Mivel ezek vannak többségben, ezért van annyi roncs az utakon. Közben eladják néhányszor az új tulaj meg szív vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!