A huszonéves, lefingatott, németből behozott roncs bmw tulajok, miért hiszik azt, hogy a többi autóshoz képest felsőbbrendűek?
Korábban tettem fel kérdést hogy a kisautósok miért előítéletesek a nagyautósokkal? És miért találnak ki olyanokat hogy a nagy német márkák nem jobbak, sőt többet vannak szervizben.
A másik oldalon feltettem a kérdést amit a kérdező is kérdez.
Érdekes módon az Audi-BMW-mercis bandát nem tudtam kihozni a sodrából, és annak ellenére hogy ott megpróbáltam elég tenyérbemászó lenni, mégsem kaptam annyi frusztrált kissebbségi komplexusos megmondó kommentet.
Szerintem az ilyen kérdéseket mindig olyanok írják ki, akik csak a busz ablakából nézegetik a 20 éves szarokat. És látják, milyen jó is lehet kötetlenül közlekedni, élvezni a rengeteg extrával felszerelt példányok előnyeit. :)
Nekem nem BMW-m van hanem VW, de az elv ugyanaz, csak más stílus. Inkább egy 10-20 éves közép vagy felső közép kategóriás valami, mint egy 3-5 éves fapados alsó kategóriás. Rosszabb esetben pedig tömeg közlekedés.
a lényeg szinte ki maradt: ezek a kategóriájú autók általában nem alul motorizáltak, így ha odalépek az enyémnek az megindul... és 4-5 autót minden megterhelés nélkül előzök vele egyszerre. Ekkor még csak 1-et kapcsoltam vissza!
Amikor meg keménykedni akar valami 1.3 -as autó, és leelőz az nem azért van mert az övé jobban megy, hanem egyszerűen le..arom, és elengedem. Csak sajnos ezt ők máshogy élik meg.
13: itt is az a baj, hogy a Magyar mindnkit hülyének néz akinek mások a szempontjai.
A felsőbb kategóriás nem tudja elképzelni hogy gipsz jakab a járási levélpecsételő nem autófétisiszta, neki csak egy darab eszköz ami elviszi napi 3 km-t oda-vissza.
jakab pedig nem tudja elképzelni, hogy van olyan aki kedvtelésből csinálgatja az autóját, elmegy vele bejárni az országot, elmegy találkozóra. Ezek számára mind rongyrázás.
A baj ott kezdődik, hogy a magyarok ezért képesek lennének ölni egymást, ha a törvény nem tiltaná.
"Amikor meg keménykedni akar valami 1.3 -as autó, és leelőz az nem azért van mert az övé jobban megy, "
Ilynnek fültanúja is voltam egyszer. Két haver, az egyik a Porsche fan, a 944-gyel, a másik meg az 1.4-es buta nehéz sceniccel.
Egyszer meséli a scenices a másik háta mögött, hogy mekkora ratyi a Porsche, mert hogy lenyomta az utcán 50-nél. (szerintem a porschés őt ismerve a magnót buzerálta közben:D)
15#:
13# vagyok. Nem járok találkozókra, nem is érdekelnek az ilyenek. Számomra az autó csak egy eszköz a mindennapi életemhez. Lehet, hogy csak 2x20 percet ülök benne naponta mikor munkába megyek, de azt az időt is szeretem kényelmesen eltölteni. Ráadásul, ha messzebbre megyek akkor is tudom, nem fogok lezsibbadni mire odaérek.
A motor mérete számomra csak a dinamikus közlekedés miatt szükséges! Mivel gyakran száguldoznak előttem max 60-al enyhén kanyargós útvonalon ahol 90 a sebességhatár (nem indokolt a kevesebb sebesség), így ezeket szeretem megelőzni minél hamarabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!