Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik lehet jó első autónak?

Melyik lehet jó első autónak?

Figyelt kérdés

Audi 80-ra vagy 100-ra vagy A4-re gondoltam. (Ha van hasonló kaliberű más tipusú autó azt is leírhatjátok)


Nagyjából 400-500 000 forintom lenne rá. Ennyiből lehet kifogni használhatót vagy ilyen keret mellett felejtős a dolog?


A segítségeteket előre is köszönöm.



2016. dec. 31. 21:17
1 2 3 4
 11/34 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget. Akkor ha 300.000 km körül hozzá jutok élvezhetem még egy pár évig.


És TDI vagy benzines a jobb? Vagy igazából mindegy?

2017. jan. 1. 13:24
 12/34 anonim ***** válasza:

Amelyik dinamikája neked jobban bejön azt vedd. Én dieseles vagyok.

Költségek kb ugyan annyira jönnek majd ki. Tömören: diesel keveset eszik, drága javítani. Benzines többet eszik valamivel olcsóbb javítani.

2017. jan. 1. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/34 anonim ***** válasza:

"Tömören: diesel keveset eszik, drága javítani. Benzines többet eszik valamivel olcsóbb javítani."


Másképp is meg lehet közelíteni:

Dízel: 600-ról van visszatekerve

Benzin 250-ről van visszatekerve

2017. jan. 1. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/34 A kérdező kommentje:

Köszönöm!


Maradok az 1.8 vagy a 2.0 benzinnél.

További szép estét mindenkinek!

2017. jan. 1. 19:15
 15/34 anonim válasza:

Audit? Fél millióért?

Egy Audi (ami használható) és az élete előbbi részét nem "cigányhintó" ként szolgálta, az min 1 millió! Ezek a kocsik (főleg a dieselesek) elmennek 1 millió kilométert is, csak simogatni kell a lelküket. De én inkább 300000 km alatt néznék, mert azok valószínűleg nem a túlhajszolt kategória. Arra is figyelj, hogy tuningoltat SEMMIKÉPPEN NE VEGYÉL!!! Mert aki autót tuningol, valószínűleg nem eladásra csinálja és kitudja mit raktak bele. Ezenkívül lehet, hogy lámpától lámpáig mentek vele teljes gázzal, ami nem tesz jót egy kocsinak. Ha estleg az első két mondattal megbántottalak, akkor bocsánat, nem az volt a szándékom!


A válaszadó embernek üzenem: nagyon jó válaszokat adott, kivéve: versenyautót pályára fél millióért biztos ne vegyél! Min 3-4 millió, de én inkább építenék/ építtetnék egyett!

2017. jan. 1. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/34 anonim ***** válasza:

Ez baromság, van olcsón jó 80as audi de egy elég fapad kocsi.

Akkor már inkább egy w124 vagy legelső C class, esetleg egy picit ütöttkopott e39(mivel e34 már nincs és jönnek ki rajtuk a gondok).

Legelső C osztályos merci egész kellemes autó tud lenni és az 1.8as vagy 2.0 keveset eszik de megy!

2017. jan. 1. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/34 anonim ***** válasza:
Ennyiből csak lef"ngott sz"r van.
2017. jan. 2. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/34 A kérdező kommentje:

Köszönöm ezt az utolsó 3 választ is.


#15

Köszönöm a kifejtett válaszod.

500.000 forintért Te milyen szedánt ajánlanál?


#16

Annyi a problémám hogy a Mercedesek nem tetszenek és úgy tudom elég drága hozzá az alkatrész. BMW meg nem az én stílusom.


#17

Te milyen szedánt tudsz ajánlani ami nem egy "lef"ngott sz"r" ?

2017. jan. 2. 16:19
 19/34 anonim ***** válasza:

akkor vegyél fabudit, de a 80as ból a Ke-jet -t kerrüld, naponta zargatok el ismerősöket, hogy ne engem baxtassanak K és Ke jettes régi német kocsikkal.

a4 ből az 1.6 eszméletlen eszik és gyenge a kasztnihoz meg egy elavult égésterű hengerfeje van!

a4 ből kéne valami nagyobb benzinest ha tankolás nem okoz gondot!

spritmonitor.de vagy sprintmonitor.de vagy sprintermonitor.de vagy mi a tököm ahol lehet nézni kocsik fogyasztását precíz német exceltáblát gépelő németek után.

Minden autora kereshetsz évjárat, motor, váltó, stb. alapján.

Van aki még azt is írja hol tankol mit javított, mikor cserélt olajat, stb.

Kényelmes meg szép az A4 és 1.6nál nagyobb már megy, de eszméletlen fapados futómű és kevés extralista.

Ezerszer keményebben lehet menni egy mercivel vagy bmw vel és több az extra is bennük!

2017. jan. 2. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/34 anonim ***** válasza:

"#17

Te milyen szedánt tudsz ajánlani ami nem egy "lef"ngott sz"r" ?"


Igazából bármilyen, ami nem a német trió terméke. Nem azzal van a baj, hogy az Audi (Mercedes-Benz, BMW) sz"r autó lenne, mert a maga nemében egyik sem az. A probléma az, hogy 1) ezek az autók már újkorukban is drágábbak voltak, mint a kommersz márkák 2) lényegesen nagyobb irántuk a kereslet, 1+2= azonos állapot mellett drágábbak is + szinte 1000% százalék, hogy az előző tulaj 0 forintból akart menni vele, mert 1) "hisz bírja" 2) ha nem is, de legalább prémium 3) amúgy se volt pénze a költségesebb javításokra. Lehet, hogy veszel egy olyat, ami nem fog lerohadni, de nyomokban sem tartalmaz majd Audi-t. Gondolom azt te sem szeretnéd, hogy Audival járj, de csörög-zörög, rohad, futómű gatya, kormánymű gatya, stb.


Mit ajánlok? Szinte bármit ezeken kívül, ami nem az adott márka csúcsgépe volt vagy csúcsfelszereltséggel teli. Ilyen korban már csak az a lényeg, hogy mennyire van egyben az autó, hogy szervizelték, magyarul az állapot.

2017. jan. 2. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!