316os,320as BMW-t megéri 1. 000. 000-ért vásárólni?
Kérdező szerintem pont hogy sokan akik az ilyen kérdésekre válaszolnak maguk is bmw tulajdonosok. Itt több válaszoló is írta már korábban hogy bmwje van. Ennyit az irigységről. Inkább az a bajuk hogy sokan tényleg a sok olcsó trágyát veszik meg mert úgy gondolják, hogy a szakadt bmw is bmw és akkor azzal már azt hiszik hogy lehet menőzni. Pont mint úgy látszik te. De nem veszekedni akarok és javíts ki kulturált módon ha tévednék.
Aki normális bmws akar lenni és tényleg oda van az autókért az valszeg meg is fog fizetni egy rendes példányt. 2004-es e46 1 millióért? Ugyan, ne nevettess. Ilyenkor csak annyit kérdezek a kereskedőtől, hogy hány darabból hegesztették össze.
Köszönöm a válaszokat! Vásároltam egy 318at 950e ft-ért. Műhelyben átvizsgáltattam. Azt mondták nagyon jó állapotban van. Ráadásul nem is fapad. Egy helyen enyhén rozsdás. Kb 2ncm-en.
Eddig szuper, előző tulaj frissen újította fel a futóművet. Sok meglepetést nem tartogat mert ismerem az előző tulajt. Szerintem jó vétel volt... Számomra élmény vezetni és nem érzem csöves autónak, nem szakadt, nem csörög és legalább nem veszít fél millát évente az árából. :)
Az még biztos hogy a facelift előtti 98-2000 évjárat lehet a gyengébbik 118 le 318i motorú. Ezeket sok km-rrel lehet kapni ennyi pénzért.
Senki nem mondta hogy nem működőképesek az olcsóbbak is. Ha elfogadható ahhoz hogy a műszakin átmenjen akkor a szerelő is azt fogja mondani hogy ok.
Csak azt mondták a többiek előttem hogy ki szokott derülni ezmegaz utólag akkor csak fogják a fejüket.
Leginkább ez a külföldről eladásnak hozott autókra igaz ezek az olcsók mind azok. Eleve sok km-ereseket veszik meg kint utána az első hogy visszatekerik a km-erek felét.
Most nem suttyóskodok csak a sok km miatt már rá kellene nézni a láncra a pumpára ellenőrizni az olajpumpát mert még lehet van még elég olajnyomás hogy ne égjen a lámpa de kopott lehet az olajpumpa.
A futómű felújítás egy drága dolog százezres költség ennél és ha igaz hogy teljesen felújította akkor gyanakodnék hogy odaadták ennyiért.
Az tényleg igaz hogy amelyik fiatalabb, nem futott túl sokat és ez igazolható is azt nem adják oda 1.5 milka alatt.
Még nagyon fiatal lehetsz és tapasztalatlan ezekkel.
Szoktam segíteni autót hozni külföldről és ami utána jön abban már nem veszek részt de tudom hogy vannak ott km visszaállítások. Még a km visszaállítás előtt mindegyikbe olajat cserélnek egy olcsóbb félig ásványira mert attól megjavul a motor simán jár és nem hallani hogy főtengelyes és megszűnnek a gyanús hangok.
Később ebből baja lesz annak aki megvette mert szintetikusra tervezett motorba nem szabad ásványit tölteni, de egy darabig olyan a motor mint az új, ez néhány ezer km.
Az itt válaszolók aközött amit leírtam és az ellenőrizhető tényleg megkímélt autók között tettek különbséget. Ezért drágábbak a tényleg fél milkával vagy többel a jobbak.
Azért reméljük a legjobbakat és okozzon sok örömet.
Havertól véve az más. Úgy már érthető az olcsó ár. Rokonnak én is adtam már el majdnem fele áron autót. Vagy az eredeti ár háromnegyedéért. De akkor az az autó amit vettél alsó hangon ér 1.5 milliót.
A német utak külön téma. Járok ki és ismerem a német utakat és nem vagyok oda tőlük. A magyar utak se rosszak összességében.
Mind a kettő attól függ hol nézzük mert a német és magyar utak között is lehet találni jó és rossz utakat.
A sok behozott rosszul lévő 400.000 - 800.000 km közötti autóknál meg már az utak minősége jelenti a legkevesebb gondot. A 300.000 - 400.000 km-res autókra mondjuk mindig hogy kevés van benne de utána valahogy azokban is 200.000 lesz a végén amikor a hirdetésbe bekerülnek. Meg egy kis csendesítő olaj hogy a motor megjavuljon.
Ne azt lásd hogy ellenkezni akarok csak ha más is olvassa akkor gondolkozzon úgy mint aki két lábbal áll a földön.
Ha más hozta be én olyantól soha nem vennék autót ezt úgy jelentem ki hogy szoktam segíteni autó behozásban.
Na és akkor ha megnézed az ilyen bmwket külföldön akkor a 100.000 km-res fiatalabbak eléggé drágák még ott is. Vagy bármilyen fiatalos autók például amik még népszerűbbek a Vw vagy a Mazdák is drágák ha kímélték őket. De ezeket nem hozzuk be mert hiába elég jól vannak ezek az autók amikor nem veszi meg a magyar mert drága.
A magyar embernek olcsón kell olyan autó amiről azt gondolja hogy jó. Ezért lesz visszatekerve az óra és ezért megy bele a félig ásványi olaj eladásra. Mindenki aki autókkal kereskedik így csinálja.
Ezért mondom hogy mindenkinek magának kell kimenni és megvenni de az se könnyű eset mert akkor többet kell megnézni mert a németek is szeretik dicsérni az eladó autójukat telefonban meg levélben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!