Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2. 0T FSI,2. 0FSI vagy 1.8T?

2. 0T FSI,2. 0FSI vagy 1.8T?

Figyelt kérdés
Audi A4 B6-7, és VW Passat B6 tipusokat nézegetek a fent emlitett motorokkal. A 3 közül ti melyiket választanátok és miért? Esetleg egyéb javaslat? (dizelt kivéve)

2015. okt. 12. 17:46
1 2 3 4
 31/34 anonim ***** válasza:

A használt Volvok piaci ára tényleg nem kimondottan magas, de ez valahol nem is baj.


Az, hogy széthullanának az meg vicc. Egy két modellnél tényleg akadnak problémák, például a korai Hollandiában készülő S/V40-ek rohadtak ám tisztességesen - ami amúgy a Volvora nem jellemző, akar pár apróság, de egyáltalán nem hullanak szét.


Haverod Volvoja 8 évesen feladta, bár nem tudjuk miért, akkor ebből kiindulva minden Volvo hulladék.

Nálam két 15 éves Volvo áll a garázsban és mindkettő jó, akkor most a Volvo az isten, mert ugye a kettő az üti az egyet? :D :D

2015. okt. 17. 04:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/34 A kérdező kommentje:

Személyszerint én a Volvo-król nem hallottam sok rosszat, de ilyet meg hogy 6 évesen szétesik főleg nem. :) Ez vicc.


Visszatérve a kérdésre: Nem a szelepek mennek tönkre, hanem a szivóoldalon és a szivószelep külső felén koksz rakódik le, pont azért mert a benzint nem a szivócsőbe fecskendezi be, igy nincs ami kicsit "visszahűtse" az egyébként felmelegedett szelepet.

Olvasgattam erről itt-ott és ugye ez konstrukciós hiba, de kb úgy vélekednek erről mint egy kopó alkatrészről, hogy hát ez van, 40-50E km-erenként ezt a kokszot ki kell onnan takaritani és minden happy. Csak hát kinek van kedve megbontatni ezért a motort...

2015. okt. 17. 08:22
 33/34 anonim ***** válasza:
78%

"Nem a szelepek mennek tönkre, hanem a szivóoldalon és a szivószelep külső felén koksz rakódik le, pont azért mert a benzint nem a szivócsőbe fecskendezi be, igy nincs ami kicsit "visszahűtse" az egyébként felmelegedett szelepet. "


Ez az összes autónál így van, ami közvetlen befecskendezésű és a kipufogógázzal megtámogatott kartergázt elégetik benne, aztán mégsem kapnak a dízelek 100k km-enként hengerfej felújítást ( pedig láttam már olyan isuzu dízelt, aminek a szívócsonkja olyan volt, mintha belefostak volna :D ).

2015. okt. 17. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/34 anonim ***** válasza:
A lényeg hogy nagyjából másfél évtizede a Volvo már a régi, amikor a SKF-től át került a Fordhoz.
2015. okt. 17. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!