Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2. 0T FSI,2. 0FSI vagy 1.8T?

2. 0T FSI,2. 0FSI vagy 1.8T?

Figyelt kérdés
Audi A4 B6-7, és VW Passat B6 tipusokat nézegetek a fent emlitett motorokkal. A 3 közül ti melyiket választanátok és miért? Esetleg egyéb javaslat? (dizelt kivéve)

2015. okt. 12. 17:46
1 2 3 4
 21/34 anonim ***** válasza:
A turbó tönkremenésén semmilyen szervizháttér nem segít sokat. Azokat meg, ma már még kevés kilométerrel is csak öt évre tervezik.
2015. okt. 15. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/34 anonim ***** válasza:
84%

"A turbó tönkremenésén semmilyen szervizháttér nem segít sokat. Azokat meg, ma már még kevés kilométerrel is csak öt évre tervezik."


Bármilyen turbó örökélet és egy nap lenne, ha megkapná újkorától 10 ezrenként az olajcseréket, és a tulajok nem padlóznák a turbós motort hidegen.

2015. okt. 15. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/34 A kérdező kommentje:
Utolsónak igaza van... ez meg igazából kockázat kérdése, hogy sikerül-e egy olyat kifogni. Ha már újra nem telik...
2015. okt. 15. 21:32
 24/34 anonim ***** válasza:

Nem akkora kockázat ez sem. Ha hozzáférni a turbóhoz akkor a leömlő csövekben rögtök látszik ha van olajfolyás vagy könnyezés. Az már jel. Ha finoman mozgatva jelentősen lóg a tengely az is :D


A K03-as turbókhoz van egy rakás gyári és túlméretes felújítókészlet, annál még az sem a világ vége, ha picit elhanyagolták az olajat. Minimális kopás még orvosolható olcsón ( 100 000 alatt, ugyanez egy két Mitsubishi feltöltőnél már 150 000+).

2015. okt. 16. 02:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/34 anonim ***** válasza:

#22 Jó akkor folytassuk még, - egy dolgok a kopás. Ami olajcserénél, jó esetben is szerviz intervallumonként kap meg a legtöbb több autó.

Hengerfejen és motortéreben az irtózatos túlnyomás.

Benzines turbósoknál a szelepek elhasználódása.

Semmi probléma ezekkel, csak ezt új autóknak 4-5 évre gyártják. A többi meg már szerencsén, és előző tulajdonosokon múlik.

2015. okt. 16. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/34 anonim ***** válasza:
100%

"Hengerfejen és motortéreben az irtózatos túlnyomás.

Benzines turbósoknál a szelepek elhasználódása. "


Mégis van egy csomó már 300 ezer km felett, hibátlanul

2015. okt. 16. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/34 anonim ***** válasza:
85%
Erről a szelepek elhasználódásáról még nem hallottam. A turbós Volvoknál pl egyáltalán nincs ilyen gond,pedig ott a benzinesek nagyobb része már 25 éve feltöltött. A dízelekben sem pusztulnak a szelepek pedig ott talán picit nagyobb nyomás van az egéstér felől.
2015. okt. 16. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/34 anonim ***** válasza:
John McClane dízel és szelepek téma köre ajánlott olvasmány.
2015. okt. 16. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/34 anonim ***** válasza:

Volvo S80-as benzines autópályán hajtva, igaz 8 évesen adta végleg fel. Első tulajdonos volt a haverom, és szervizeléssel mivel dolgozott az autóval, nagyon alapos volt.


Amúgy meg Volvo-k, amint a használt áruk is jól mutatja, 6 évesen kezdenek szétesni.


Egyre több az másfél tulajdonosra, szándékosan korlátozott autó. Cseréld le négy évesen, a többi már nem a te gondod.


Nekem sem tettszik ez. A tízéves felújításokkal, húsz-harminc évig probléma mentesen futott Mercedeseké volt az igazi világ. De annak már bőven vége.

2015. okt. 16. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/34 anonim ***** válasza:

"Amúgy meg Volvo-k, amint a használt áruk is jól mutatja, 6 évesen kezdenek szétesni. "


Mi??

2015. okt. 16. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!