Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Behuzott kezifekkel mentem,...

Behuzott kezifekkel mentem, karosithattam az automat?

Figyelt kérdés
Szoval a teljes tortenet az hogy megallitottam az autot, behuztam a kezifeket. Pihentem. Tettem vele 100 metert, utana megalltam, es 1-esbe tettem a sebvaltot (a motor jart, kezifek behuzva). Es kis ido mulva azt hallom hogy valami rotyog (mintha levest foznenek:)) es kutattam az okat es akkor lattam hogy a homero ami 95-100 fok kozott szokott lenni, 100 fole ment pirosba. Gyorsan leallitottam a motort, kiszalltam, pici gozt lattam es a rotyogast meg mindig hallottam. Azutan beneztem az autom ala, es egy nagy tocsat lattam alatta. Felnyitottam a motorhaztetot es szerintem ez a hutofolyadek volt. Vartam hogy lehuljon es utana mentem vele 5-10km-et hibamentesen. Mit gondoltok, nyugtassatok meg valamivel! Kezdo vagyok teljesen!
2015. aug. 13. 22:16
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
Mindenképpen nézd meg a hűtővíz mennyiségét a kiegyenlítőtartályban, hogy ne legyen a minimum szint alatt. Ha kevés, töltsd újra.
2015. aug. 13. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 vaki1616 ***** válasza:

Nincs nagy vész. (ez volt a megnyugtatás része)


lehet megúszod pár ezer forintból ha csak egy cső vagy egy tömítés ment ki.


legrosszabb esetben hengerfej és kézifék de nem hiszem. :)

2015. aug. 13. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 anonim ***** válasza:
Lehet,hogy nem kéne le állítani a forrásban lévő jármű motorját , meg kell várni még magától vissza hűl!
2015. aug. 13. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/33 A kérdező kommentje:
hogy tudnam magamnak ellenorizni hogy kiment e a tomites? jaratom a motort es nezem csopog e valahol a folyadek?
2015. aug. 13. 22:25
 5/33 anonim ***** válasza:

en vagyok a tudatlan de nem ertem a kezifek behuzva maradasa hogyan fugg ossze a viz felforrasaval?


Mentem mar behuzott kezifekkel hosszu tavot, a kezifek meghalt, de a kocsinak semmi baja.


Forrt mar fel a kocsiban a viz amikor allo helyzetben tul sokaig jarattam (oreg volt szegeny) de elindultam vele, bekapcsoltam ezer fokra a futest, es minden oke lett.


Nem latom at a ketto hogyan fugg ossze? Lecci vilagitsatok ra.

2015. aug. 13. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/33 anonim ***** válasza:
Hogy tudtál megállni, és egyesbe tenni a váltót behúzott kézifékkel? Folyamatosan nyomtad a kuplungot, vagy mi? Vagy csak fogalmazni nem tudsz?
2015. aug. 13. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/33 A kérdező kommentje:
Az en autom ha csak siman felengedem a kuplungot egyesben (gaz nelkul) akkor is megindul egy picit. Megalltam vele, behuztam a kezifeket, es ahogy tanitottak egyesbe raktam hogy ne guruljon el. Kuplungot mar ekkor felengedtem az auto allt de a motor jart, gondoltam addig is tolti az akkumulatort.
2015. aug. 13. 22:36
 8/33 A kérdező kommentje:
Persze igy most mar megtanultam hogy ilyet csak uresben szabad csinalni :(
2015. aug. 13. 22:37
 9/33 vaki1616 ***** válasza:
ha folyamatosan nagy mennyiségben kopik a hűtőfolyadékod a tágulási tartályból és tócsa van a kocsi alatt akkor szétment a tömítés vagy a cső szerelő megcsinálja nem egy nagy összeg (persze autótól függ) ha fogyik a hűtővíz de nincs tócsa akkor valószínűleg hengerfejes az már viccesebb összeg... :)
2015. aug. 13. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/33 anonim ***** válasza:
Behúzott kézifékkel, egyes fokozatban, felengedett kuplunggal álltál az autóddal úgy, hogy nem fulladt le a motor? Mert nekem valahogy ez jön le ebből a kiegészítő magyarázatból.
2015. aug. 13. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!