Honnan jött ez a Volkswagen mánia?
Ezt az egész hülyeséget,hogy hátsó vagy összkerekes ezt te hoztad ide. Te is tudod,hogy 200Le-t nem emiatt hoz be. A videóban nem tizedmásodpercekről beszélünk,hanem másodpercekről. Amitt,hagyja ott,mert az egyik egy tank , a másik meg egy autó, normális anyagokból összerakva , nem pedig egy vasércbánya temető.
Ezt most találtam,írt hozzá több autószerlelő is, meg volt német tulajok,jó szórakozást. Javaslom egyszer próbálj ki egy EVO 9-et vagy EVO 10-et és meglátod ki miről beszél itt. Lehet nem lesz benne playstation ,de hogy a váltókar magától meg fogja nekd találni a fokozatokat kb. meg 6 ezer alá nem fog esni a fordulat akármennyire is finoman lépsz a gázra és még hsonló csodák,amik egy ilyen európai gyártmány után kb. elképzelheteltenek , lehetek kicsit nyitottabb lesz a szemléleted.
Végül pár idézet a linkelt fórumról :
"A Japán autó ipar mindig is jobb és jobb lesz. Nagyon jó motorikus és kényelmi szemponjai miatt is. A német autó ipar 1986-ig csinált autót utánna befejezte csak az európai legót gyártják. Nekem van egy 86-os GSi Kadettom de nincs annyi baja mint egy Astra GSi-nek.
A műhelybe alig tévedbe Japó autó inkább Francia kotladékok a,ik 1-3 év között vannak és darabokra estek. A testvérem tavaly volt Amerikában és az ottani tunnerek kedven tuning alapja a Japán sárkányok.
Ki az a barom aki a sebváltó 5. sebességét műanyag kosaras csapágyba rakja? Hát a VW Jetta 2008-AS MODELL. NAGYON ÖRÜLTÜNK NEKI.
Mostmár nem a minőséget hanem az emblémát kell meg venni."
"Sziasztok.
Én nagyon nehéz helyzetben vagyok ,mivel pont ennek a 2 nemzetnek az autója a 2 kedvencem :D .
Kiskorom óta megőrülök a Subarukért, de ugyanúgy a Golfokért is!
Az nem kérdés hogy a japán autó jobban megy, megbízhatóbb, szebb is némelyik német autónál.
De a német autók nem arra készülnek h 500.000rel mennyé vele , és 2 mp alatt elérd a 290-et :D:D(tixtelet a kivételnek, pl Porsche)
Az én meglátásom szerint a német autók a kényelemre, a minőségre, és az igényességre épülnek, a japán autók meg a tartósságra, teljesítményre, és praktikumra. Ettől még mindkét ország autója sztem tökéletes!"
"Én sokáig német autó fan voltam.1-es 2-es 3-as golf és egy seat ibiza után(ami ugye szintén vw-s cuccokból készül)azonban kissé megváltozott a véleményem.miután valmi furcsa véletlen folytán egyiknek sem húzta sokáig a mocija(na oké szeretem kinyújtani a jobb lábam ) A szerelőm tanácsára ami kb.így hangzott a mégis milyen kocsit vegyek kérdésre:Mindegy csak JAPÁN legyen!Kérdeztem tőle,hogy de miért?Azt mondta vegyek egyet és meg fogom érteni!!vettem egy 97-es mitshubishi coltot.na emberek ez bírja!belevertem azóta vagy 70 ezer km-t de az olajcserén és a fékbetét cseréjén kívűl ennek egyszerűen semmi baja!Pedig nem bánok vele kesztyűs kézzel.1-ben és 2-ben simán leforog 7000-ig!!! pedig csak 1.3-as!én nem tudom a japcsik miért tudják úgy összerakni,hogy ha esetleg a rozsda szét is rágja a motorja akkor is pöccre indul télen nyáron és nem kérdez nem dadog nem rángat csak megy előre.mindezt 5-6-7 literből/100km!!!ja és lassan felejtsük már el azt a baromságot ,hogy drága hozzá az alkatrész.autóalkatrész nagykerben dolgozom és nem drágább hozzá semmi mint egy vw-hez!!!!!Szóval lehet hogy egy golf vagy astra kényelmesebb de a japán tutira megbízhatóbb.mellesleg ha mégis szerelni kéne egyszerűen logikusan vannak összerakva.nem kell minden szarért kivenni belőle a motort ha valamit cserélni kéne benneegy szónak is száz a vége!Japán"
"Szevasztok!
Ebben a témában sokat vitázunk a kollégáimmal napi rendszerességgel de soha senki sem tudja meggyőzni a másikat
Autóvillamossággal foglalkozunk sok remek új és régi kocsi elektronikájaval foglalkoztunk már...volt kezeim között soksok Porsche Cayenne,Boxter,911 stb. Touareg,Audi R8,Q7,S6,S3,S8,S4 GolfGTI,R32 BMW1,3,5,M5,7 Opel opc sokaság... Jappán oldalról: Subaru impreza STi,forester Lexus Is, IS-F!!! Gs450h,Rx400h,Ls 600h .... és néha olasz kocsit is csinálunk pl Ferrarit...és még sorolhatnám... nem nagyon tudnál olyan tipust mondani amivel még nem találkoztunk tegnap egy vfts Lada gurul be hozzánk ....nem viccelek komolyan mondom.
Az én véléményem hogy a Német gépek sokkal igényesebb kialakításuak belsőre és külsöre is ....DE tele vannak passzírozva elektronikák sokaságával hatalmas CAN-BUS rendszerek sokaságán rohangálnak köztük a digitális jelek... már egy fejegységcsre is kis kavarodást okoz az eccerű szerelőnek. ...A Bmw-k akkumulátor menedzsmentjét is sokszor a pics*ba küldeném.
TEHÁT RENGETEG A HIBALEHETŐSÉG...többször találoztam a porsche konszern tanácstalan szerelőivel egy megoldhatatlannak látszó hiba folyamán és a szervizben ritkaság számba megy ha egy 2-3-5éves kocsiban nincs hibarengeteg a VAS müszeres hibaolvasás során...
A Jappán is újjit de csak finoman ő az egyszerűségre törexik...ezért sztem MeGBÍZHATÓBB!!! monden könnyen roncsolásmentesen szét és összeszerelhetö bennük mig a Német azt mondja:"törd el és tegyé fel újat"
Sztem motorikusan is megbízhatóbbak a japcsik de a minőségi kialakítások szegényesebbek a karegóriákon belül természetesen."
"Sziasztok!
Én a Japcsik mellett voksolok. Egyszerűen elnyűhetlenek. A legnagyobb gondom az volt, hogy a 6,6les fogyasztásával egyszer majdnem kiürült a tank, de elértem a kútig, Volt egy olyan gondom is nemrég, hogy kiszúrták a jobb első kerekemet.
Persze nem mondom, hogy egy A8as long Audi nem autó, de akkor már inkább egy LS600HL. Ha BMW M3ról van szó, akkor meg egyértelmű, hogy ISF.
Szép napot!"
Ez mar tenyleg rohej, egy forum hozzaszolasaira hivatkozol mint ervre? Nevetseges vagy :)))))))
" Javaslom egyszer próbálj ki egy EVO 9-et vagy EVO 10-et "
Probaltam. Semmi extra.
"Ezt az egész hülyeséget,hogy hátsó vagy összkerekes ezt te hoztad ide. "
Hat persze, mert ez az oka annak amiert a GT-R jobban gyorsul, csak annyira buta vagy hogy ezt sem erted.
Raadasul latok egy videot amiben azt irjak hogy az egyik 700 a masik 900 vagy tudom is en hany lovas. Ki tudja hogy valoban annyi? A gyari adatoknak hiszek, masnak nem.
Itt van nehany gyorsulas, osszevetheto autokkal:
https://www.youtube.com/watch?v=G1dURDtM9Uw
autoszerelok?
LOL. Ok az a csoport, akiknek a velemenyere marhara nem lehet adni mert fogalmuk sincs sem az autogyartasrol, sem a tervezesrol, sem a minosegbiztositasrol, de minden ilyen temaban nagy mellennyel mondanak velemenyt.
Szerintem tobb nagy teljesitmenyu autot vezettem eletemben mint te. EVO 10 ahogy irtam semmi extra, egy kelletlen motor, atlagos futomu, orrtolos hangolas, kozepkategorias autoba pakolva.
Ugyanakkor vezettem a Ford Focus RS-t, az egy sokkal szorakoztatobb auto volt, az elsokerekhajtasa ellenere is.
911 a kedvenc autóm,mint ahogy már írtam párszor,de ez csak csepp a tengerben és ettől még nem jobbak a németek. Autszerleőkről nekem is meg van a véleményem,de azzal nem állok le vitatkozni,hogy talán jobb rálátása van arra,hogy melyik tipus meg márka mennyire megbízható, és talán jobban tud következtetést levonni mint te vagy én. A hátsókerekes hülyeségesd meg hülyeség, amit írtam rá , azt is már csak hülyeségbel írtam,mert annyira nevetséges,hogy te ezzel próbálod magyarázni a dolgot. Hol van a kipörgésgátlónak szerepe? 1-es meg 2-es fokozatban esetleg , utána már ezekből se jön akkora teljesítmény,hogy kipörögjön.
EVO átalgos futómű??:DD Nincs több kérdésem.
" ettől még nem jobbak a németek. "
Nade onnan indultunk hogy a nemetek 50 evvel el vannak maradva a japanok mogott, mert a japanok olyan urtechnologiat hasznalnak amit senki mas. Olvasd vissza magad. en csak azt allitottam hogy a nemetek semmivel sem rosszabbak mint a japanok, sot velemenyem szerint rengeteg dologban jobbak vagy sokkal jobbak.
" jobb rálátása van arra,hogy melyik tipus meg márka mennyire megbízható"
dehogy. Az autoszerelok semmi mast nem tudnak mint sztereotipiakkal dobalozni meg okoskodni olyan temaban is amihez lovesuk sincs. Ugyan honnan lenne nekik hiteles informaciojuk arrol hogy globalisan es altalaban veve melyik gyarto a megbizhatobb? Ennek a hiteles megitelesehez gyari meghibasodasi sattisztikakra lenne szukseg, olyat ok meg nem lattak.
"Hol van a kipörgésgátlónak szerepe? 1-es meg 2-es fokozatban esetleg"
Bizony. Egy szeria M6 majdnem 100ig kiporgesgatloval gyorsul, teli gumikkal szaraz uton 150nel padlogazra meg villog a visszajelzo lampa... Egy osszkerekes azert nyer egy hatsokerekes ellen mert annyi elonyt osszeszed az elejen amit mar kesobb nem lehet behozni.
(es akkor arrol nem is beszeltem hogy egy M6 meg csak nem is sportkocsi, hanem egy sportos turakupe)
A Porsche-t különösen a 911-et nem érdemes a többi német márkához hasonlítani,mert teljesen más elvek szerint működik, mai napig meg van erősen a családi vállalat hangulata , éppen ezért lelkiismeretesen csinálják azt,amit csinálnak. Régen talán a többieknél is emg volt , ez pont erről írtam az elején,de ma már nem. 911-ből évente kb. 15.000 db-ot adnak el a világon,ami nem túl sok,de nem is ez a cél. Egy rohadt jó gép ,precízen ,alázattal megtervezve,legyártva és összerakva az utolsó alkatrészig. Ez az amit már több évtizede el lehet felejteni kb. az összes többi gyártónál.
Visszatérve még az anyagokhoz.. Nyílván egy 285 Mpa garantált folyáshatárú acél az japánban is 285 MPa -os lesz , függetlenül attól,hogy hogyan jelölik. Egy vegyi tulajdonságra garantált króm-nikkel acél , japánban is azonos mértékben tartalmazza az ötvözőket,függetelnül,attól hogy mi a jelölése. Csak a gyártók,nem szokták az emberek orrára kötni,hogy mit miből csináltak , éppen ezért egy átlagember (mondjuk én mint japánautó tulaj) csak az eredményt látja. Ha anyagtudósok nekiesnének mikroszkóppal meg anyagvizsgálók mindenféle vizsgálatokkal, akkor se biztos,hogy ki tudnák deríteni 100%-ig hogy mi micsoda. (biztos,hogy nem)
És ugye ott vannak még a hőkezelések. Nyílván nem annyi féle van ,meg próbáltak ki amennyit lát az ebmer egy tankönyben , hogy pl. kiválásos keményítés vagy betétedzés. Ezeket se kötik az átalgember orrára. Te csak a végeredményt látod , hogy valmit igen eltaláltak , hogy szilárd is , jó kemnységű is , szívós is , élettartam szilárdsága is jó , termikus igénybevétellel szemben is jó stb. De ezt nyilván te is tudod.
" Egy rohadt jó gép ,precízen ,alázattal megtervezve,legyártva és összerakva az utolsó alkatrészig."
Egyetertunk, de ezt a szinvonalat hozza a tobbi premiumgyarto is a hasonlo arkategoriaban.
"Ha anyagtudósok nekiesnének mikroszkóppal meg anyagvizsgálók mindenféle vizsgálatokkal, akkor se biztos,hogy ki tudnák deríteni 100%-ig hogy mi micsoda. (biztos,hogy nem)"
Jaj dehogynem. Szamtalan ilyen analizist lattam mar. A japanok pont ugyanazokat az anyagokat hasznaljak mint az europaiak, ill. hajlamosak az olcsobb megoldasok fele elmozdulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!