Honnan jött ez a Volkswagen mánia?
Már megint a tuningcsodáknál vagyunk, ez nagyon is érdekel valakit :)))
Ja, ha már itt tartunk: a világ leggyorsabb autója, a Bugatti Veyront a VW konszern gyártotta. Na?
"miért áll meg a 320d BMW 5.200 km után. Miért?? "
Ha ezt megkerdezed akkor soha az eletben nem jartal muszaki egyetem kozeleben.
Nem az a kerdes hogy van-e amelyik elromlik, mert van, ugyanugy van nemet is meg japan is. Ez a tomeggyartas sajatossaga, ha valoban jartal volna a BOSCHban akkor tudnad.
A kerdes mindig az hogy ha legyartok egymillio autot akkor abbol mennyi fog meghibasodni?
Ebben a mutatoban a nemetek semmivel sem rosszabbak mint a japanok. A japan minosegi foleny a 90es evek elejen volt oriasi, de ezt a 2000es evek elejere a nemetek utolertek, sok tekintetben meg is haladtak.
Jelenleg egy olyan japan gyarto sincs, amelyik komplexitasban, konfiguralhatosagban, kinalatban akar csak a kozeleben is lenne a nagy nemet trionak.
A VW pedig siman egy szinten van barmelyik japan markaval minosegben. Az Opel kicsit kilog, mert az tenyleg nem olyan acelos, de az egyszerub modellek ott is eleg jok.
"de sajnos vagy nem még ők is csak másodhegedűsök."
Jelenleg a nemet premiumtrio uralja a vilagpiacot. A kategoriaban a japcsik a fasorban sincsennek, kiveve talan a Lexust, de az is harmadannyi autot ad csak el.
"olyan érdekes,hogy itt mdienki tervezőmérnök"
Rajtam kivul szerintem senki sem allitotta hogy tervezomernok lenne. Hogy az evfolyamodbol hanyan lettek azok, az irrelevans, ahol en dolgozom rajtam kivul magyar sincs, nemhogy az egyetemrol lenne barki akit ismerek.
A BOSCH ma is nagyon jo cuccokat is csinal, csak meg kell fizetni. Aki xart rendel olcson a BOSCH-tol, az xart kap. A DENSO, a japan BOSCH amugy ugyanolyan muszaki szinvonalon all, ok is csinalnak jot is, rosszat is.
Ezt a zoldseges merci legendat is hagyhatod. Talan egy-ket olyan tipus volt amelyik sokaig birta, de jellemzoen azokat is javitani kellett. A kor atlagautoi meg nagysagrenddel xarabbak voltak mint a maiak.
"amellyen Németországban annyi meg annyi okos mérnök fáradozik már hosszú hosszú évtizedek óta.. "
Te megis mi a bubanatos lofaxrol beszelsz? Tenyleg ennyire full ostoba vagy?
"aminek lgelább az egyik modellje bően szétcsap egy m6-ot akármikor vagy egy r8-at. "
Kesz, ovoda. Totalisan vitakeptelen vagy, jatszal inkabb autoskartyat az ovis tarsaiddal.
Figyelj én is le tudok menni a szintedre. Attól,mert neked hihetelen,mert k.a semmi lövésed nincs a technikai dolgokhoz,hanem csak elhiszed amit a szádba adnak meg mossák vele az agyadat,attól még nem én nem leszek mérnök,hanem te vagy egy ugyanolyan hülye, aki 2 havonta elolvas 3 autósmagazint meg bömbölteti a zenét a r.bancoknak a diszkó előtt a szakadt ótvar 20 éves német járgányával , vagy éppen az új 7-es BMW-be csinálja ugyanezt, de ettől még ugyanolyan hlye vagy,akit palira vettek és hajnaldó voltál megvenni a sz..t,mert elvielg azt hallodtad,hogy milyen f..a , majd ha megcsinálsz jelesre egy mechanika szigorlatot vagy végighallgatsz 5 félév anyagtechnológiával kapcsoaltos tárgyat,majd utána beszélgethetünk,addig meg nem én vagyok a hülye. Mit az istent kell még nektek lineklni-írni,hogy észrevegyétek magatokat? Ennyire reménytelen vagy? Még azt se hiszed el amit látsz,mert ennyire behülyítettek a nagy kedvenc autóscégeid?? Gratulálok,te is csak egy birka vagy a sorban,akiből már k..a sok van, és kórusban zengitek a baromságot. Bugatti veyron.. hát ha a 700Le-s 2L-es nevetséges volt,akkor ez mi?? Az nem autó hanem jóformán olyan mint egy kva nehéz tank meg egy repülőgép összeépítve.. Ez nektek a technika?? Akkor vegyetek példál az ameriakiakról (hasonlóan hülyék,meg rohadt nagy büszekségük meg arcuk van indokolatlanul és el vannak ájulva maguktól,közben a p..ban sincsnek) Nem az a technika emg a tudomány,hogy belerakok egy 5000 ccm-es erőgépet a vasba és "hűű de kva" jól megy , hanem ha ugyanezt meg tudom csinálni sokkal kevesebb anyagból,hasonlóan hosszú élettartammal , és még jobb üzembiztossággal. De verjétek a melleteket, őrizzétek a nagy európaiságotokat, és nehogy szétnézzetek a világban,mert még megárthat! Higyétek azt,hogy mi vagyunk a legfa..ábbak,úgy mint pl. Észak -Koreában..
Sok b.rom!
Kisbaratom, egyetlen egy ertelmes erved sem volt, teszed be ide a totalisan irrelevans szenne tuningolt autokat, amiknek semmi kozuk a szeriajarmuvekhez, es ebbol vezeted le a japan technika mindenhatosagat, raadasul mindenfele anyagtudomanyi dolgora hivatkozol?
Olyan rohejesen kapalozol hogy kezd szorakoztatni a dolog. Na halljuk, pontosan miben all a japan anyagtechnikai foleny? Miert jobb pl. egy japan aluminiumontveny mint egy nemet? Fejtsd ki legyel olyan jo.
Kérdezd meg a gyártókat,akik hétpecsétes titokként kezelik ezeket a dolgokat,ne engem. De valamit elég jól csinálnak, amit láthattál a 2 videóban is amit küldtem, de nyilván téged nem hat meg,hogy egy 200Le-s "fölényben" lévő gépet valamiért mégis lehagy a másik, hiszen ezt megszokott dolog. Ez miért nem olyan látványos számodra,mint az olajat zabáló német smókensárm gépek? 13 éves autóm van, 160e km-el ,de néha nekem ég a pofám mikor állok pirosnál a 3-4 éves insigniák mellet,hogy azokból milyen hangok jönnek ki.. Szórjátok el nyugodtan a pénzeteket a semmire, mellé meg még ordibáljatok is,hogy milyen jó h ti aztán voltatok olyan hülyék h bedöltetek a marektingeseknek,hiszen ez volt a cáljuk úgy is. Ősszel láttam vmi ilyen bejátszás pont a BMW-től,hogy azzal dicsekedtek,hogy ők adták el a legtöbb új autót az éven , vagy ők növekdetek legjobban vagy nem is tudom pontosan már mi volt. Itt tartunk? Ez a presztizsérték? Arról ne is szóljunk,hogy ezzel a növekedéssel párhuzamosan a szinvonal meg kb. lineárisan csökken. Levezetésnek kis olvasgatnivaló még, hátha segít a csőlátáson :
És akkor ugye a a japán auírból. Az lehet,hogy 400-500 kg-mal is könyebbek,de az eredmény meg mégis jobb. Akkor hogy van ez? És nem az aluminium öntvény különbözianem az egész járműépítési szemlélet. Ahová mdojuk a német alu öntvényt rak , oda japók raknak modnjuk vmi kompozitot vagy polimert. Ahová a német acélt , oda raknak alu-t vagy vmi fémhabot stb.stb. Ahová a némt berak 3mm-es lemezt , oda beraknak 1,5-es lemezt meghajtogatva , aminek ott a törésteszten is az eredménye. Szilárdabb,mégis könnyebb. A könnyebbet láthattad már,mikor 200Le-s erőföfölényt , valahogy mégis betudodd hozni a Nissan , most láthatod,hogy attól,hogy könyebb attól még nem gyengébb,sőt.. A gyártás pontosságáról még nem is ejtettünk szót. Ami németeknél már ultraprecízió , ott az esetleg egy nagyolás,amit megkapsz az alapautódba mindeféle felár nélkül,mert jópár évvel előrébb vannak. Nekem már nincs kedvem itt vitatkozni, akinek van józan ítélőképessége, és az érzelmek helyett a tényket nézi,az úgyis tud mérlegelni. Minden jót!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!