Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honnan jött ez a Volkswagen...

Honnan jött ez a Volkswagen mánia?

Figyelt kérdés
Mostanában a Facebookra is mindenki Volkswageneket és Volkswagen háttérképeket rak fel a Facebookra,még a lányok is.Persze én is tudom,hogy jó autók.

2015. jún. 24. 21:04
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 21/83 anonim ***** válasza:
72%
Aki igazi mérnök és még a kocsikhoz is köze van, az nem fosoz le márkákat csak mert nem tetszik neki. Annyira óvodás érvelés helyett fostalicskázni meg verni a 700 lovas tuning micubisikre.. Mellesleg még mindig személyautókról lenne szó. Ja hogy lusta mert nincs 5 mp alatt százon? Nekem inkább Menjen el 300-400 ezret, csak ne kelljen hozzányúlni.
2015. jún. 24. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/83 anonim ***** válasza:
53%

15ös, te is csak vetted azt a diplomát, ha egyáltalán van.

Miután megbeszéltünk egy komolyabb rally/sport autót nonszensz hasonlítani egy Passathoz, hozol egy M6-ot, egy gyári top prémium sportkocsit. Neked fogalmad sincs róla miről beszélnek itt a többiek.

2015. jún. 25. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/83 anonim ***** válasza:
Nah akkor mégegyszer írok,mert úgy látom már nyakig benne vagyok itt az ügyben (tudtam volna,ilyen balhé lesz nem is írtam volna) ÁLTALÁNOS jelenségről írtam,ami az egész MAI német autóiparra igaz kb. Több reklámot raknak az autóik mögé,mint amennyit az tud! Ez a marketingeseket dícséri nagyon,de nem a tervezőket és a többieket. Abban is BIZTOS vagyok,hogy kizárólag a tervezők hibája (hogy pl. mint már írtam is az 5.200 km-t futott 3-as BMW motorelektronikai hiból fogyasztása 15l-re ugrik) ,a baj oka: az a vállalat vezető,akik tömegtermelésre mentek rá a régi,minőségi autógyártás helyett. Ezzel meg lehet vitatkozni, csak felesleges,mert az egész kapitalista vilrről szól, a fogyasztásorientált termelésről (tervezett elvavulás,stb) és egyszerűen már nem meg minőséget csinálni. Szerinted ezeknek az nagy autógyártó konszernek vezetőit mennyire érdekli,hogy milyen minőséget adnak oda a fogyasztóknak,aki hülye módon még hisz az általa nagya becsült márka régi nevében,csak éppen ő lesz jól átvágva, de ez senkit nem érdekel. Hisz az látja,hogy a vw is ugyanolyan tré mint a bmw , az meg mint az renault, citroen,skoda és ezálalán kicsit emg is nyugszik. Japánoknál is ugyanez elkezdődött (ők is részei a világgazdaságnak) csak még ennyire nem durvult el , másik odlaról meg bármennyire is hihetetlen előrébb vannak : anyagtechnológiában is , elektronikai cuccokban meg aztán főleg. Volt tanárom ugyanígy nyilatkozott kb. a nagy német autógyártókról,de gondolom ős is vette a diplomáját meg a doktoriját is meg az a ca. 30 év tapasztalatát is. Aki szerint meg,jóhogy lehagy egy 700Le-s kétliteres egy gyári m6-ot (BMW csúcsmodellje) akkor kérem küldjön valami linket vagy cikket ahol 2l-es bmw-ből , audiból, mercedes-ből 700HP van kihozva és nem esik szét az első gázadásnál.. Az az anaygtechnológia ugye... Részemről lezárom a témát, több kérdésre sajnos vagy nem,de nem fopgk reagálni. Szép napot!
2015. jún. 26. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/83 anonim ***** válasza:
(*hogy nem kizárólag a tervezők hibája,sőt..)
2015. jún. 26. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/83 anonim ***** válasza:
53%

" (tervezett elvavulás,stb)"


Nem letezik tervezett elavulas.


A hozzaszolasod maradek resze is kabe ennyire ostobasag.

2015. jún. 26. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/83 anonim ***** válasza:
53%

"Az az anaygtechnológia ugye..."


Lószart sem tudsz az egeszrol.

2015. jún. 26. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/83 anonim ***** válasza:
0%

Igen, pont az ilyen harminc éve pályán lévő egyetemi professzorok akarták bemagyarázni, hogy a benzinmotor optimális fordulatszáma, ahol a legnagyobb teljesítményt leadja 1600 1/min és hasonlók. Igen.

Tervezett elavulás létezik vagy nem, felesleges rajta vitázni. Mivel ahogy láthatod 150-200.000 km után az új autón továbbad az első tulaj. Onnantól már nem a márkaszervízben szervizelik, nem a márkakereskedőtől veszik az alkatrészt stb stb. Tehát gyakorlatilag a gyár számára és az elsődelges fogysztó számára megszűnik az autó. Minek tervezzen egy autógyár 500.000 km-re amikor a vásárlóközönség 200.000ig használja, addig kell megbízhatónak lennie, nem fizeti meg a plusz 300.000 km megbízhatóságot. Teljesen logikus. Ez a kapitalizmus, ahogy írod. Te sem veszed meg 50%-kal drágábban a zsemlét, mert három nap múlva is puha, ha úgyis megeszed 1 nap múlva. Teljesen logikus. Az, hogy ebben a csóró országban a többség 10+ éves, 300.000+ km-es autókkal jár az meg az elmúlt 60 év istenített politikájának a hibája, szintén nem az autógyár tehet róla. De mindegy élj tovább a szép álomvilágodban:)

2015. jún. 26. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/83 anonim ***** válasza:
58%

"Tervezett elavulás létezik vagy nem, felesleges rajta vitázni."


Igen, felesleges mert nem letezik. Nem is lehet megcsinalni, es nincs is ilyen szandek.


Aki meg egy meghibasodast lenget hogy szar a BMW (VW, Audi, barmi) az tenyleg full hulye az egeszhez, mert nem tudja hogy nem az a lenyeg hogy van-e meghibasodas (persze hogy van, tomeggyartasrol beszelunk, a japanoknal is van meg mindenhol) hanem az hogy a legyartott darabszam aranyaban mennyi meghibasodas van.


Es ebben a japcsik egy-ket kiveteles modeltol eltekintve (Toyota Prius pl.) egyaltalan nem jobbak mint az europaiak.

2015. jún. 26. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/83 anonim ***** válasza:
Ja és pont, hogy az a lényeg milyen minőséget adnak oda. Ma már nem lehet átvágni a fogyasztót. XXI század van. Hírportálok, szakújságok, tesztek tömkelege. Egyszerűen kiderül, a negatív reklám sokkal erősebb, ezt is látnod kellene. Mit gondolsz a válság alatt miért növekedett az Audi? Mert azt a minőséget hozta mint egy Daewoo? Na ugye hogy nem.
2015. jún. 26. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/83 anonim ***** válasza:
Az ilyen emberekből mint itt a legtöbben,ezek a gyárak (akikek semmi más nem érdekel csak,az hogy bevasalják a pénzt a silányminőségű termékeikkel) még bőven ki fognak még húzni jópár évtizedet. Hol a videótok,ahol 2l-es motorból van kihozva 700 Le? Különösebben nem zavar,hogy sufnituningosok meg divatmajmolók kérdőjeleznek meg, csak akkor támasszátok már alá a barmoságotokat legalább.. Nem létezik tervezett elvaulás?? Gondolom mivel itt midneki mérnök (csak én nem mint megtudtam) gondolom midneki méretezett már életében legelább egy gördülőcsapágyat. (Ez csak egyeteln alaktrész , amihez hasonló van egy autóban még párezer darab) , ha adott terhelésnél kisebb alapteherbírású csapágyat rakok oda egy tengelynek a 2 végére,akkor kevesebbet fordulatnál fogja magát megadni. Elég könnyen lehet így manipulálni a dolgokat,hogy mi mikor menjen tönkre. Rugóknál ugyan ez , meg kb. az összes gépelemnél.És ekkor még szóba se jött a trehány Bosch-Siemens féle német csúcselektronika,ami szintén tovább boldogítja a behülyített vevőket. Régen az volt a célkitűzés,hogy 20-30 évet fusson el a gép,ma meg az,hogy amint lejárnak a kötelező jótállások,szépen sorba adják meg magukat a dolgok. Tök mindegy,hogy tervezett elvaulásnak vagy mienk hívjuk ezt, de ez létezik, ugyanis a menedszergárdát k-ára nem érdekli,hogy műszalilag mit raknak össze a gyártósoron, a lényeg,hogy rohadt nagy profit legyen rajta,mert különben az év végén az igazgatótanács kirúgja az egészet,aztán jöhet egy még pénzéhesebb még pofátlanabb banda, aki még lejebb viszi a szintet. Ez az európai szemlélet már egy jóideje,aki ezt meg nem hiszi vegye csak a szemetet nyugodtan,ő dolga csak legelább ne istenítse azokat,akik amúgy őt hülyének nézik,mert álomvilágban él.. Videókat várom (2l-es 700Le-s német motor tudjátok..)
2015. júl. 2. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!