Honnan jött ez a Volkswagen mánia?
30-as
Nefélj, a ma gyártottak is elfognak menni 30 évet.
" Nem létezik tervezett elvaulás??"
Nem.
" Gondolom mivel itt midneki mérnök (csak én nem mint megtudtam) "
Hogy te mi vagy azt nem tudom, en speciel tervezomernok vagyok.
", ha adott terhelésnél kisebb alapteherbírású csapágyat rakok oda egy tengelynek a 2 végére,akkor kevesebbet fordulatnál fogja magát megadni."
Baratom, te kevered az elettartamszamitast a programozott tonkremenetellel. Ha neked van mernoki diplomad, akkor nagyon szomoru hogy hova jutott a magyar felsooktatas.
". Elég könnyen lehet így manipulálni a dolgokat,hogy mi mikor menjen tönkre. "
Nem, baromira nem lehet igy manipulalni a dolgokat.
". Régen az volt a célkitűzés,hogy 20-30 évet fusson el a gép"
SOHA nem volt ez a celkituzes, es nem is mentek el 30 evet, nagyon nem.
"ma meg az,hogy amint lejárnak a kötelező jótállások,szépen sorba adják meg magukat a dolgok. "
Nincs ilyen szandek, kulonosen az autoiparban nincs.
"a menedszergárdát k-ára nem érdekli,hogy műszalilag mit raknak össze a gyártósoron, a lényeg,hogy rohadt nagy profit legyen rajta,mert különben az év végén az igazgatótanács kirúgja az egészet,aztán jöhet egy még pénzéhesebb még pofátlanabb banda, aki még lejebb viszi a szintet. "
Ha eletedben nem jartal meg autogyar kozeleben akkor minek okoskodsz? Lovesed sincs az egeszrol.
"kérem küldjön valami linket vagy cikket ahol 2l-es bmw-ből , audiból, mercedes-ből 700HP van kihozva és nem esik szét az első gázadásnál.. "
https://www.youtube.com/watch?v=4vwDaH73i88
tessek. barmit fel lehet huzni, hogy ideig-oraig birja.
Ha a maiak elmennek 30 évig akkor miért áll meg a 320d BMW 5.200 km után. Miért?? Biztos mert pont az az egy átcsusszant a szigorú minőségellenőrök kezei között valahogy mégis.. Nem tűnik fel,hogy egyetlen országot vesenyeztetünk az egész kontinensünkkel és még így sem rúghatunk labdába?? Most én ugyan kiemeltem a "nagy" német "prémium" márkákat,tekinte hogy mdienki ezektől van elájulva,de akkor ugye még nem beszéltünk a franciákról,olaszokról,spanyolkról meg a többiről. Talán nem véletlenül. A németek tudják a leginkább hozni a szintet a kelti versenytársakkal,de sajnos vagy nem még ők is csak másodhegedűsök. Az egész kontinensünkön nem tudnak olyan autót összrakni,amit kb. a japán gyártók mindegyike röhögve produkálni tud.
Tervezőmérnök.. olyan érdekes,hogy itt mdienki tervezőmérnök,mikor nálunk a 200 fős évfolyamunkról kb. 20-an mentek tervezőnek,de itt midneki az..
Én minőségellenőr vagyok,legelszőr a Boschnál volt dolgoztam 1,5 évet , és láttam amit láttam. A német gyártók kb. mindegyike a Boschtól rendel különböző villamos berendezéseket (ablakemelő motor,indító motor) és valami köpedelem ami annál a gyárnál is folyt. Amikor beiratkoztam az egyetmre első nap volt iylen öünnepélyes eskütétel és hasonlók "hazám haladását fogom szolgálni,stb.." nah ez az amit el lehet felesteni,ha bekerül az ember egy ilyen helyre. Amikor 100 gyártmányból 7 megy át a minőségellenőrzésen és aztán trükkökkel van megoldva,hogy mégis el lehessen adni a ****t , akkor nekem ne magyarázza meg senki,hogy nem a lóvéről szól az egész. A Bosch régen (nagyapám idejébe ) még elég jó nevű cég volt,d mára mi lett belőle? Egy szemétgyár,amhol több menedszer meg HR-es meg tökömtudja mi dolgozik mint mérnök , ráadásul a mérnökök mit csinálnal? Vagy "TERVEZŐKÉNT" egész nap a számítógépet b..ák 3D-s testeket forgatgatva , vagy tesztelőként ökörködnek, vagy (mint én) minőségellenőrként meghamisítják a tényeket. Szerncsére most egy kis cégnél dolgozom,ahol még van valami morál és valami értékteremtő munka folyik. Az autipar is erről szól európába, hazudjatok magatoknak ha akartok, nekem is lehet jobb lenne csak nem szeretem amgam át..ni és nálam egy életre leszerepelt ez a hozzáállás.
Régi meg mostani autók között nics különbség?? Hát komolyan modom hamarabb megvennék egy 30 éves 600.000 km-es mercit mint egy mostani valami hókuszpókuszt,és a vicces,hogy valószínű tovább is húznám vele mint a tervezett pénztárcazabálóval.
"Az egész kontinensünkön nem tudnak olyan autót összrakni,amit kb. a japán gyártók mindegyike röhögve produkálni tud. "
Kár hogy a japánok eldugják tőlünk ezeket az autókat, mert nálunk csak átlagos autókat látok tőlük.
" akkor miért áll meg a 320d BMW 5.200 km után."
Valami banális elektromos hiba miatt, valószinüleg 10 perc alatt megoldották, és utána még lemegy a térképről.
"akkor nekem ne magyarázza meg senki,hogy nem a lóvéről szól az egész."
Miért, ki mondta, hogy jótékonysági szervezet?
"Az egész kontinensünkön nem tudnak olyan autót összrakni,amit kb. a japán gyártók mindegyike röhögve produkálni tud. "
Miért nem veszel?
Átlagos japán autók? Jahh tényleg azok,hisz ami itt nálunk csodaszámban megy,azt már ott megcsinálták legelább 10 éve , és amiért itt még vagyonokat kérnek el , ott megkapod fele annyi pénzért. De beszéljenek ismét a tények,hiszen a 2l-es 700 lovas "átalgos" autó nem aratott itt nagy sikert,de most találtam mégegyet. Tessék Ez is 700 lovas , a BMW pedig 900. Csak ha hozzávesszük,hogy az egyik könnyebb meg sikerült összrakni egy normális nyomaték jellegörbét , akkor ez az eredmény , amellyen Németországban annyi meg annyi okos mérnök fáradozik már hosszú hosszú évtizedek óta.. Mégis miről beszélünk még?! Átalgos japánautók pff.. Engeldelmetekkel nem keresem végig az összes japán márkát, aminek lgelább az egyik modellje bően szétcsap egy m6-ot akármikor vagy egy r8-at.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!