Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honnan jött ez a Volkswagen...

Honnan jött ez a Volkswagen mánia?

Figyelt kérdés
Mostanában a Facebookra is mindenki Volkswageneket és Volkswagen háttérképeket rak fel a Facebookra,még a lányok is.Persze én is tudom,hogy jó autók.

2015. jún. 24. 21:04
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 61/83 anonim ***** válasza:

Egyebkent nem tudom elarultak-e mar neked hogy az M6 hatsokerekjatasos a Nissan GT-R meg osszkerekes.


ezt tovabb tudod gondolni?


De nem akarok ebbe tovabb belebonyolodni, mert meg ugy tunhet neked hogy komolyan veszem az erveidet.

2015. júl. 6. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 62/83 anonim ***** válasza:
Nem nekem lett volna fontos,csak hátha pár német fan itt reménykedett esetleg benned,engem aztán nem érdekel,hogy ki mennyire tűnik itt hitelesnek.
2015. júl. 6. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 63/83 anonim ***** válasza:
Ertem en hogy rossz neked amikor kiderul hogy az alomvilag amiben a japanok 50 evvel a vilag elott jarnak, egyszeruen nem letezik.
2015. júl. 6. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 64/83 anonim ***** válasza:

Mi is következik abból,hogy az egyik hátsókerekes másik meg összkerekes ,ilyen full sík aszfalton? Jahh igen,hogy az összkerekesnek rosszabb a hajtás összhatásfoka ,nagyobb teljesítmény disszipálódik a hajtásláncon, az öszkerekesnek meg jobban kéne gyosulnia,mivel a kocsiszekrény gyorsításkor , ahogy Dinamika tanulmányaimból emlékszem a pályába befelé fogja tolni a kerekek , megnövekedett normális erőkomponens miatt , megnő a tapadási súrlódási erő , ergo tisztességes nyomatékokat lehet oda pakolni , úgy hogy nem csúszik emg,hanem marad a közelítőleg tiszta gördülés. Várjunk már.. De ha nagyobb a nyomaték , az nagyobb kerületi erő , nagyobb gyorsulás kéne legyen.. Amit ha kiintegrálunk a rajt to időpillanatától a cél t1 időpillanatáig , nagyobb átlagsebességnek kéne adódnia és , vagy másképp megfogalmazva , azonos utat hamarabb kéne megtennie..:O A kutyafáját..

Ez következik,abból,hogy az egyik hátsó másik meg összkerekes, de műszaki mechanikát gondolom te is tanultál , motorfejlesztőnek nem engednek oda akárkit azért. Remélem elég mérnökös lett a hozzászólás, elvégre kollegával beszélek.

2015. júl. 6. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 65/83 anonim ***** válasza:

*hátsókerekesnek meg jobban kéne gyorsulnia


Amúgy meghallgatom a te verziódat is,hogy szerinted mi következik belőle, hátha van valami új fejlemény itt a tudományban, bár nem raknék rá komolyabb pénzt , szerintem a mechanika még mindig a régi:)

2015. júl. 6. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 66/83 anonim ***** válasza:
SZÉGYEN ÉS GYALÁZAT , hogy ilyen magadfajták MÉRNÖKNEK meg MOTORFEJLESZTŐNEK merik magukat nevezni. Egyértelmű,hogy nem az vagy , de ha esetleg valami banális véletlen folytán (apa cégvezető vagy hasonlók,és megvették neked a diplomádat is) akkor : Hölgyeim és Uraim. Ilyen emberek tervezik itt nektek az autóitokat. Rohadt nagy pofa, nulla tudás és lelkiismeret.
2015. júl. 6. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 67/83 anonim ***** válasza:

aham szoval levezetted hogy a hatsokerekesnek kellene jobban gyorsulnia?


LOL :)


Te tenyleg ovis vagy. Vagy legalabbis az agyad.

2015. júl. 6. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 68/83 anonim ***** válasza:
Igen ,ha 2 tök egyforma autót vennénk,amik csak abban különböznek,hogy az egyik hátsó másik meg összekerekes,akkor a hátsókerekes fog jobban gyorsulni. Ha nekem nem hiszel bemehetünk egyetemre levezetik neked okosabb emberek is,ha már a diplomádhoz neked ezt nem kellett tudni. Te egy kókler vagy,akinek köze nincs a szakmához,és még az autókhoz is sík hülye.
2015. júl. 6. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 69/83 anonim ***** válasza:
Te kamuzol itt,hogy motorfejlesztésen dolgozol? Egy rugalmas hajtást nem tudnál megtervezni , vagy egy elemi fogazatú kapcsolódó fogaskerékpárt leméretezni hülyegyerek
2015. júl. 6. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 70/83 anonim ***** válasza:

Mulatsagos a parhuzamos valosag, amiben letezni meltoztatol :)


Na elmagyarazom ezt is hogy nehogy hulyen halj meg.


Azoknal az autoknal, amiknel a 0-100 gyorsulas alatt a nagy teljesitmeny miatt kiporgesgatlas szukseges, az osszkerekes valtozat MINDIG rovidebb ido alatt gyorsul szazra, leven 4 kereken nagyobb a tapadas mint ketton.


Erre szamtalan peldat lehet talalni:


BMW 535d : 5,3s

BMW 535xd: 5,1s


Audi A6 3.0 TDi: 7,3s

Audi A6 3.0 TDi Quattro: 6,8s


Nyilvan gyengebb autoknal ahol a tapadas nem problema az indulasnal, ez az effektus nincs meg, ott hamarabb lep be az altalad hivatkozott hatas a nagyobb hajtaslancvesztesegekrol.


Namost az M6os az gyari allapotban majdnem 100ig mukodo kiporgesgatloval gyorsul. Ha felhuzzak 700 lora akkor meg plane.


Na ezert gyorsul jobban a Nissan GT-R, nem pedig a nem letezo japan muszaki foleny miatt.


De elmondom neked meg 1x hogy ertsd: a tuningcsodak nem relevansak, nem lenyegesek, ezek a 7-8-900 lovas autok arra jok hogy gyorsulj veluk egyet es kozben imadkozz hogy ne hulljon szejjel. Az altalad istenitett GT-R-nel pl. mar egy kis teljesitmenynovelesre is elkezdenek szethullani a valtok, kesobb jon a problema a kenessel, hajtorudcsapagyazassal, es akkor a hutesrol nem is beszeltunk.


Az meg hogy hisztizel itt mint egy kislany, az nem igazan hitelesiti a mondanivalodat. Bar aki mar elmult 14 tudja magatol is hogy a csoda japan anyagok es technologiak egyszeruen nem leteznek.

2015. júl. 6. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!