Honnan jött ez a Volkswagen mánia?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyebkent nem tudom elarultak-e mar neked hogy az M6 hatsokerekjatasos a Nissan GT-R meg osszkerekes.
ezt tovabb tudod gondolni?
De nem akarok ebbe tovabb belebonyolodni, mert meg ugy tunhet neked hogy komolyan veszem az erveidet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mi is következik abból,hogy az egyik hátsókerekes másik meg összkerekes ,ilyen full sík aszfalton? Jahh igen,hogy az összkerekesnek rosszabb a hajtás összhatásfoka ,nagyobb teljesítmény disszipálódik a hajtásláncon, az öszkerekesnek meg jobban kéne gyosulnia,mivel a kocsiszekrény gyorsításkor , ahogy Dinamika tanulmányaimból emlékszem a pályába befelé fogja tolni a kerekek , megnövekedett normális erőkomponens miatt , megnő a tapadási súrlódási erő , ergo tisztességes nyomatékokat lehet oda pakolni , úgy hogy nem csúszik emg,hanem marad a közelítőleg tiszta gördülés. Várjunk már.. De ha nagyobb a nyomaték , az nagyobb kerületi erő , nagyobb gyorsulás kéne legyen.. Amit ha kiintegrálunk a rajt to időpillanatától a cél t1 időpillanatáig , nagyobb átlagsebességnek kéne adódnia és , vagy másképp megfogalmazva , azonos utat hamarabb kéne megtennie..:O A kutyafáját..
Ez következik,abból,hogy az egyik hátsó másik meg összkerekes, de műszaki mechanikát gondolom te is tanultál , motorfejlesztőnek nem engednek oda akárkit azért. Remélem elég mérnökös lett a hozzászólás, elvégre kollegával beszélek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
*hátsókerekesnek meg jobban kéne gyorsulnia
Amúgy meghallgatom a te verziódat is,hogy szerinted mi következik belőle, hátha van valami új fejlemény itt a tudományban, bár nem raknék rá komolyabb pénzt , szerintem a mechanika még mindig a régi:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
aham szoval levezetted hogy a hatsokerekesnek kellene jobban gyorsulnia?
LOL :)
Te tenyleg ovis vagy. Vagy legalabbis az agyad.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mulatsagos a parhuzamos valosag, amiben letezni meltoztatol :)
Na elmagyarazom ezt is hogy nehogy hulyen halj meg.
Azoknal az autoknal, amiknel a 0-100 gyorsulas alatt a nagy teljesitmeny miatt kiporgesgatlas szukseges, az osszkerekes valtozat MINDIG rovidebb ido alatt gyorsul szazra, leven 4 kereken nagyobb a tapadas mint ketton.
Erre szamtalan peldat lehet talalni:
BMW 535d : 5,3s
BMW 535xd: 5,1s
Audi A6 3.0 TDi: 7,3s
Audi A6 3.0 TDi Quattro: 6,8s
Nyilvan gyengebb autoknal ahol a tapadas nem problema az indulasnal, ez az effektus nincs meg, ott hamarabb lep be az altalad hivatkozott hatas a nagyobb hajtaslancvesztesegekrol.
Namost az M6os az gyari allapotban majdnem 100ig mukodo kiporgesgatloval gyorsul. Ha felhuzzak 700 lora akkor meg plane.
Na ezert gyorsul jobban a Nissan GT-R, nem pedig a nem letezo japan muszaki foleny miatt.
De elmondom neked meg 1x hogy ertsd: a tuningcsodak nem relevansak, nem lenyegesek, ezek a 7-8-900 lovas autok arra jok hogy gyorsulj veluk egyet es kozben imadkozz hogy ne hulljon szejjel. Az altalad istenitett GT-R-nel pl. mar egy kis teljesitmenynovelesre is elkezdenek szethullani a valtok, kesobb jon a problema a kenessel, hajtorudcsapagyazassal, es akkor a hutesrol nem is beszeltunk.
Az meg hogy hisztizel itt mint egy kislany, az nem igazan hitelesiti a mondanivalodat. Bar aki mar elmult 14 tudja magatol is hogy a csoda japan anyagok es technologiak egyszeruen nem leteznek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!