Honnan jött ez a Volkswagen mánia?
Egyebkent nem tudom elarultak-e mar neked hogy az M6 hatsokerekjatasos a Nissan GT-R meg osszkerekes.
ezt tovabb tudod gondolni?
De nem akarok ebbe tovabb belebonyolodni, mert meg ugy tunhet neked hogy komolyan veszem az erveidet.
Mi is következik abból,hogy az egyik hátsókerekes másik meg összkerekes ,ilyen full sík aszfalton? Jahh igen,hogy az összkerekesnek rosszabb a hajtás összhatásfoka ,nagyobb teljesítmény disszipálódik a hajtásláncon, az öszkerekesnek meg jobban kéne gyosulnia,mivel a kocsiszekrény gyorsításkor , ahogy Dinamika tanulmányaimból emlékszem a pályába befelé fogja tolni a kerekek , megnövekedett normális erőkomponens miatt , megnő a tapadási súrlódási erő , ergo tisztességes nyomatékokat lehet oda pakolni , úgy hogy nem csúszik emg,hanem marad a közelítőleg tiszta gördülés. Várjunk már.. De ha nagyobb a nyomaték , az nagyobb kerületi erő , nagyobb gyorsulás kéne legyen.. Amit ha kiintegrálunk a rajt to időpillanatától a cél t1 időpillanatáig , nagyobb átlagsebességnek kéne adódnia és , vagy másképp megfogalmazva , azonos utat hamarabb kéne megtennie..:O A kutyafáját..
Ez következik,abból,hogy az egyik hátsó másik meg összkerekes, de műszaki mechanikát gondolom te is tanultál , motorfejlesztőnek nem engednek oda akárkit azért. Remélem elég mérnökös lett a hozzászólás, elvégre kollegával beszélek.
*hátsókerekesnek meg jobban kéne gyorsulnia
Amúgy meghallgatom a te verziódat is,hogy szerinted mi következik belőle, hátha van valami új fejlemény itt a tudományban, bár nem raknék rá komolyabb pénzt , szerintem a mechanika még mindig a régi:)
aham szoval levezetted hogy a hatsokerekesnek kellene jobban gyorsulnia?
LOL :)
Te tenyleg ovis vagy. Vagy legalabbis az agyad.
Mulatsagos a parhuzamos valosag, amiben letezni meltoztatol :)
Na elmagyarazom ezt is hogy nehogy hulyen halj meg.
Azoknal az autoknal, amiknel a 0-100 gyorsulas alatt a nagy teljesitmeny miatt kiporgesgatlas szukseges, az osszkerekes valtozat MINDIG rovidebb ido alatt gyorsul szazra, leven 4 kereken nagyobb a tapadas mint ketton.
Erre szamtalan peldat lehet talalni:
BMW 535d : 5,3s
BMW 535xd: 5,1s
Audi A6 3.0 TDi: 7,3s
Audi A6 3.0 TDi Quattro: 6,8s
Nyilvan gyengebb autoknal ahol a tapadas nem problema az indulasnal, ez az effektus nincs meg, ott hamarabb lep be az altalad hivatkozott hatas a nagyobb hajtaslancvesztesegekrol.
Namost az M6os az gyari allapotban majdnem 100ig mukodo kiporgesgatloval gyorsul. Ha felhuzzak 700 lora akkor meg plane.
Na ezert gyorsul jobban a Nissan GT-R, nem pedig a nem letezo japan muszaki foleny miatt.
De elmondom neked meg 1x hogy ertsd: a tuningcsodak nem relevansak, nem lenyegesek, ezek a 7-8-900 lovas autok arra jok hogy gyorsulj veluk egyet es kozben imadkozz hogy ne hulljon szejjel. Az altalad istenitett GT-R-nel pl. mar egy kis teljesitmenynovelesre is elkezdenek szethullani a valtok, kesobb jon a problema a kenessel, hajtorudcsapagyazassal, es akkor a hutesrol nem is beszeltunk.
Az meg hogy hisztizel itt mint egy kislany, az nem igazan hitelesiti a mondanivalodat. Bar aki mar elmult 14 tudja magatol is hogy a csoda japan anyagok es technologiak egyszeruen nem leteznek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!