Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A benzines autók fürgébbek,...

A benzines autók fürgébbek, mint a dízelek többsége?

Figyelt kérdés

Adott két teljesen egyforma gépjármű, egyikük benzinnel, a másik gázolajjal üzemel. Melyikük a "fiatalosabb"?

Volt szerencsém egyik ismerősöm benzines Twingo-jához, itthon pedig egy Astra H típusú dízel van használatban.

Nekem a twingo jóval pörgősebbnek hatott és teljesen megszerettem. Az astra hozzá képest nem is megy, hanem csak tovaterjed. A twingo viszont érzékenyebb a gázadásra, nekem legalábbis úgy tűnt. Mi az igazság?

(köszi a válaszokat)



2015. ápr. 2. 18:52
1 2 3 4
 1/31 anonim ***** válasza:
-hát most te az almát hasonlítgatod össze a körtével,és közbe meg azt kérdezed : melyik a jobb ))
2015. ápr. 2. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 A kérdező kommentje:
Tudom, de arra lennék kíváncsi, hogy a benzines Astra is van-e olyan jó, mint a twingo.
2015. ápr. 2. 19:14
 3/31 anonim ***** válasza:

dízel sose lesz pörgős, a dízelek lustábban pörögnek.

rövid áttétel miatt érezted pörgősnek, és fürgének, benzines astrán hosszabb áttételek vannak.

2015. ápr. 2. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 A kérdező kommentje:

Szóval akkor csak a rövid áttétel miatt éreztem a lendületet?

Semmi más nem játszhatott közre?

2015. ápr. 2. 19:33
 5/31 anonim ***** válasza:

Nálunk a cégnél benzines H Astrák vannak. Ha 1500-2000 körüli fordulaton 4.-ben, 5.-ben padlóig nyomom a gázt és netán még egy kis emelkedő is van, nem történik gyakorlatilag semmi.

A sajátom ugyan ilyen csak dízel. Sokkal jobban megindul a nyomatékosság miatt.

Ha mindenképp benzines Astrát szeretnél, és szeretsz kicsit sportosabban közlekedni a 125lóerős 1.8-ast, vagy az 1.6T-t ajánlom. Az 1.4-es borzasztó lomha és az 1.6-os sem sokkal jobb. Twingot még nem vezettem, de gondolom az egy kis autó, nincs 1,3 tonna, mint az Astra.

2015. ápr. 2. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 anonim ***** válasza:

Minden benzines fürgébb, pörgősebb, viszont sokan azért szeretik a dizelt, mert az alacsonyabb fordulaton is jól megy, ezért nem is kell pörgetni.

De sportos használatra mindenképpen benzines.

2015. ápr. 2. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/31 anonim ***** válasza:
80-120,60-100 as rugalmassági adatoknál a turbódízel veri a benzineset....
2015. ápr. 2. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/31 szántóvető ***** válasza:
gondolom 90 lovas az astra.egyszer kipróbálhatnál egy normális dízelt utána nem tennél fel ilyen kérdéseket.
2015. ápr. 2. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/31 anonim ***** válasza:
77%

" Ha 1500-2000 körüli fordulaton 4.-ben, 5.-ben padlóig nyomom a gázt és netán még egy kis emelkedő is van, nem történik gyakorlatilag semmi. "

Mert gondolom a dízel 800-1000-res fordulatról olyan mocskosul nagyot húz ám emelkedőn 5-ben. :D :D


Miért kellene egyáltalán egy benzinesnek húznia olyan alacsony fordulaton, mikor nem az a normál üzemi fordulatszám tartománya?


Nem unjátok még ezt az autóskártyázást? Kiválasztunk egy értéket, amelyikben az általunk preferált autó jobb és akkor annak akarunk megfeleltetni más autókat... 1500-as fordulatszámon egy forma 1-es autó sem fog húzni, de gondolom akkor az is sz@r... :D


Ennek ellenére a feltöltött dízelek tényleg rugalmasabbak, mint a hasonló méretű szívó benzinesek.

2015. ápr. 2. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/31 anonim ***** válasza:
Dízel jobban húz alacsonyabb fordulatszámoknál is, hamarabb megérkezik a nyomaték. Benzines meg érzékenyebb,idegbetegebb és alul a legtöbbnek semmi ereje nincs (nekem 160 lóerős benzinesen van) de 1500 min^-1 nél és alatt semmi ereje nincs,de ezzwel nincs is gond. Oda kell neki lépni és 2500-tól meg már elég harapós. Szerintem jobb a benzines , igaz,hogy többet eszik, viszont 2-ba is tudok vele 50-nel is menni ha arról van szó. Másrészt a benzin égése sokkal tisztább mint a gázolajé, és ez egy jópár tízezer km-t megtett autónál eléggé nemmindegy,hogyha megnézzük a kipufogórendszerét emg az adalókat mdonjuk. Télen hamarabb felmelegszik , stb. Dízel mellet szól,hogy több km-t bírnak azok a mottorok (faterom a mitsubishijét 420 ezrnél adta el és a motorjához hozzá sem kellet nyúlni) viszont ha hozzá kell nyúlni akkor a zsebbe is elég mélyeb be kell nyúlni,mert drágább szerelni mint egy otto motort. Amúgy autó-autó szóval, sokan úgy próbálják beállítani mintha egy benzin emg dízel autó között akkor különbség lenne mint egy elektromosautó meg egy lovaskocsi között , de lényegében ugyan arról van szó , belsőégésű motor midenkettő és midnkettő már elég régi megoldás.
2015. ápr. 2. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!