Mi értelme volt régen a 4 sebességes autóknak?
Vezettem egy haveromnak a Mercijét ami még a régi kocka merci 4 sebességes váltóval. Ha lelassítasz a kereszteződésnél akkor nem elég a 2-es fokozat, 1-esbe kell tenned hogy tovább menj. 4.be 90-nél meg nagyon pörög és ugyebár nem egy kis városi autóról beszélünk hanem egy nagy Merciről.
A korabeli Golfot megtudták csinálni 5 sebességesre de a Mercit már nem?
Két külön opelemről van szó (az egyiket nem én hajtom).
"Gyakorlatilag ezzel védi le magát a GM, hogy garanciaidőn belül biztosan ne kelljen garanciális javítást végezni az autón. "
Ennyi a lényeg. Elkopott a szerszám, de még lefúrnak párat, az apróbetűbe belefér. Ezzel nincs mit csinálni, ilyen. Fogod és utántöltöd
"Persze a motor nem foglalkozik a szabállyal, az a 10w 40-ből nem fogyaszt"
De az autó is foglalkozik a szabállyal, részben én részben utána meg is válaszolták miért. Ha a 10W-s olajat nem eszi, akkor a felmelegedési ciklusban tűnik el az olajból valamennyi, valszeg már valahol hidegen nagyobb a hézag, mint kellene lennie. Ezen az 5W-s olaj ( ami hidegen kevésbé sűrűbb ) még átszivárog, míg az 10W-s már nem.
Mi lesz ha már a 10W-t is enni fogja,mehet bele a botond? xxDD
Na jó, tényleg elkanyarodtunk. Amúgy nekem az olajfogyásra extrém körülmények között (kitaposod a lelkét a pályán) asszem 1,5liter/1000km-t ad meg a Volvo. Ez egy 10 000-res csereperióduson 2,5 olajcserényi anyag. Szerintük belefér... xD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!