LADA 2107 első autónak (bővebben lent)?
Na szóval egy ilyen autót szeretnék első autónak, az lenne a kérdésem, hogy van hozzá még alkatrész rendesen? Egy pár évre még lesz hozzá? Mennyi lehet az átírás? Mennyire olcsó a fenntartása? Megérné-e benzin/gázost venni? Nem gyengébb, nincsenek- e hátrányai a benzineshez képest.(Nekem az lenne az első, hogy megfelelően beállítattnám a karbit, és akkor a benzines se eszik vészesen.
Köszi előre is!!
Nézd, döntöttél, kár kérdezned. Mercedes-Benz W123 már leírta a véleményemet, te ladát akarsz, hát hajrá.
"van hozzá még alkatrész rendesen?"
Akad. Bár a gyári gyatránál gyatrább
"Egy pár évre még lesz hozzá?"
Mivel az oroszok nemrég fejezték be a gyártását, így ott biztos
"Mennyi lehet az átírás?"
Köbcentitől függ
"Mennyire olcsó a fenntartása?"
adó/biztosítás pont mint egy ugyanilyen korú BMWé, ha nem közlekedsz vele, akkor elbírja a pénztárcád,ha járkálsz vele, akkor anyagi csőd
"Megérné-e benzin/gázost venni?"
Egy döglődő autóból? Minek? Nem lesz meg sokáig
"Nem gyengébb, nincsenek- e hátrányai a benzineshez képest."
Lsd fent, ha a fogyasztás a problémád, ne ladát vegyél. Aki majmot vesz az banánt is vegyen neki!
"Nekem az lenne az első, hogy megfelelően beállítattnám a karbit, és akkor a benzines se eszik vészesen."
Mit állíttatsz be rajta? Vagy nem megy vagy nem fogyaszt. Mindjárt jönnek akik sosem költöttek a ladájukra és reggelente leengedték a felesleges benzint, de ha nem engedheted meg magadnak a ladát, akkor vegyél autót
Nekünk egy Lada 2107 az első autónk és nem azért, mert öregek vagyunk.
Az autó örökségként maradt a családra és 60.000 km-el, tökéletes kasznival, gázos felszereléssel sok évig állt a garázsban.
Eladni senkinek nem volt szíve, rákölteni sem akart senki, ugyanakkor bosszantó is volt az autó kihasználatlansága. A Lada üzembehelyezése melle döntöttünk.Az első 3 hónap szörnyű volt. Mindig, de mindig elromlott valami. A Lada 1,5 év alatt mindössze egyszer állt le alattunk, de valami kis hiba sokszor volt vele.
Alkatrész általában rendelésre van a boltokban. Ha reggel mentünk már délutánra, ha délután, akkor másnapra érkezett meg.
Az alkatrészárak filléresek, de tényleg, ha jól emlékszem 7.000 Ft volt a max amit a boltban hagytunk, többnyire 2-3000 Ft volt a számla végösszege.
Az apukám nyugdíjas szerelőként bütyköli a Ladát, amúgy már nehéz hozzá szakképzett szerelőt találni, sok ember állítja magáról, hogy meg tudja csinálni, de én nem bíznék ebben.
Tudod, ki minek nem mestere, az annak kontárja. A Lada nagy előnye, hogy a olcsó árkategóriájú (Suzuki, Maruti)
stb autóktól nagyobb és többet lehet bele pakolni, akár családi autónak is megfelel. A másik, hogy munkára alkalmas, nem kell félteni a földúttól, a futózástól.
Valóban elromlanak a dolgai, de az alkatrész olcsó és még lesz is jó sokáig.
A gázüzem is kezdvező, valóban gyengébb így az autó, de országúton stabilan hozza a 90-et, autópályára meg nem megyünk vele - mégiscsak Lada.
Városban inkább benzinnel közlekedünk. A kombinált üzemű autónál, váltogatva ember legyen a talpán, aki megmondja miből mennyit eszik.
Tehát a mi esetünkben mivel sem a vételárért, sem a családon belüli átírásért, sem a javítás munkadíjért nem fizetünk, és főként hétvégén autókázunk, megéri a Lada.
De ha ez nem lett volna eleve ott, akkor bizonyára Suzuki Swiftet, vagy Skoda Fabiát veszünk, eszünkbe sem jutott volna, hogy Ladát vegyünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!