A szokásos olasz elektronikai megbízhatatlanság, meg a felfüggesztés gyakori szervizelése. És ha előtte egy lakótelepi ralibajnok kezében volt akkor pénztemető lesz, és ezeknél az autóknál ez elég valószínű. Chiptuning minden autónak árt, hacsak nem 3-4 lóval akarod erősíteni, de ez ugye értelmetlen. Ha erős autót akarsz akkor ne egy 80 lovasat vegyél hanem egy alapból erősebbet.
Chiptuning felejtős. Szívó benzinesen alig javít, viszont ártani azt tud. 500-zal feljebb emeled a tiltási fordulatot és ki is fog csapágyasodni a motor rövidesen. Rossz utakat meglepően jól tűri a futómű, de persze nem egy kényelmes autó. Bele lehet szaladni néhány típusra jellemző villanyos hibába. De azt nem szabad elfelejteni hogy tökéletes autó nincsen. Törekedni kell a karbantartások lelkiismeretes elvégzésére és bevállalható lesz akár hosszabb időre is. Rozsdásodni csak ott fog ahol törve volt, máshol nem jellemző.
2014. jún. 17. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
"Törekedni kell a karbantartások lelkiismeretes elvégzésére és bevállalható lesz akár hosszabb időre is."
Sajnos ez az előző tulajokon is múlik, és az alacsonyabb árkategóriájú autóknál gyakran felejtették el elvinni olajcserére időben.
2014. jún. 17. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Aki Sporting kivitelt vesz az nagyjából tudja hogy néha olajat kell cserélni, de ez tök alap dolog nem csak erre értettem. Pl. gyertyacsere max 20000 km-enként, meg néha átnézegetni az elektromos csatlakozókat a motortérben, testelési pontokat is fellazítani átmozgatni visszahúzni. Akkusarukat is néha megtisztítani. Mert az elektromos hibák jó része indul egyszerű kontakt hibával. Akksit is még az előtt cserélni kell hogy egyszer csak annyit mondana az önindító hogy "nyekk..". Ennek az ellenőrzéséhez jól jön egy barkácsáruházi multiméter.
Hűtőfolyadékot, fékfolyadékot 3-4 évente lecserélni. Tehát nem árt ha van az autók meg egyáltalán a gépek iránt valamiféle tisztelet, alázat a tulajdonosban, mert akkor fog legtovább üzemelni az autó ha mindenén rajta tartjuk a szemünket és lehetőség szerint megelőzzük a komoly hibák kialakulását. Szerintem ez sem áll messze a Sporting tulajdonosaitól.
2014. jún. 17. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Ezt én értem. Csak mindig kell számolni hogy az előző tulaj egy kispénzű hülyegyerek volt (ami egy Puntonál elég valószínű), és csak vagánykodni kell neki az autü, de a szervizekre már nincs pénze.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!