Szerintetek is ciki?
Nagybátyám le akarja cserélni az sx4-sét egy nagyobb autóra.És felajánlotta ,hogy nekem adja az autót ballagási és érettségi ajándék gyanánt.
Én nagyon örülök neki.De a kortársaimtól kapom a gúnyos megjegyzéseket hogy papír suzuki ráadásul traktor motorral.Úgyis meghalok ebbe is mert ez is suzuki.
Pedig a mostani tanuló autóm is egy 94 1.3 3 ajtós swift igaz kaptam a megjegyzéseket eddig is hogy úgyis meghalok benne.De most még jobban rákontráztak a szekálásra.Viszont most főleg arra hogy az az sx4-es dízel lesz.
Tényleg ennyire rossz autók az 1.6 dízel sx4-esek?
Ja bocsi itt javítanék
A mostani kis 3 ajtós 993 köbcentis swiftemet én is saját goldból vettem
993 helyet 1298 köbcenti.
"Úgyis meghalok ebbe is mert ez is suzuki. "
Mondd meg nekik, hogy eddig is Suzukiban ültél, sőt a családnak is az van, és még mindenki él!
És ha irigyek, az csak azt jelenti, hogy neked valami olyanod van, amit ők csak szeretnének.
Fogadd el, köszönd meg, a többieket meg szard le!
Az 'A' oszlop katasztrofális kialakításán kívül egész kis pofás jószág. Ajándék lónak meg ne nézd a fogát. Ha egy Trabant volna én azt is elfogadnám. :D
Üdv: egy Swift tulaj.
Tedd ossze a ket kezed egy ilyen lehetoseggel... Ez mar egy modern auto ami teljesen megfelel a kor torestesztjeinek. Az 1.6-os dizel motorja a PSA-atol szarmazik (peu- citroen). nagyon megbizhato es nyomatekos es keveset fogyaszt. Amire erzekenyek az az aolaj es szuro cserek. En az enyemen (citroen c4 HDi. csavarra ugyanaz a motor) lecsokkentettem az olajcsere periodust a gyari 20 vagy 30e-rol maximum 10e-re de volt hogy 7500km utan csereltem mert nagyobb terhelest kapott.A gazolajszurot pedig maximum 30e km-enkent (gyari 60e km-t ir de ne foglalkozz vele) Hja igen es a bemelegites es lehutes... Ha ezekre figyelsz orokelet plussz nehany nap, az enyemben 160-e km-nel nulla olajfogyastas, nem volt semmi oljasar a motorban es a turbo is hibatlan volt...
Csak kerdezem akik piszkalnak teged milyen autojuk van? Mert van egy sejtesem hogy legjobb esetben is 1-2szazezeres bontoszokevenybol ugatnak...
Nyugodj meg rohadt irigyek rad mert ezek a tipusu emberek tisztaban vannak azzal hogy nekik az eletben nem lesz penzuk egy ilyen "szar" suzukira. Ha pedig legkozelebb piszkalnak szemrebenes nelkul rohogd oket pofan...
Én vagyok aki már írtam és az 1.7-es más gyártmányú dízelje van.
A gyári csereperiódusokat én is kritikával kezelem és felülbírálom. A gyári ajánlás szerinti 30.000km-enkénti olajcsere helyett 15.000km-enként cserélem. A gázolajszűrő, levegőszűrő 60.000km-es ajánlása helyett 30.000km-nél megy a csere.
Az enyémben már 205.000km van, az olajfogyasztásom gyakorlatilag nulla. A turbóm sem volt még megbontva és más komolyabb motorproblémám se volt még.
A hangjáról: ezeknek már tényleg nincs olyan zakatoló csattogó hangjuk mint a régi szívódízeleknek. Elég jól le is van szigetelve a motortér. De azért észrevehetően keményebb a járásuk alapjáraton, mint egy benzinesé. Kicsit pörgetve aztán ezeknek is teljesen besimul a hangjuk.
De ez engem egyáltalán nem zavar. Sőt, kimondottan tetszik. Olyan erőteljes, erőt sugárzó, teherautós a motorhang. Érezni hogy van mögötte erő is. Nem csak vinnyog, mint valami kis kávédaráló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!