Csak én utálom ezeket az autósokat?
Én meg a kormos golfos hülyegyerekeket is beírtam volna.
Am nagyon igazad van.
Én is egyet értek a kérdezővel, de főleg azzal, hogy ezek filléreskednek.
Mindig elkap a röhögés amikor meglátok egy audi a6-ot aztán 2.0 tdi van benne... :D Gondolom fapados belülről minden...
Igazából engem nem érdekelne az egész, ha nem VISELKEDNÉNEK úgy, ahogy. Ha normálisan mennének, tisztelnék a többi nem audist stb, akkor kutyának se tűnne fel.
A magyar azt csinálja hogy megveszi ő az a4-es, a6-os audit aztán kívülről még csak a dísztárcsa szúrja ki az ember szemét, aztán megnézed belülről és szövetkárpit, se navi,se semmi extra.Na akkor kiderül a dolog hogy csak egy villogós proli paraszt.Mert kell neki a presztízs hogy ő audis aztán
van egy alap autója.
Ez is igaz. Nyilván a passat is csak egy 800.000-1.000.000 Ft-os kocsi, de arra elég, hogy vagánykodjanak. Ahogy az előző is írta. "A6 2.0TDI" -_-
Csak nem erre kellene alapozniuk a viselkedésüket. Vehet presztizst normális autó formájában. De ezeknek az embereknek ez kellhet. A csekély értelem ezt a pózolást megkövetelheti.
Én is egyetértek vele, de azt azért tegyük hozzá, hogy nem mind ilyen. Sok embert ismerek, akiknek régebbi A6-osuk (sőt, A8-asuk), 5-ös BMW-jük, vagy akár Golf 2-esük van, mégis normálisan állnak a dolgokhoz. Általánosítani nem szabad.
Gyökerek mindig lesznek, így aztán sajnos az utak manapság egyre nagyobb veszélyt jelentenek azoknak is, akik amúgy betartják a szabályokat.
Nem értek egyet, ez csak azért tűnik fel így, mert legtöbb autó BMW, már minden csóró BMW-vel jár, természetesen dízel BMW-vel.
Én is BMW-s vagyok, ezért van rálátásom a dolgokra, több BMW-m is volt már, mind benzines volt, kivéve a céges 525tds-emet '00-ben.
Ők azért telefonálnak meg nyomják neki, mert lényegében a kocsiban élnek, az a munka, hogy menni kell reggel 9-től estig.
Természetes, hogy nincs idő megállni, és nem mindenki szereti a kihangosítót, mert kényelmetlen, ki kell próbálni, nagyon gagyi.
A letolós részhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy én mindig indexelek, jelzem az előzési szándékot is, viszont lehet kicsit tahónak tűnik, de kicsivel több mint 300 lóerő áll a rendelkezésemre, és 500 Nm nyomaték, ezt mind benzinből, egy 1900 kilós testben, ezért én abban az autóban máshogy látom a helyzeteket mint te egy kis clioban.
Lehet te nem vállalod be, mert sokat kell visszaváltani, én addig kényelmesen véghez tudom vinni az előzést.
De ezt nem olvasni meg megérteni kell, nem is várom el, be kell ülni egy erősebb benzines "fullos" BMW-be és használni kell minimum 1 hónapot, és mindenki rájön a dolgokra.
Főleg ha M modellbe ül be valaki, ott aztán néha városba is ha rájön az emberre az 5 perc, könnyen felszökik a mutató 150-re is akár előzés közben a körúton belső sávban.
De az adrenalin miatt, meg a burok érzés miatt ez mind élmény, mindenféle megerőltetés nélkül lehet olyan tempókat diktálni ezekkel a kocsikkal, hogy ha ránézne a sebességmutatóra egy halandó ember egyből kivégzés járna érte.
kivéve ha egyszer ő is átérezhetné a BMW feelenget, akkor minden megvilágosulna előtte, hogy miért közlekednek így a BMW-sek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!