Viszonylag kis köbcenti (1,6-1,7) esetén érdemes dízelt venni?
# 49, ezért tettem idézőjelbe az említett autómárkát. Behelyettesíhetsz Suzukit vagy bármi más autómárkát. (Most fogadjuk az jön, hogy utálom a Suzukikat...)
A többit nem kommantálom, mert én ilyet nem írtam, ez csak a te agyszüleményed.
A 200 km-ből kb 10 km amit nem pályán teszek meg. Az is város, ahol nem szoktam lehúzni az ablakot. Mert köszönöm, de nem szeretném letüdőzni a szembe jövő sávban közlekedő akkor most már szándékosan nem írok márkát hogy ne köthess belém, gépjármű kipufogófüstjét.
Egyéb esetben is inkább a szélzajt és a kerekek zaját hallom mint valami áriát.
Azért egyszer javaslom, próbálj ki egy MAI közös nyomócsöves turbódízelt és ne egy 20 éves F Astra tipikus tratkhangú szívó dízeléből indulj ki. Bár nekem személy szerint annak a hangjával sincs semmi bajom, de tény hogy hangosabb és darabosabb.
(Oh, már megint! Most jön hogy diszkriminatív vagyok az F Astrásokkal, csak, hogy visszavághass!)
Nincs semmi gond, de akkor ne ladázz szerintem :)
van egy ilyen a családban, 1.6 mJet...modern dízelről képalkotásnak megfelel? Menni megy, nem mondom, de ugyanúgy kerregő traktorhangja van. Lehet, hogy nem annyira vészes, mint egy zöldséges mercié, de akkor is kerreg. Fordulaton meg hörög, de nem úgy, mint egy fasza v8, hanem - az én fülemnek - gusztustalanul.
Egyébként kedves macilaci visszaolvastam most picit unalmamban, és látom, hogy nem, még mindig nem érted, hogy mitől szívómotor a szívómotor :)
ez itt egy Ferrari 458 Italia, ami max 3 éves, és amit a képen látsz, az egy szívómotor. Közvetlen benzinbefecskendezés, változó szelepvezérlés, 8 henger, 4.5 liter...de attól még szívómotor :)
# 54
Ez csordaszellemben kántált baromság. Azokat nyírja ki amelyiknél mindenféle szűrő van a kipufogórendszerben, és azok eltömődnek. Egy 15 éves mondjuk isuzu dieselben ilyen nincsen, tapasztalatból írom (nem hallomásból adok tovább mint sokan) hogy bírja a diesel a rövid távokat is. És ne jöjjön senki azzal hogy rövid ideig bírja csak ezt az igénybevételt mert a rövid időn már sok éve túl vagyok vele.
Nekem egy 1,9 TDI octaviám van és nem lehet kinyírni! Komolyan sok benne a km 320-ezer de halhatatlan!
Ha benzin jobban is megy valamivel akkor sincs meg benne az az érzés mint egy ugyanakkora köbcentis de diseles autóban...ebben érzem hogy bármin keresztülmennék a házat elhúznám a rákötnék.
Ha embernek kéne elképzelnem a 2-t akkor a benzin az egy 50 kilós kis sprinter lenne a dízel meg egy 130 kilós erőemelő.. Nekem inkább egy tank kéne mint egy porshe. Az erő dominál. Ha apám 170 lovas 2.0-ás tdi passátjába beülünk 5-en én vagyok 100 kg öcsém 90 hugom 80 anyám 100 apám 130 akkor sem veszi észre a kocsi!
Egyszer ültünk be így a 2,5-ös calibrába...jó nem azt mondom hogy nem ment el szerencsétlen, de nem igazán tetszett neki és pörgetni kellett mint az állat hogy menjen. 2.0 tdi-vel pedig 3-asban is el lehet így indulni.(bár nem 3-asban szoktunk csak egyszer kipróbáltuk.
Ha csak városban használnád arra a 4km-re akkor az ártana a dízel csak gyűlne benne a kosz..azonban bár nem tudom mennyire de biztos hogy egy benzinesnek sem használ.
De mivel havi egyszer mész vele hatalmas távokat is így lehet hogy akkor szépen kitisztulna és az akksi sem menne gallyra a napi 4km-es távokon ha nem tudna feltöltődni.
Így én ilyen körülmények között dízelt vennék a kisebb fogyasztás miatt meg mert jobban fekszik a nyomaték többlet.
Viszont az is egy másik téma hogy én 4km-re lévő munkahelyre halálos véteknek tartom beindítani az autót ha benzines akkor is...nem tud rendesen felmelegedni sem nem jó neki. Én ilyenkor biciklizem egyet vagy ráülök a robogóra ezek pont erre vannak kitalálva.
Álomautónak am pedig ha nem számítana a fogyasztás akkor egy batár nagy 6000ccm-es amcsi veterán kocsit vennék (impala)
De amelyik szimplán csak nagy 2-3500ccm-es benzines vagy 2-3500 turbó dízel akkor inkább utóbbit választanám...előző hszben leírt dolgok miatt is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!