Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért istenítik sokan a...

Miért istenítik sokan a Volkswageneket?

Figyelt kérdés
Semmi érdemlegeset nem mutattak fel sosem, csak egy középszerű autógyár volt. Semmi innováció nem köthető a nevükhöz, mégis félistenként nézik őket itthon. Nem több, mint népautók, és semmivel sem jobbak, mint egyéb gyártók termékei.
2013. ápr. 1. 21:08
1 2 3 4 5
 31/45 anonim ***** válasza:
Egyetértek ezen a szinten már nincs számottevő különbség. Viszont azt még most se értem hogy egyesek miért hasonlítanak egy suzukit a volkswagenhez. Óriási a különbség
2013. ápr. 2. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/45 anonim ***** válasza:
7%

Megsúgok valamit. Látom, hogy krv@ okosak vagytok. Mondjuk menjetek be egy független szervizbe és kérdezzétek meg mi a véleményük a BMW-ről, Mercedesről, VW-ről. Lehullajtom a leplet azt fogják mondani, hogy sz@r. Nem csak a német, az összes. Szerintetek mennyivel estek vissza az új autó eladások az utóbbi pár évben? (Ha van értékesítő ismerősötök, akkor nyugodtan kérdezzétek meg.) Már évek óta az összes márka a szervizeiből él meg. (Tudom, mert dolgoztam márkaszervizben.) Kár isteníteni ezeket a hulladékokat.


Régen valóban az egyes Golfot hét évig tesztelték. Tudjátok, hogy ma mi a teszt? Mennek vele pár kört egy zárt, privát pályán. Ma már nem az az autógyártás, mint 20 éve...

2013. ápr. 2. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/45 anonim ***** válasza:

Az hogy miért esett vissza az új autó értékesítés, az nem az autók hibája.

Persze hogy minden autó szar.Max a japán jó :)

Nekem csak vw, vagy konszern társai voltak, és sosem volt velük komoly gond.Egyik autómra sem költöttem kötelezőn túl 100ezernél többet az évek,és kilométerek alatt.

Engem egy szerelő véleménye érdekel.A "sajátomé".

2013. ápr. 2. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/45 anonim ***** válasza:
Arra gondoltam, hogy az új autó eladások drasztikus visszaesésének konklúziója az, hogy a márkaszervizeknek jóval több pénzt kell bezsebelniük.
2013. ápr. 4. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/45 anonim ***** válasza:
67%
Nekünk mindig francia szarjaink voltak, és 20 év=600e Km alatt költöttünk összesen 100e Ft-ot meghibásodásokra. A többi csak kopó: gumi, fék, olaj, stb.
2013. ápr. 5. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/45 anonim ***** válasza:

Azért abba a 7 évben volt egy pár év fejlesztés, tökéletesítés is.

Azért ez a dolog 100szór összetettebb annál, hogy azt mondjuk, hogy a mai autók szarok és azért nem vesznek az emberek új kocsit.


Mindennek van előnye és egyben hátránya is.

Azért egy 1-es Golfot nem lehet összehasonlítani egy 7essel ugyan úgy mint egy fejszét egy Stihl fűrésszel.


Minden egyes többlet alkatrésszel növekszik a meghibásodás i százalék. Na most ha az 1es Golf pl: 1000 alkatrészből áll az új meg pl: 6000ből akkor érzékelheted, hogy van egy kis különbség.


A másik dolog, hogy sokan fel vannak manapság háborodva, hogy minek ennyi elektronika meg funkció a kocsiba mert, hogy tök felesleges.

Egyrészt azért mert van rá kereslet másrészt pedig ha még mindig 1es Golf szintű autókat gyártanánk akkor azért lenne a felháborodás, hogy az autóipar nem halad a korral.


Valamit valamiért elven működik ez is. Luxus autónak a fenntartása is az.

Az egyes golf azért nem hibásodott meg sűrűn mert nem volt mi meghibásodni benne! Egyszerűen annyira puritán.

2013. ápr. 5. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/45 anonim ***** válasza:

Persze, azért van több kiegészítő az autóban, mert van rá kereslet. Aláírom. De még mindig amellett a nézet mellett vagyok, hogy a gyártók többet tesztelnének, akkor kevesebb lenne a meghibásodás. Csak ugyebár ez két okra vezethető vissza szerintem: 1., nem lenne érdekük tökéletes autót gyártani, mert annak a költségei is nagyobbak. Illetve ott vannak a márkaszervizek.

2., Követniük kell a piac igényeit. A vevők azonnal akarják, a legjobbat és a legolcsóbban. Jó munkához idő kell tartja a mondás. A gyártóknak pedig ebből van a legkevesebb.

2013. ápr. 5. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/45 anonim ***** válasza:
88%

A meghibásodásról annyit szeretnék mondani, hogy rengeteget számít, hogy hogyan használj az autót a tulaj.

A rossz kátyús út(Magyarországon sajnos ebből nincs hiány) rettentően megviseli a futóművet. A rossz kuplung használat meghibásodásról sem tehet a gyár. Hosszú út után a kocsi leállítás a turbó élettartamát rohamosan csökkenti. A váltó nem megfelelő használata is a tulaj számlájára írható. Ezen felől a megadott szervizelés elmulasztása is az autó rovására megy. Ócó' pancsolt üzemanyag se róható fel a gyártóra. És még lehetne sorolni . Persze abban igazad van, hogy fogyasztó társadalom van manapság. Én dolgoztam autó alkatrész gyártásában és rettentően magasak az elvárások! 0,02-os eltérésnél vissza hozták az alkatrész javításra!

Én úgy gondolom, hogy a legnagyobb probléma a márkák közti verseny ez az ami a termék rovására megy.

Sokan mondják manapság, hogy most a gyárak arra mennek, hogy minél hamarabb tönkre menjen a árujuk és ez által majd vesznek újat! Ez egy h"lyeség!!! Ezt el kell felejteni. Ha valaki ilyet mondana egy mérnöknek az abban a pillanatban elkövetné a harakirit. Ennél rosszabb marketing nincs a világon!!! Idő előtt tönkre ment a árú és majd a vevő szalad vissza ugyan abba a gyárba lecserélni. Hogyne a nagy lóf@szt! Minden cég, vállalat arra törekszik, hogy a meglévő vevőkört megtartsa(ez a legnehezebb!) és ha tudja akkor bővítse.

2013. ápr. 7. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/45 anonim ***** válasza:
51%

Én azon szoktam jókat nevetni mikor a francia/japán autó tulajok azzal jönnek, hogy ők ugyanolyan autóval járnak mint a VW/Audi/BMW/Mercedes csak olcsóbb.

Hát néha szakadok rajta:) Sokszor nem tudom eldönteni, hogy ezt tudatlanságból állítják vagy valami kisebbségi komplexus okán beszélik be maguknak.


Nekem van két kocsim.

Az egyik egy kishaszonjármű egy VW Transporter T5 2.0 BiTDI DSG 4Motion.

Ennek a kishaszonnak a felszereltsége odaver szerintem az összes francia/japán személyautó felszereltségének:)

ESP, ABS, ASR, MSR, EDS, BAS, Prefil, RBS, FBS, ARP, DPF

Climatic, időkapcsolós távirányítós állófűtés

RNS 510 navigáció, Bluetooth kihangosító rendszer, TV, DAB, DVD váltó

multi kormány, multi kijelző

parkoló radar elöl-hátul, tolatókamera

elektromosan állítható, fűthető, gerinctámaszos ülések

Bi-Xenon tompított és reflektor, LED nappali és helyzet fény, ködfényszóró, kanyarfény

fűthető ablakmosó fúvókák, ablakmosó folyadék szintkijelzés, esőérzékelős ablaktörlő

elektromos ablakok, elektromos fűthető tükrök

guminyomás ellenőrző rendszer

riasztó, szervo tolóajtók

...stb...

...stb...

Az utastérben felhasznált anyagok esztétikája, minősége, kidolgozása jóval felülmúlja az átlag francia és japán autókét.

És ez egy haszongépjármű amik híresek arról, hogy fapadosok:) Na most ez a Transporter minden tekintetben felveszi a versenyt a francia és japán "csoda" személyautókkal. Felszereltségben még szerintem a csúcsmodellek között is bőven versenyben lenne. Menetteljesítményben is ott van. Azért a 2.0 BiTDI megy ám:) Főleg DSG váltóval és 4Motoin hajtással.

És akkor az Audi A6-om felszereltségét meg már le se merem írni:))


Biztos, hogy ugyanolyan autóval jártok csak olcsóbb?:))


De összelehetne hasonlítani egy Highline Passatot egy "fullos" Rönyó Lagunával. Persze, hogy drágább a Passat, de nem is azt nyújtja mint egy Rönyó:)

2013. ápr. 9. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/45 anonim ***** válasza:
A Volkswagent azért istenitik (én is szeretem), mert a régebbi tipusok kinyirhatatlanok voltak, főleg motorikusan, nagyon sok mindent kibirtak, igen kis fogyasztással (Golf 1-2-3, Passat 2-3-4). A legsikeresebb konstrukció az adagolós 1.9 TDI volt, ami azért ment is rendesen, de ki is birt sok százezer kilómétert anélkül, hogy vagyonokat kelljen rá költeni. Tulajdonképpen ez az utolsó hagyományos dizelmotor, ami ilyen megbizható és ennyit kibir, asszem a 2000-res évek elején fejezték be a gyártását, ebből az évjáratból még ki lehet fogni ilyen Passatokat. Na szóval innen maradt meg az, hogy jó a VW. Meg a PDTDI is igazán jó motor volt, csak arra már többet kellett költeni, és nem tart örökké. És a mai napig a VW-nek magasabb a presztizse, mert massziv autó, igazi németes kidolgozással.
2013. ápr. 9. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!