Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM, ÉS SOSEM ROMLOTT EL! Mit csináljak?
5 éve Renault Clio 1.5Dci-t használok. Tudjátok ez az a motor, amire egyesek szerint 50 ezer km-enként 500 ezer Ft-ot kell költeni. 150 ezer van az autóban, és soha semmi baja nem volt még.
A mai reggeli mínusz 10-ben viccen kívül pont ugyanúgy indult, mint plusz 30-ban. Ugyebár állítólag egy dízel autó télen a nagy hidegekben nem indulhat be reggel...különben is francia, és különben is 1.5dci, ezek a motorok sz@rok. Ja...a fogyasztása soha nem érte el még az 5 litert. De rossz lehet nekem... Ja a mai napig újan és használtan is több száz ezer Ft-al olcsóbb, mint egy német társa. Ja hogy a minőséget vesszük meg? Na persze...
Csak én vagyok fordítva bekötve? Vagy csak engem szívatnak ezek a hülye francia autók, hogy működnek, és soha egyetlen plusz Ft-ba nem kerül a javítás egy némethez képest? Hozzátenném, hogy 20 éve ugyanez a helyzet: francia dízel autók, 0 meghibásodás. Mindig sokkal jobban jártam, mintha németet vettem volna. Anyagilag, kényelmileg, mindenhogy.
Félreértés nem essék: nem a német autókat akarom bántani, hanem egyszerűen NEM ÉRTEM, HOGY MIÉRT KELL A FRANCIA AUTÓKAT SZIDNI, AMIKOR SEMMIVEL NEM ROSSZABBAK, MINT A NÉMETEK?
Általánosítanak.
Mert a haverom, a józsi is peugeottot vett és hú deszar.. képzeld, nem világít neki a műszerfalon az elakadásjelző és a sebességváltó nyikorog. hogy lehet ezt kibírni, a francia szar. a német a király, igggen. a ketes golf, azz. hogy lehet vele csapatni sárban, hóban. igaz a padlólemez hátul ki van jukadva és kicsit karteres szegény, de német. szóval pofádbefog. ja igen, a japán is nagyon fasza ááám!
Gy.K.: Figyelem, ez csak szarkazmus volt!
A szerelők a kedvenceim: vegyé németet mer az így meg úgy de jó, nézd csak meg a 2-es golfot, milyen jó szerelni.
És az 5-ös golffal mi van? Ja hogy azt már pontosan ugyanolyan rossz szerelni, mint egy franciát. Akkor meg miről beszélünk?
"Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM, ÉS SOSEM ROMLOTT EL! Mit csináljak?"
Szilvásbuktát, mert azt szeretem.
Nem vagy autókereskedö és fingod sincs az egészröl.
Amit leírtál a transittal meg a masterral az még egy laikusnak is böki a szemét.
Egy jól karbantartott, becsületesen szervizelt és normálisan használt autó, ami dízel beindul akármennyi kilométer után.
Nekem egy 2.5 tdi passatom van, -20 foknál is elsö izzitás után indul és szépen jár, mindezt 385 ezer kilométer után, de vigyázok az autómra!
Sógoromnak partner teepee van, 1,6 hdi, hidegen is kinyomja a szemét, nem törödik vele, csak tapossa, nem indul a hidegben.
Szerinted van összefüggés vagy ez is csak a márka miatt van?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!