Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM,...

Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM, ÉS SOSEM ROMLOTT EL! Mit csináljak?

Figyelt kérdés

5 éve Renault Clio 1.5Dci-t használok. Tudjátok ez az a motor, amire egyesek szerint 50 ezer km-enként 500 ezer Ft-ot kell költeni. 150 ezer van az autóban, és soha semmi baja nem volt még.

A mai reggeli mínusz 10-ben viccen kívül pont ugyanúgy indult, mint plusz 30-ban. Ugyebár állítólag egy dízel autó télen a nagy hidegekben nem indulhat be reggel...különben is francia, és különben is 1.5dci, ezek a motorok sz@rok. Ja...a fogyasztása soha nem érte el még az 5 litert. De rossz lehet nekem... Ja a mai napig újan és használtan is több száz ezer Ft-al olcsóbb, mint egy német társa. Ja hogy a minőséget vesszük meg? Na persze...


Csak én vagyok fordítva bekötve? Vagy csak engem szívatnak ezek a hülye francia autók, hogy működnek, és soha egyetlen plusz Ft-ba nem kerül a javítás egy némethez képest? Hozzátenném, hogy 20 éve ugyanez a helyzet: francia dízel autók, 0 meghibásodás. Mindig sokkal jobban jártam, mintha németet vettem volna. Anyagilag, kényelmileg, mindenhogy.

Félreértés nem essék: nem a német autókat akarom bántani, hanem egyszerűen NEM ÉRTEM, HOGY MIÉRT KELL A FRANCIA AUTÓKAT SZIDNI, AMIKOR SEMMIVEL NEM ROSSZABBAK, MINT A NÉMETEK?


2012. febr. 1. 19:23
1 2 3 4 5
 21/47 A kérdező kommentje:
Megtehetném, hogy drágább autót vegyek, de nem vonz a dolog. Ráadásul mivel nem csalok adót így nagyon jól jön a 2 személyes autó áfavisszaigénylése.
2012. febr. 1. 21:09
 22/47 anonim ***** válasza:
51%

Általánosítanak.

Mert a haverom, a józsi is peugeottot vett és hú deszar.. képzeld, nem világít neki a műszerfalon az elakadásjelző és a sebességváltó nyikorog. hogy lehet ezt kibírni, a francia szar. a német a király, igggen. a ketes golf, azz. hogy lehet vele csapatni sárban, hóban. igaz a padlólemez hátul ki van jukadva és kicsit karteres szegény, de német. szóval pofádbefog. ja igen, a japán is nagyon fasza ááám!


Gy.K.: Figyelem, ez csak szarkazmus volt!

2012. febr. 1. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/47 A kérdező kommentje:

A szerelők a kedvenceim: vegyé németet mer az így meg úgy de jó, nézd csak meg a 2-es golfot, milyen jó szerelni.

És az 5-ös golffal mi van? Ja hogy azt már pontosan ugyanolyan rossz szerelni, mint egy franciát. Akkor meg miről beszélünk?

2012. febr. 1. 21:17
 24/47 A kérdező kommentje:
És továbbra is: nem azt mondom, hogy a francia jobb mint a német, hanem hogy semmivel sem rosszabb!
2012. febr. 1. 21:31
 25/47 anonim ***** válasza:
100%

"Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM, ÉS SOSEM ROMLOTT EL! Mit csináljak?"


Szilvásbuktát, mert azt szeretem.

2012. febr. 1. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/47 anonim ***** válasza:

Nem vagy autókereskedö és fingod sincs az egészröl.

Amit leírtál a transittal meg a masterral az még egy laikusnak is böki a szemét.

Egy jól karbantartott, becsületesen szervizelt és normálisan használt autó, ami dízel beindul akármennyi kilométer után.

Nekem egy 2.5 tdi passatom van, -20 foknál is elsö izzitás után indul és szépen jár, mindezt 385 ezer kilométer után, de vigyázok az autómra!

Sógoromnak partner teepee van, 1,6 hdi, hidegen is kinyomja a szemét, nem törödik vele, csak tapossa, nem indul a hidegben.


Szerinted van összefüggés vagy ez is csak a márka miatt van?

2012. febr. 1. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/47 anonim ***** válasza:
0%
Teljes mértékben egyetértek a kérdezővel. Még mindíg képesek állítani emberek ezeket a közhelyeket, pedig semmi tapasztalatuk nincsen. Ha meg megnéznék a PSA modelljeiben milyen elektronika van akkor rájönnének, hogy BOSCH, és akkor így kell szidni a franciát meg az olaszt. De én azt mondom jobb is ez így nekem, mert legalább használtan olcsóbban hozzá lehet jutni (Mo-on) :D
2012. febr. 1. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/47 A kérdező kommentje:
Igen így van kedves utolsó. Adott pénzért egy évekkel fiatalabb, jobb állapotú, kevesebbet futott példányt kapok franciából, mint németből. Ergo: jobb autóm van!:)
2012. febr. 1. 23:11
 29/47 anonim ***** válasza:
A franciák tényleg törekednek a kényelemre és hogy az autó funkciói minden igényt kielégítsenek.Egy német wolksvagen-nek a mai napig unalmas egyhangú a belső tere , semmi fantázia , ezzel szemben a francia autók belső világa lenyűgöző.Kényelem szempontjából is kicsit a német autók felett állnak.
2012. febr. 1. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/47 A kérdező kommentje:
A kedvencem, amikor rábeszélik az embert, hogy Ne Laguna 2.0DCI-t vegyen, hanem Mondeot, merthogy előbbi egy fos francia, utóbbi meg német, és ugye a német az mindenek felett. Ehhez képest a Lagunában Nissan motor van, a Mondeoban meg Pözsó...
2012. febr. 1. 23:23
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!