Ha a francia és olasz autók annyira megbízhatatlanok, akkor miért használják a németek, japánok az ő morotjaikat?
A Nissanokban, és egy időben a Volvokban (bocsi, ők svédek) nem más, mint francia Renault dízel motorok vannak.
Az Fordok dízel motorjait nem más, mint az oly megbízhatatlannak tartott Peugeot-Citroen fejleszti.
Az Opelék a Fiattól szerzik a dízel motorjaikat.
Akkor hogy is van ez? Sz@r a francia autó, a német/japán jó, és mégis tőlük vesszük a motorokat?
Miért nem gyártanak, ezek a gyártók saját motort, ha ők annyival megbízhatóbbat tudnak csinálni, mint a franciák/olaszok?
Szerintem minden autótípusnál vannak betegágyak.
De leginkább az a baj az emberekkel, hogy nem képesek felfogni, "amit használunk az el is romlik"...
Mennyi olyan embert ismerek akiknek azért "szar" az autójuk, mert féktárcsát, kuplungot........kell cserélni.
Az egész autó kopóalkatrész, akkor miröl beszélünk?
Aki Renaultot vesz azért veszi, mert olcsót akar és akinek kevesebb van az sírvafakad minden kiadott forintnál.
15:22 Szó nem volt a VW-ről :D
De egyébként ez számomra is rejtély miért szídják szerencsétlen franciákat meg olaszokat, nem beszélve arról hogy az elektronika a mi Citroen Xsara-ánkban is Bosch (ami ugye német) és egy csomó mai francia autóban is az van, innentől kezdve az elektronikát szerintem hagyjuk mer csak a németeket égetitek vele...
Én sem értem az olasz/francia autók szidását.
Nekem Fiat Bravo 2001-esem van...Anno 3,2Millió volt.
Semmi bajom nincs vele.Soha nem hagyott cserben.Az hogy volt fékbetét csere? Mindegyik autóba kell...
Pedig az én autóm is olasz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!