Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM, ÉS SOSEM ROMLOTT EL! Mit csináljak?
5 éve Renault Clio 1.5Dci-t használok. Tudjátok ez az a motor, amire egyesek szerint 50 ezer km-enként 500 ezer Ft-ot kell költeni. 150 ezer van az autóban, és soha semmi baja nem volt még.
A mai reggeli mínusz 10-ben viccen kívül pont ugyanúgy indult, mint plusz 30-ban. Ugyebár állítólag egy dízel autó télen a nagy hidegekben nem indulhat be reggel...különben is francia, és különben is 1.5dci, ezek a motorok sz@rok. Ja...a fogyasztása soha nem érte el még az 5 litert. De rossz lehet nekem... Ja a mai napig újan és használtan is több száz ezer Ft-al olcsóbb, mint egy német társa. Ja hogy a minőséget vesszük meg? Na persze...
Csak én vagyok fordítva bekötve? Vagy csak engem szívatnak ezek a hülye francia autók, hogy működnek, és soha egyetlen plusz Ft-ba nem kerül a javítás egy némethez képest? Hozzátenném, hogy 20 éve ugyanez a helyzet: francia dízel autók, 0 meghibásodás. Mindig sokkal jobban jártam, mintha németet vettem volna. Anyagilag, kényelmileg, mindenhogy.
Félreértés nem essék: nem a német autókat akarom bántani, hanem egyszerűen NEM ÉRTEM, HOGY MIÉRT KELL A FRANCIA AUTÓKAT SZIDNI, AMIKOR SEMMIVEL NEM ROSSZABBAK, MINT A NÉMETEK?
A céges autóm egy Peugeot partner 1.6 HDI. Eddig bele tettem 170000 km-t 4 év alatt. Kétszer volt nagyobb hibája:
1.) Megadta magát a rail szenzor, így Tihanyból max 70-nel tudtam haza jönni (5000 Ft.)
2.) Szétment a láncvezető. (0 Ft, mert a farok szerelők nem cserélték ki a 100000-es kötelező szerviznél, ahogy az elő van írva!)
Tolom neki mint a barom, de nem akar 6,5 felett fogyasztani! :D
A saját autóm meg egy 16 éves Laguna...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!