Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM,...

Van egy FRANCIA DÍZEL AUTÓM, ÉS SOSEM ROMLOTT EL! Mit csináljak?

Figyelt kérdés

5 éve Renault Clio 1.5Dci-t használok. Tudjátok ez az a motor, amire egyesek szerint 50 ezer km-enként 500 ezer Ft-ot kell költeni. 150 ezer van az autóban, és soha semmi baja nem volt még.

A mai reggeli mínusz 10-ben viccen kívül pont ugyanúgy indult, mint plusz 30-ban. Ugyebár állítólag egy dízel autó télen a nagy hidegekben nem indulhat be reggel...különben is francia, és különben is 1.5dci, ezek a motorok sz@rok. Ja...a fogyasztása soha nem érte el még az 5 litert. De rossz lehet nekem... Ja a mai napig újan és használtan is több száz ezer Ft-al olcsóbb, mint egy német társa. Ja hogy a minőséget vesszük meg? Na persze...


Csak én vagyok fordítva bekötve? Vagy csak engem szívatnak ezek a hülye francia autók, hogy működnek, és soha egyetlen plusz Ft-ba nem kerül a javítás egy némethez képest? Hozzátenném, hogy 20 éve ugyanez a helyzet: francia dízel autók, 0 meghibásodás. Mindig sokkal jobban jártam, mintha németet vettem volna. Anyagilag, kényelmileg, mindenhogy.

Félreértés nem essék: nem a német autókat akarom bántani, hanem egyszerűen NEM ÉRTEM, HOGY MIÉRT KELL A FRANCIA AUTÓKAT SZIDNI, AMIKOR SEMMIVEL NEM ROSSZABBAK, MINT A NÉMETEK?


2012. febr. 1. 19:23
1 2 3 4 5
 11/47 anonim ***** válasza:
A Nissan autókban is Renault által készített dízel motorok vannak és nem sz@rok.Sőt jelenleg a Mercedes-Benz céggel is együttműködnek és közösen fejlesztenek , szóval egyáltalán nem sz@rok a Renault motorok.
2012. febr. 1. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/47 anonim ***** válasza:
32%
Azt tudjuk hogy vannak olyan emberek akik pozitív tapasztalataik vannak a francia autókkal. Nekem is. Viszont valahogy azoknak a tapasztalatai sosem kerülnek elő akik ellenzik a francia autókat. Érdekes, nem? Mindig csak leírják hogy sz*rf*s, tönkre fog menni, stb., de ezt végső soron sohasem tapasztalatból írják. Ebből én egész egyszerűen azt a következtetést tudom levonni hogy semmi szakértelemmel nem rendelkeznek, következésképp teljesen felesleges dolog rájuk hallgatni.
2012. febr. 1. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/47 tetro ***** válasza:
Szerintem manapság ezek már nem állják meg a helyüket. Persze vannak rosszabb meg jobb szériák, de ezt ugyanúgy ki lehet fogni német vagy japán autóból is. évekig jártam egy 156os 2500ccm Alfával . 180ezer km volt benne, 250ig használtam és kopó alkatrészeken kívül semmi baja nem volt. azon kívül amennyit fogyasztott.
2012. febr. 1. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/47 anonim ***** válasza:
1,5 dCi Dacia-m van. Remélem ez is sokáig kibírja.
2012. febr. 1. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/47 A kérdező kommentje:
Vannak, akik tapasztalatból szidják a saját francia autóikat...de nem nagyon arányban, mint a német autót használók!
2012. febr. 1. 20:54
 16/47 anonim ***** válasza:
53%

Általában azok mondják rájuk, hogy f0s, akiknek van tapasztalatuk más tipusokkal is. Aki a R19-est cserélte le Clióra, annak az biztos nagyon fincsi. Nekem nem az. Napi kapcsolatban állok velük, meg más típusokkal, el van cseszve a napom, ha egy ilyet látok, és nem csak nekem, bárkinek, aki mást is ismer ezeken kívül.

Higyjétek el, nem írígységből mondják a tapasztaltabbak azt a sok szépet és jót ezekről a retkekről.

2012. febr. 1. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/47 lodarazs ***** válasza:
72%

Általában a szerelők szidják a francia autókat, főleg a b.zi megoldásaik miatt. Egy Clio szinte a legegyszerűbb autója a renaultnak, még jó, hogy örülsz a 150 ezer km-nek. Egyébként csak egy Renaultos örül annak, hogy -10-ben is beindul az autó. Másnak ez természetes....

1.5 dci jó motor, ne gerjeszd a feszültséget, 5 l-es fogyasztás egy korszerű dízel motortól nem nagy meglepetés, igaz nekem Superb van 1.9 pdtdi 550 ezer km-rel és klímával fogyaszt 5 l-t. Eddig a kötelezőkön kívül volt egy féltengelygumiharang cserém. De sz.r lehet nekem is.

2012. febr. 1. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/47 A kérdező kommentje:
Autókereskedőként van tapasztalatom más autókkal is. Jellemző kép volt pl. tavaly, hogy mínusz 20-ban 50e Km-es Ford Transit nagy küzdelmek árán indult be, míg egy 170e Km-es Renault Master 2 izzitás után gyakorlatilag 1 pöccre ment. De ez csak egy dolog.
2012. febr. 1. 21:02
 19/47 anonim ***** válasza:
100%

Hát, komám, elég sz@rul mehet bolt, ha ilyennel jársz.

Én ismerek pár autókereskedőt, francia kocsija (saját) egynek sincs, még ebben a cudar válságos világban sem.

2012. febr. 1. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/47 A kérdező kommentje:

És nem arra akartam kilyukadni, hogy nagy dolog a 150e km vagy a mínusz 10-ben pöccre indulás, hanem arra, hogy egy hatalmas baromság, amit sokan állítanak, hogy ezekre a motorokra ennyi km-nél már százezreket kell költeni.


Értem én, hogy a szerelők szidják, de kérdem én: használni veszed az autót, vagy javítani?

2012. febr. 1. 21:06
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!