Megéri az árát ez az autó?
ha megyünk megnézni, akkor mit érdemes szemügyre venni rajta, h ne tudjanak átejteni?
köszi a válaszokat.
Ezzel az autóval valami nem stimmel...
Mint laikus tök mindegy mit csinálsz, mert nem értessz hozzá.
El kell vinni átnézetni, de semmiképpen sem a kereskedö által ajánlott helyre.
Amúgy az autóban kb 300ezer kilométer van, nem családi autó volt az is biztos...
Nem!
Buktatói:
Nem értékálló (2-3 év múlva már a felét sem éri)
Mai biztositási viszonyok és üzemanyagárak mellett ez már nagy köbcentinek számit.
Tele van mindenféle marhasággal ami tök felesleges, egy berepülő féltengelytől még a függönylégzsák sem véd meg!
Tele van elektronikával, amik a remek itthoni klimát a páralecsapódás miatt nem birják tartósan, kivéve ha fütött garázsban tartod az autót télen.
3-4 éves átlagélettartamnál többre nem lehet számitani, nem mondom hogy ez idő alatt teljesen tönkremegy, de drasztikusan amortizálódik majd, főleg a magyar kátyus, agyonlámpázott utakon.
Nem lehet bele pakolni, sérülékeny belső, sok müanyag belül ami jó meleg nyáron, télen meg természetesen jéghideg, és csak felesleges súlyt jelent!
A plüsskárpit porzik!
110 lóerő - feltéve ha valóban megvan annyi és nem csak 80-90 mivelhogy használtautó - 1500-1600 kilóra (sofőrrel, utassal némi csomaggal együtt) nem valami dinamikus
Alacsony fekvésü kaszni, ami jól be tud ragadni a sárba.
Plusz ahogy látom még pár tizezer kilométer, és aktuális a nagyszerviz.
Lényegében ahhoz képest amit nyujtani tud az autó, drága a fentartása, plusz nem is értékálló, és nem is túl tartós.
Inkább keleti márkát választanék!
Toyota, Mitsubishi, Daihatsu legvégső esetben Honda.
Szerintem emg egy ilyen hsz után eladoezmegaz.uw.hu válaszait fenntartásokkal kéne kezelni ;)
Idézem:
eladoezmegaz.atw.hu válasza:
Én Collin McRae Rally-n tanultam vezetni, kresszböl 2x buktam meg forgalmiból harmadikra mentem át, mindg tudnak olyat kérdezni amire nem tudsz válaszolni, ha meg nem akkor meg a válaszadás idejét csökkentik le annyira, hoigy ne tudd elérni a szükséges pontszámot!
Ki van ez találva, és csak a pénzről szól az egész!
Mellesleg eddig 3 autóm volt, de egyik se birta a magyar utakat plusz benzint, én meg a benzinárakat, úh idén eldatam inkább járok gyalog!!
18:14
Nem teljesen értek néhány dolgot:
"Nem értékálló (2-3 év múlva már a felét sem éri)"
Melyik autó értékálló?
"Mai biztositási viszonyok és üzemanyagárak mellett ez már nagy köbcentinek számit."
Már ezzel is vitatkoznék, de ugye ez ízlés kérdése is, utána viszont ezt írod:
"110 lóerő - feltéve ha valóban megvan annyi és nem csak 80-90 mivelhogy használtautó - 1500-1600 kilóra (sofőrrel, utassal némi csomaggal együtt) nem valami dinamikus"
Most akkor mi van? 800 köbcentis motor kéne és 220 lóerő? Tudom, hogy ez lenne az ideális de a valóság kicsit más. Ezt a lóerő lecsökken dolgot sem értem teljesen de mind1.
"Tele van mindenféle marhasággal ami tök felesleges, egy berepülő féltengelytől még a függönylégzsák sem véd meg!"
Ha egy tetőcserép a fejünkre esik, nem véd meg a sapka mégis veszünk fel télen, mert esetleg a náthától megvéd.
"Tele van elektronikával, amik a remek itthoni klimát a páralecsapódás miatt nem birják tartósan, kivéve ha fütött garázsban tartod az autót télen."
A mai autók általában tele vannak "elektronikával", ezek szerint legjobb lenne visszatérni a kocka ladához?
"Alacsony fekvésü kaszni, ami jól be tud ragadni a sárba."
Ez az autó nem igazán alkalmas terepre.
Egyébként, hogy a kérdésre is válaszoljak, neten keresztül nem lehet megmondani, hogy megéri-e. El kell menni és alaposan átnézetni, lehetőleg független szakemberrel.
eladoezmegaz.atw.hu-nak: Leírásod alapján számodra az ideális autó egy IFA.
"Nem értékálló (2-3 év múlva már a felét sem éri)" Az IFA-n már nem igazán tudsz bukni.
"Tele van mindenféle marhasággal ami tök felesleges, egy berepülő féltengelytől még a függönylégzsák sem véd meg!" Nincs benne légzsák, de nem is kell mert mindenen átmész vele.
"Tele van elektronikával, amik a remek itthoni klimát a páralecsapódás miatt nem birják tartósan, kivéve ha fütött garázsban tartod az autót télen. " Annyi elektronika van benne ami a lámpákhoz kell.
"3-4 éves átlagélettartamnál többre nem lehet számitani, nem mondom hogy ez idő alatt teljesen tönkremegy, de drasztikusan amortizálódik majd, főleg a magyar kátyus, agyonlámpázott utakon." Már 20-30 éve működnek gond nélkül, a kátyuktól nem kell félned benne, sőt ha a lámpánal kispolszkik, esetleg fiat 500-asok állnak, akkor nem is igazán kell megállnod se.
"Nem lehet bele pakolni, sérülékeny belső, sok müanyag belül ami jó meleg nyáron, télen meg természetesen jéghideg, és csak felesleges súlyt jelent!" Több száz kiló lószart és tűzelőt is vihetsz vele, és nem kell félned hogy nehezen lehet megpakolni.
"A plüsskárpit porzik!" Már annak is örülsz ha van benne valami ami fedi az ülés szivacsát!
"Alacsony fekvésü kaszni, ami jól be tud ragadni a sárba." Hát IFA-val biztos nem fogsz.
"Plusz ahogy látom még pár tizezer kilométer, és aktuális a nagyszerviz." Ettől az IFA-ban nem kell félned mert ott majdnem minden nap aktuális lesz.
"Inkább keleti márkát választanék!" Végülis majdnem keleti...
De leírásod alapján még ideális lehet egy T90-es szovjet tank is! :D:D:D:D:D:D:D
78%
Én a tapasztalataimból irtam amit irtam, és nem tavaly szereztem a jogsimat, jópár kormányváltás volt már azóta!
Mellesleg azok a márkák amiket soroltam valóban értékállóak!
De irj már te is valami hasznosat névtelen köpködés helyett...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!