Miért van itt ennyi egészen más vélemény az autókról?
Mr. félig hasznos "Mi ez a hülyeség hogy nem volt normális F Astra a Suzuki után most az opel szidása lett a divat itt a gyakorin, "mer csak a BMW a jó meg a Merci"."
És Mr. tudja "BMW az "sz@r". Amúgy híresen. Látom nem volt még a baráti körödben egy BMW sem. Gyakori és drága szerviz ez a(z új) BMW.
Jó vicc, kellemtelen tény az az anekdota hogy egyes estekben a "VW kezd a BMW szintjére süllyedni". ;)
Nem is értem. A BMW 1951-ig volt jó minőség, azóta nem szóltak neked? (azért hiszi sok magyar hogy a BMW és a Mercedes-Benz egy és jó minőség mert ez amíg mi vehetünk (anno) szabadon nyugati autót így volt. A Mercedes ~1994-ig amúgy csúcs minőség volt/maradt.
A FAszta meg az összes (vagy egy tucat) a környezeteben mind oltári rossz volt.
A Suzuki (Swift Mk.2 és Mk.3) az csak gurulókorporsó és ha nem tisztítják kellően gőzborotvával akkor rohad."
Na jó még mindig ott tartasz, hogy ugyan azokat az érveket ismételgeted. Oké a motor nem szállít egy egész családot, de egy olcsó kategóriás autó sem. Akkor most ha egyedül ülök benne mehetek vele városon kívül? Megengeded?...
Ezen amúgy tök jót röhögök, hogy szerinted egy olcsóbb kocsi nem tud 75 km/h fölött normálisan közlekedni.... ja, bár én már több olyat láttam, hogy a motor dobta le nagy sebességnél a sofőrt, de egészen biztos vagyok benne, hogy egy Suzuki 76 km/h-nál azonnal fejreáll, felrobban és több 10 km sugarú körben szór szét radioaktív hulladékot.... jajjj már annyira viccesek az érveid :D Azzal érvelsz, hogy a dárga autóknál a biztosítók elvárják a 220-as ütközésnél a halhatatlanságot az utasoknál, de eggggészen biztos engedik akkor a kisautókat úgy közlekedni, hogy alkalmatlanok rá :D Ellent mondasz saját magadnak. Részemről befejeztem, maximum bemásolod ötvenedszerre ugyan azt a hozzászólásodat.
"dárga autóknál a biztosítók elvárják a 220-as ütközésnél a halhatatlanságot az utasoknál, de eggggészen biztos engedik akkor a kisautókat úgy közlekedni, hogy alkalmatlanok rá"
Hány Suzuki tulajdonosnak van több tízmilliós értékű életbiztosítása? - Ami még egy nyugati középosztályú családban alacsony. A legtöbbnek még biztosítása sincs. Vagy a kedvezményezett is ott hall meg az autóban. :(
Amúgy szomorú az életben maradás a főszempont és hogy ne legyen 100% rokkant. - Ez a nyugat-európai autók tervezésénél azok biztonságánál a főszempont. Több tényfeltáró cikk is megjelent már a témában.
"Akkor most ha egyedül ülök benne mehetek vele városon kívül?" - Özvegy csináló.
"Suzuki 76 km/h-nál azonnal fejreáll, felrobban és több 10 km sugarú körben szór szét radioaktív hulladékot.... "
Nem én ez "írtam". -> " A Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3-nál Daewoo Tico-nál és Daewoo Matiz-nál 100+km/h-nál ~100%-ban halálos a baleset végkimenetele.
"Ellent mondasz saját magadnak." - HOL???
""Akkor most ha egyedül ülök benne mehetek vele városon kívül?" - Özvegy csináló. "
Te én ezt még mindig nem értem.... akkor most egy 20 millás motor nem özvegycsináló csak azért mert 20 millába kerül? Te valamit elfelejtettél bevenni.
A motorkerékpáros balesetek, a hobbi focis balesetek és hasonlók feltöltik a baleseti sebészeteket.
De a motorkerékpárok fiatal felnőttek ülnek. És nem jellemzően szegény családokban apukák.
A lényeg a lényeg, sok kis ember nem tud másról már lemondani mert szegény, mint az egészségről és testi épségről vagy annak biztosításról és biztonságról. :(
Ezért kemény helyzet amikor Deawoo Matiz-zal és Suzuki Swift Mk.2 és Mk.3-mal viszi vidékre vagy fel a városba a családját. :/
Jó, és akkor én most bele tudok kötni, hogy te honnan a fenéből szeded, hogy a motorokkal nem mászkálnak családos apukák?
Óvatosan kell vezetni. Inkább ülök be ezerszer egy ladába normális sofőrrel, mint egy bömöbe egy idióta lükegyerek mellé, aki csak azért is tolja neki ha már drága autót vett.
"Jó, és akkor én most bele tudok kötni, hogy te honnan a fenéből szeded, hogy a motorokkal nem mászkálnak családos apukák?" - Én nem ezt mondtam. Én azt mondtam hogy vagy drága motorral és biztosítással, vagy az ki olcsó motorral az nem apuka általában. Szociológia a szakmám, bár nem gyakorlom. Mert dolgozom. ;)
"Óvatosan kell vezetni." - Ha technikai háttér nincs meg, nem mész semmire. Ha még te vagy Ranga László is vajmi kevés ez, az egyes és kettes Swiftben vagy Matizban vagy Ticoban.
"Inkább ülök be ezerszer egy ladába normális sofőrrel, mint egy bömöbe egy idióta lükegyerek mellé, aki csak azért is tolja neki ha már drága autót vett." - Hát ez a biztonság érzet, azaz a hamis biztosság érzet esetben (is). Bár ha a BMW már vagy tizenöt éves vagy több, az is lehet inkább csak hamis biztonság érzetet adhatna. ;)
Például a 1997-es BMW 3-as egy koporsó autó volt (van).
Szerintem rossz példát hoztál fel... egy 90'-es 3-as BMW nem koporsó,sőőőőttt... elég biztonságos(mármint a benne lévőknek,ha gyalogost ütsz vele akkor tuti ÓNE)
Azért ezek a gépek rendesen meg lettek építve (már akkor 240-es óra volt bennük így azért gondolták lesznek akik tolják is neki és azért ne halljanak meg már csak olyan könnyedén)... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!