Miért van itt ennyi egészen más vélemény az autókról?
Mr. félig hasznos "Mi ez a hülyeség hogy nem volt normális F Astra a Suzuki után most az opel szidása lett a divat itt a gyakorin, "mer csak a BMW a jó meg a Merci"."
És Mr. tudja "BMW az "sz@r". Amúgy híresen. Látom nem volt még a baráti körödben egy BMW sem. Gyakori és drága szerviz ez a(z új) BMW.
Jó vicc, kellemtelen tény az az anekdota hogy egyes estekben a "VW kezd a BMW szintjére süllyedni". ;)
Nem is értem. A BMW 1951-ig volt jó minőség, azóta nem szóltak neked? (azért hiszi sok magyar hogy a BMW és a Mercedes-Benz egy és jó minőség mert ez amíg mi vehetünk (anno) szabadon nyugati autót így volt. A Mercedes ~1994-ig amúgy csúcs minőség volt/maradt.
A FAszta meg az összes (vagy egy tucat) a környezeteben mind oltári rossz volt.
A Suzuki (Swift Mk.2 és Mk.3) az csak gurulókorporsó és ha nem tisztítják kellően gőzborotvával akkor rohad."
Akkor rohadt nagy mákjuk volt. A sportkocsikat sem arra tervezik, hogy 200-zal rongyoljanak bele a falba. Én inkább az ilyen autókat tiltanám be közutakon, lehet hogy biztonságosabb, de általában hajtják is őket mint az állat és okoznak velük bőven balesetet.
És amúgy ezt hogy a makkomba gondoltad, hogy tiltsák ki az olcsó autókat az utakról? Mi vagy te, valami bömös reklámügynök és most idejársz hittéríteni? :D Adjál rá pénzt akkor veszek, addig viszont marad az Opel ami van, ráadásul tuti meghalnék bent ha 150-nel megyek bele valakibe.... ezért van egy olyan trükköm, hogy nem állok neki versenyezni.
Amúgy kedvenc jelenetem: megyünk haza a régi Skodánkkal (hátsókerekes) és elértünk egy elég meredek parthoz, ráadásul totál le volt fagyva az egész, tiszta jég volt. A csávóka előttünk egyszer csak elkezd visszacsúszni, közben nyomja neki a gázt mint a nem normális. Ekkor apám kirakja az indexet és a kb 10 millás sportkocsit megelőztük egy olyan Skodával ami akkor se érhetett nagyon többet 100 ezernél... olyan fail-t még nem láttam azóta se :D Ész kell hozzá és akkor jó mindegyik autó.
A sport autóknál de még egy BMW-nél és Mercedesnél is a 200km/h-nál túl kell élni. Ez elvárás. (Biztosítók által.)
A Smart sem oda való az is kisvárosi autó. Ezeknek sincs több helye például az autópályán mint a robogónak amit fel sem hajthat.
A városi kis autó(k)nak egy alacsonyabb adózású pusztán városi autónak kellene lennie.
Nincsenek felkészítve a 75+km/h-rás közlekedésre.
Közlekedésre fel van készítve az összes, csak karambolra nincs :P
És akkor mi a helyzet a motorokkal? Ott még egy koccanás is simán halálos lehet, mert könnyen ráhajthat a motorosra az autó. Akkor betiltod most, vagy mi van? Amíg motorok közlekedhetnek addig szerintem egy szavad sem lehet még a Trabantra sem.
Amúgy ne felejtsük el azok az autók 200+km/h-ral megússzák a frontális ütközést mert van rá lehetőség!
Motoron nem viszed a fél családot. És életveszélyes de műszakilag kész ellátni azzal sebességgel a közlekedést, fékezést és manővert (a legtöbb). De én nem értem hogy ki akarja magát vele megölni. De viszont viszonylag ritkán okoz másnak súlyos balesetet.
Városi kis autónál amúgy sem kormánymű sem fék sem más nincs felkészítve 75+km/h sebességre a városi autókban.
Kiszámolták ha elérnék hogy tudja ezeket, drágább lenne mint egy kompakt autó.
sebességre a városi autókban. *
sebességre a városi autókban a műszaki tartalom a városnak szól és arra van tervezve.*
Amúgy ne felejtsük el azok az autók 200+km/h-ral megússzák hogy frontális ütközés legyen, mert van rá lehetőségük! - Hogy ne legyen félre érthető.
Amúgy jól szimuláltad, például azért mert hinni akarnak benne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!