Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van itt ennyi egészen...

Miért van itt ennyi egészen más vélemény az autókról?

Figyelt kérdés

Mr. félig hasznos "Mi ez a hülyeség hogy nem volt normális F Astra a Suzuki után most az opel szidása lett a divat itt a gyakorin, "mer csak a BMW a jó meg a Merci"."



És Mr. tudja "BMW az "sz@r". Amúgy híresen. Látom nem volt még a baráti körödben egy BMW sem. Gyakori és drága szerviz ez a(z új) BMW.


Jó vicc, kellemtelen tény az az anekdota hogy egyes estekben a "VW kezd a BMW szintjére süllyedni". ;)


Nem is értem. A BMW 1951-ig volt jó minőség, azóta nem szóltak neked? (azért hiszi sok magyar hogy a BMW és a Mercedes-Benz egy és jó minőség mert ez amíg mi vehetünk (anno) szabadon nyugati autót így volt. A Mercedes ~1994-ig amúgy csúcs minőség volt/maradt.


A FAszta meg az összes (vagy egy tucat) a környezeteben mind oltári rossz volt.


A Suzuki (Swift Mk.2 és Mk.3) az csak gurulókorporsó és ha nem tisztítják kellően gőzborotvával akkor rohad."


2011. szept. 25. 09:42
1 2 3 4 5 6 7
 31/64 anonim ***** válasza:

Kérdező:


" http://www.youtube.com/watch?v=eStf3RMkrVc

És ezért mert egy motorblokkal több van az utastérben itt (a hátsó üléssorig)."


Ezzel a videóval éppenhogy magadad cáfolod meg, ugyanis ennek a törésztesztje mérföldekkel jobb a golféhoz képest. Igaz hogy dátum szerint eltelt közben durván 10 év, de akkor is messze felülmúlja a golfét... Nézd csak meg, hogy az utasoknak semmi bajuk sem történt, nem ütötték be semmijüket... Ezzel szemben a golfnál valóban érik ütést az embert rendesen... Ne azt nézd hogy ripityára törik-e az autó, mert az senkit sem érdekel...


A 90-es években még semelyik gyártó sem (jó volvo talán) tervezett komolyan a töréstesztekre autót, pont azután indultak el ezek a kezdeményezések. A golf amúgy meg már a 90es években is egy 20 éve "toldozott-foldozott" konstrukció volt...

2011. szept. 25. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/64 A kérdező kommentje:

Ezek későbbiek sajnos most nem találom a régieket de megkeresem ha tudom.

[link]

[link]


Hát a 1998-as Golf "kicsi" jobb mint a 2005 Suzuki Swift, ami viszont háromszor biztonságosabb mint a mk.3.


[link]


Suzuki Swift Mk. 2 (azonos a Second generation: 1988–1994 - igen 1988-as) és Mk. 3 azaz a Szuzi 1988-as konstrukció. És annak is a mély pontja felé.

Már 1988-ban az egyik ha nem a legrosszabb törés tesztje volt (nem csak a kategóriában ami amúgy is ennek az alját vitte mindig Supermini car/subcompact car (akkor még nem volt Microcar (pl. Smart és City car Citroën C1).

2011. szept. 25. 16:57
 33/64 A kérdező kommentje:
Minden Golfnak új és lényegesen biztonságosabb padlólemeze volt és széles körű fejlesztés övezte a biztonság terén is (a formát mesterségesen/mesterkélten hasonlóra formálták a sikerek miatt) (ez nem toldozás mint a Mk2 -> Mk3). Az első generációs VW Golf 1974–1983 (Audi 40) csak "kicsit" biztonságosabb volt mint a 1988-as Suzuki Swift.
2011. szept. 25. 17:03
 34/64 anonim ***** válasza:

De még mindig nem tudod felfogni ugye, hogy a Suzuki egy olcsó tömegautó, valamit valamiért. Az emberek nagy része soha sem fog karambolozni max koccanni, úgyhogy elég nekik ekkora védelem is.

Egyébként meg a hátsó kerék meghajtású autók ha megcsúsznak olyan szépen beleszállnak akármibe, hogy gyönyör nézni, ebből a szempontból meg akkor a bömö veszélyes... na most akkor mi legyen? a BMW tulajok béreljenek télre Suzukit vagy mi a fene? A te felfogásod szerint ez kéne :D

2011. szept. 25. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/64 A kérdező kommentje:

Bár lényegében a Suzuki Swift Mk2 a Mk1 (1983 – 1988) átöltöztetett a véletlen balesetfogalmát (el) nem ismerő Indiába szánták azon belül a ritka forgalmú dél-Indiába.

Ezért bírja jól a föld utat és az olaj elfogyást.

Mivel Indiában nincs baleset megelőzés ezeket a szempontokat úgy elhanyagoltak hogy a Geo Metro 1,5-2 évig kellet pofozni hogy ahhoz hogy Canadában gyárthassák.

2011. szept. 25. 17:15
 36/64 A kérdező kommentje:

"Az emberek nagy része soha sem fog karambolozni max koccanni, úgyhogy elég nekik ekkora védelem is." - ez igaz lenne max. 50km/h-nál.


Meg is kellene tiltani hogy elhagyják a lakóterületet. (A Deawoo Matiz-ok és Tico-kkal együtt) ugyanis ott a baleset velük (szinte) biztosan halálos.


A BMW egy kemény dió, magára nem veszélyes, sőt amúgy is csak erősen havas úton elindulásnál vannak problémák. Bár úgy ijesztő. ;)

2011. szept. 25. 17:20
 37/64 A kérdező kommentje:
A Szuziban nem vicc a legenyhetlenebb motor van. Ez amúgy a fejlesztésnél fontos szempont is volt. ;)
2011. szept. 25. 17:22
 38/64 anonim ***** válasza:

"Egyébként meg a hátsó kerék meghajtású autók ha megcsúsznak olyan szépen beleszállnak akármibe"


Igen csak azért a valag pénzért olyan biztonsági felszerelést és védelmet kapsz, hogy hiába töröd totálra 200al, akkor is sértetlenül szállsz ki belőle...


Legjobb példa amikor a két idióta a porscheval meg a lamborghinivel gyorsult az autópályán. Nekimentek a falnak, más 5* belehalt volna, ezek meg mosolyogva kiszálltak az autóból. Amikor a hírek bemondta hogy 200-al a betonfalnak, hát mondom akkor ez tuti halál. Így a hírközlő hozzáteszi: kisebb sérülésekkel, mert porsche és lambo volt... Ja mondom akkor igen, így már érthető...

2011. szept. 25. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/64 A kérdező kommentje:
A Szuziban nem vicc a legelnyűhetetlenebb motor van. Ez amúgy a fejlesztésnél fontos szempont is volt. ;)*
2011. szept. 25. 17:23
 40/64 A kérdező kommentje:

Hát ez a hátsókerék hajtás azért "kényes" dolog. Az USA-ban tízen ötévente váltanak hátsóról, elsőre arról újra hársóra ...


A BMW-nek kisebb volt (nem szeretem, mert igaz műszakilag jó-jó, de csak ha nem vesszük figyelembe hogy meghibásodásra nagyon hajlamos), no ennek a műszaki háttérnek darab számra vetítve vagy első vagy második volt mindig a legkevesebb baleset számmal a kategóriájában az hármas BMW.

2011. szept. 25. 17:29
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!