Miért van itt ennyi egészen más vélemény az autókról?
Mr. félig hasznos "Mi ez a hülyeség hogy nem volt normális F Astra a Suzuki után most az opel szidása lett a divat itt a gyakorin, "mer csak a BMW a jó meg a Merci"."
És Mr. tudja "BMW az "sz@r". Amúgy híresen. Látom nem volt még a baráti körödben egy BMW sem. Gyakori és drága szerviz ez a(z új) BMW.
Jó vicc, kellemtelen tény az az anekdota hogy egyes estekben a "VW kezd a BMW szintjére süllyedni". ;)
Nem is értem. A BMW 1951-ig volt jó minőség, azóta nem szóltak neked? (azért hiszi sok magyar hogy a BMW és a Mercedes-Benz egy és jó minőség mert ez amíg mi vehetünk (anno) szabadon nyugati autót így volt. A Mercedes ~1994-ig amúgy csúcs minőség volt/maradt.
A FAszta meg az összes (vagy egy tucat) a környezeteben mind oltári rossz volt.
A Suzuki (Swift Mk.2 és Mk.3) az csak gurulókorporsó és ha nem tisztítják kellően gőzborotvával akkor rohad."
De már sajnos kezd "Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3-nál Daewoo Tico-nál és Daewoo Matiz" topic lenni a kérdés.
Bár igaz a Suzuki Swift az állat orvosi ló, a témában.
Miért van itt ennyi egészen más vélemény az autókról?
Te még hányszor akarod ezeket bemásolni?
Összefoglalom a kedvedért:
- a bömö drága vazze, nem tudják az emberek megvenni
- a suzuki occsó, meg tudják venni, ráadásul keveset fogyaszt
- autót bérelni nagyobb luxus mint bömöt benni
- nincs olyan épeszű ember aki azért vesz bömö-t mert ő 200-al akar felmászni egy villanyoszlopra vele
- ha az egész család utazik autóval akkor a sofőr (általában az apa) nagyon odafigyel és nem hősködik mint az átlag bömös, nem előz beláthatatlan kanyarban és nem 60-al rongyol bele a körforgalomba
Kápisi? Meg lehet kérdezni bárkitől, még akár tűzoltótól is.
Több Suzuki egész családostól veszik oda mint BMW sofőr.
Ha már csak egy rozsdás golfban utazik is több a túlélési esély mint egy Suzukiban (mk.2 és mk. 3) mert ebben ~0%.
A Suzuki Mk.2 és Mk 3. nem képes kellően megállni a helyét 75+km/h-nál nem is manőverezhető veszélyhelyzetben és ha baj van ...
Amúgy most útóljára, mert nem érted meg hogy nem lehet csodát tenni egy Suzuki Mk.2 és Mk 3. vagy Deawoo Tico-ban vagy Matizban. (még ha világ bajnok vezetné is, ha baj van ...)
Bármi nem városi kisautó nagyságrendekkel biztonságosabb (1990-x) mint ez a három modell.
a Suzuki-sok szidják a BMW-seket,a Golfosok az Astrásokat! akinek német autója van az szidja az olaszokat... nehéz körforgás ez!!
Nekem BMW-m van,de mégsem nézem le pl. a Suzukit (egyik barátomnak Swift-je van) és vannak előnyei is!(sokkal kevesebbet eszik,ráadásul ha annyi lóerő lenne benne mint az Bömösömben akkor biztos hogy jobban meghajtaná mint az én "szekeremet" hisz könnyű a kasztnija)!!
Én max amit szidni szoktam az a trabant("sajnos" a technika fejlődik és ezzel nekünk is fejlődni kell!!!)
Nem azt mondom: hobbi autónak jó,de mindennapi használatra... ki van már öregedve!
De visszatérve én BMW-sként egy autót nem nézek le ha szép ápolt! Egy rettentő szép zsigulit is megnézek és bámulom (ha nem egy szakadt,vasat hordó szar)!
De egyet nem szabad elfelejteni: olyan hogy a "LEGJOBB AUTÓ" olyan nincs... minden autó fajtának megvan a maga erőssége! ;) (BMW: sok erő,hátsókerék... ; Suzuki: kicsi fogyasztás,kis szervíz igény...) ;)
Miért van itt ennyi egészen más vélemény az autókról?
Pontosan azért, amit te is itt csinálsz kedves kérdező. Észérveket írunk, te meg ugyanazt hajtogatod folyton, bemásolod ugyanazt a 3 mondatot.
Nem tudom miért lenne nagyobb esélyem bármit is túlélni egy 20 éves golfban, mint egy suziban? POntosan ugyanannyi az esélyem, ugyanis a suzi és a golf pontosan ugyanolyan paraméterekkel rendelkeznek: ugynaolyan tömegűek, nagyjából ugyanannyi anyag van bennük. Az egyetlen különbség hogy a golf dizájnosabb, de ettől még "az ellen nem véd".
De ha nem hiszed, hát tessék:
http://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk
Szerinted így mennyi is a túlélési esély?
Mo-n az emberek szegények, autót nem feltétlenül az igényeik alapján választanak, hanem a pénztárcájuk alapján. Nem fog valaki megvenni egy nagyobb, drágább fenntartású autót csak azért, mert esetleg évente kétszer lemegy a balcsira. Nem tud mit tenni, bevállalja a kockázatot. Szerinted mégis mi mást csinálhatna? Persze, vegyen egy masszívabb autót, ami évi plusz 100e ft-os kiadás... Hogyne. Nem életszerű...
Aki a bömöst és az egyéb ilyen autókat isteníti, az jellemzően vagy autó mániás és minden pénzét beletolja, vagy tehetős, és rohadtul nem számít neki mit vesz, mert megteheti.
És akkor a kérdésre válaszolva:
azért, mert mindenkinek más a preferenciája. Akinek az olcsó fenntarthatóság, az hajlandó megalkudni a suzi papírautó tulajdonsága felett (mert igazából nem tehet mást, de nem hülye, tudja hogy papírautóban ül). A bömös tulaj meg szídja a suzit mint a bokrot, hogy az mekkora papírautó. De ha a bömös ugyanolyan helyzetben lenne mint a suzis, hamar rájönne ő is, hogy nincs igazán jobb választás.
A kérdésre további válasz: jól beidegződött, de téves előítéletek, pl. hogy "csak a német a jó autó". Holott a japcsik mindig is előrébb jártak autógyártásban mint a németek... (motor, fogyasztás, teljesítmény, mindenben). De annak idején csak a levetett német kocsik jutotak el hozzánk, és a szocialista blokkhoz képest még mindig jobbak voltak a németek.... És ez azóta is tartja magát, pedig már réges rég nem igaz... A VW pl. irreálisan túl van árazva, ne mondja már nekem senki hogy pl. egy új passat ér annyit mint amenyniért adják. Durva hogy a 20 éves golfomhoz kétszer annyi az alkatrész mint a suzihoz, holott semmivel sem megbízhatóbb!
Az arányokat továbbra se feledjük: mivel több suzi jár az utakon, nagyobb az esély hogy balesetbe keverednek. Igen a tűzoltók véleménye nyílván ez lesz, de ezt mindenki tudja. De azért ehhez a stat-hoz nem ártana hozzánézni a baleseti okokat is. Ja hogy a bulizó fiataloknak csak suzira volt pénzük és diszkóbalesetben haltak meg? Vagy nem tudta a 40es tábla mellett 70-el bevenni a kanyart? Hát kérem erről már nem a papírautó tehet. Bömössel biztosan túlélte volna, mert vannak benne védelmek. De talán akkor is, ha 40el megy bele a kanyarba...
"a Suzuki-sok szidják a BMW-seket,a Golfosok az Astrásokat! akinek német autója van az szidja az olaszokat... nehéz körforgás ez!!"
Golf tulajként swift klubtag vagyok, és úgy vélem hogy az olasz és francia autókkal semmi baj ha normális gazdájuk van és karban vannak tartva.
Ja és az astra is ok, csak isuzu dízel legyen, vagy a 80 lovas cnz kódú, vagy újabb, mondjuk egy h-s, az már elég király...
Na erre varrjál gombot! :P
Szerinted ez a válasz hasznos.
A válasz írója 86%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 12:14
De megállni sem tud. És ~0% túl élés (Swift Mk. 2 és Mk. 3, Daewoo Tico, és Daewoo Matiz) Aminél a te golfod fény évekkel jobb.
"De ha nem hiszed, hát tessék:
http://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk
Szerinted így mennyi is a túlélési esély? "
Max. 20%. Viszont ezt elkerülni (vezetés irányihatóság baj esetén is) egy Golf-fal vagy hússzor esélyesebb.
http://www.youtube.com/watch?v=eStf3RMkrVc
És ezért mert egy motorblokkal több van az utastérben itt (a hátsó üléssorig). :(
Amúgy hátsó kerekes BMW magyar nem hómentesített úton. nagyon/túl durva élmény.
És éppen pont az új Passat lett sz@r. ;) - rá hibáztatok.
Nem Szuzi vs. another car. ;)
Városi kisautó városon kívül komolyan életveszélyes.
Egy Golf már kompakt, fel van készítve a városon kívüli forgalomra.
Én épp ezért is írtam,egyik autót sem nézem le,hisz ott vannak a zsigulik... szaréé'-hugyéé' kapsz bele alkatrészt és ha megvan csinálva és jó akkor kivisz a világból (lehet hogy fapados) de örökös!!!
Minden autónak megvan a jó tulajdonságai!!
Ezért sem szabad szidni EGYIKET SEM!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!