Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van itt ennyi egészen...

Miért van itt ennyi egészen más vélemény az autókról?

Figyelt kérdés

Mr. félig hasznos "Mi ez a hülyeség hogy nem volt normális F Astra a Suzuki után most az opel szidása lett a divat itt a gyakorin, "mer csak a BMW a jó meg a Merci"."



És Mr. tudja "BMW az "sz@r". Amúgy híresen. Látom nem volt még a baráti körödben egy BMW sem. Gyakori és drága szerviz ez a(z új) BMW.


Jó vicc, kellemtelen tény az az anekdota hogy egyes estekben a "VW kezd a BMW szintjére süllyedni". ;)


Nem is értem. A BMW 1951-ig volt jó minőség, azóta nem szóltak neked? (azért hiszi sok magyar hogy a BMW és a Mercedes-Benz egy és jó minőség mert ez amíg mi vehetünk (anno) szabadon nyugati autót így volt. A Mercedes ~1994-ig amúgy csúcs minőség volt/maradt.


A FAszta meg az összes (vagy egy tucat) a környezeteben mind oltári rossz volt.


A Suzuki (Swift Mk.2 és Mk.3) az csak gurulókorporsó és ha nem tisztítják kellően gőzborotvával akkor rohad."


2011. szept. 25. 09:42
1 2 3 4 5 6 7
 1/64 A kérdező kommentje:
Amúgy azt tudom hogy a 1995 és 2005 közötti új technikák okozta hibák, és a nyugaton "200 ezer" (valós) kilométerrel csak az újra hasznosítás van csak tervben.
2011. szept. 25. 09:44
 2/64 anonim ***** válasza:

Ennek sok oka van, címszavakban:


- divatozás, státusszimbólum: sokan csak a márkajelet nézik


- ár/érték arány: hiába jó a bmw ha 1,5-2* annyiba kerül mint ugyanolyan paraméterű másik márkájú


- magyar nem törődömség: pl. a magyar tulajdonú bömösök 90%a szarrá van hajtva, nulla karbantartás (ugyanezért van a "szar a francia" hozzáállás is. 4 év olajcsere nélkül aztán csodálkoznak...


- mindenkinek más a fontos: a "minden normális autó hátul hajt" - hát ezel kb maradt a bmw és a lada, meg a kispolák, más nem nagyon... ezek közül valóban csak a bmw az ami márkásabb is, meg lehet vele gizdulni


- az előző generecáiós suzuki a modern kor trabija volt: egyszerű, megbízható, nagyon olcsó fenntartással, cserébe papírból van. Valamit valamiért.


Mindegyik autó rohad, csak más mértékben. Akinek drágább autója van, annak jellemzően futja garázsra is. Érdekes módon olyan statisztika sosem készül hogy mondjuk a bömös meg merci tulajok hány %a tárolja védett helyen, és hogyan alakul ugyanez mondjuk a stiftek esetében... Nyílván sokkal több stift áll az utcán. Ha több bömös állna kint, azok is jobban amortizálódnának...


Amúgy megint csak az összehasonlítás: ne akarjuk már az 1 millás meg a 10 millás autót összehasonlítani, mert tök más kategória...


A F astra jó autó: egyszerű, megbízható, megy. Valóban rohad, dehát melyik nem. Mindegyik autónak vannak köztudott típus hibái, így az astra-nak is, az pedig a rohadás...

2011. szept. 25. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/64 A kérdező kommentje:

F Astra típus hibái a motorok több fele öröké hibás.

Elektronika még az a "kevés" is állandóan hibás.

Volt persze szikra vető benzin cső is. Miért ne pont az vessen szikrát amire folyik a benzin ? ;)


Van itt még jó:

" A Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3-nál Daewoo Tico-nál és Daewoo Matiz-nál 100+km/h-nál ~100%-ban halálos a baleset végkimenetele.

A BMW 200+km/h-nál ~80%-ban halálos a baleset végkimenetele.

A BMW 100+km/h-nál ~20%-ban halálos a baleset végkimenetele.


Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3, Daewoo Tico, és Daewoo Matiz városi kisautó 50-75km/h-ra tervezve. "


Ja és a Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3 "igényelte a gőzborotvát". ;) Láttam én csillag garázsos autót minden árkategóriában. ;)

2011. szept. 25. 10:02
 4/64 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. Elgondolkodtató.
2011. szept. 25. 10:02
 5/64 anonim ***** válasza:

"F Astra típus hibái a motorok több fele öröké hibás. "


Ezt honnan is vetted? Az isuzu dízelről pl. ódákat zengenek... De úszintén a 80 lovas benzinesről is.. Valóban azt mondják hogy az első szériás ecotec-el vanak gondok, de a többiben ezt már javították. Szóval nagyjából egy széria az, ami hibás, a többivel nincs olyan sok gond, legalábbis amenynire én tudom...



"Elektronika még az a "kevés" is állandóan hibás. "


Mire is gondolunk itt?



"Volt persze szikra vető benzin cső is. Miért ne pont az vessen szikrát amire folyik a benzin ? ;) "


Ilyenről még sosem hallottam, de kétlem hogy ez tömeges jelenség lenne.


Van itt még jó:

" A Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3-nál Daewoo Tico-nál és Daewoo Matiz-nál 100+km/h-nál ~100%-ban halálos a baleset végkimenetele.


"


Stift papírautó. Ennyi. Ezért fogyaszt 5-6 litert. Kis városi cirkáló, nem arra van kitalálva hogy 200-al toljad neki a pályán. Amúgy pályán is jól mennek, de attól még tény hogy papírból vannak...



"A BMW 200+km/h-nál ~80%-ban halálos a baleset végkimenetele.

A BMW 100+km/h-nál ~20%-ban halálos a baleset végkimenetele. "



Igen, de ennek ára van, és a két autó megitn csak mondom más kategória. Ez kb olyan mintha egy luxus autót akarnál egy bringához hasonlítani...

A bömös kapásból 400-500kg-val nehezebb, mert van benne anyag rendesen. Ehhez viszont nagyobb motor kell, nagyobb fogyasztás, és már ott is tartunk hogy a bömös kétszer annyit zabál mint a stift. A megvételkori ára pedig többszöröse. Valamit valamiért...



"Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3, Daewoo Tico, és Daewoo Matiz városi kisautó 50-75km/h-ra tervezve. "


Így van, senki nem is állított mást. Akinek ez a tény nem tetszik, annak nem kell megvennie. Aki viszont városban fillérekért akar autózni, annak ez javallott.


Ja és a Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3 "igényelte a gőzborotvát". ;) Láttam én csillag garázsos autót minden árkategóriában. ;)


A "láttam" meg "minden második autó" között van kkülönbség. De amúgy mondhatom azt is a drágább autó tulajok többet is mosatják a kocsit, mert nem számít nekik. Egy stiftel járó ember adott esetben örül ha éppen hogy ki tudja fizetni a benzint, nemhogy még mosásra költsön több ezer ft-ot. Meg lehet nézni a kézi autómosók többségébe jellemzően csak magasabb árkategóriájú autók állnak. Vajon miért?

2011. szept. 25. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/64 anonim ***** válasza:
Azért mert egyrészt válaszolnak olyanok akiknek fogalmuk sincs róla, ültek 2 km-t vagy 5-öt egy autóba, á ez nagyon jó. Ha meg használt autót használtak, kifogtak egy jó vagy rosszabb műszaki állapotú autót, a saját tapasztalatot tudják leírni. Márkától függetlenül, meg lehet kímélni is egy autót meg szét lehet hajtani is, néha a következő tulaj nem tudja mi vár rá.
2011. szept. 25. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/64 A kérdező kommentje:

"Ilyenről még sosem hallottam, de kétlem hogy ez tömeges jelenség lenne." - tömeges volt miután kiéget pár magyar Astra vissza hívták az összeset amibe az az alkatrész került. Ez dicsérete, amúgy.


"A Suzuki Swift Mk. 2 és Mk. 3-nál Daewoo Tico-nál és Daewoo Matiz-nál 100+km/h-nál ~100%-ban halálos a baleset végkimenetele."


Én azzal nem vitatkozom hogy más árkategória a BMW. De azzal igen hogy lenne más , negyedi ilyen autó a palettán 2010-ig.


Amúgy onnan tudom hogy az egyik barátom tűzoltóságnál dolgozik, és ő mondta ezekhez az autókhoz külterületen és autópályán nem kell mentőt hívni. Ami még szörnyűbb, sokszor családdal indulnak neki a nagyvilágnak. Ilyenkor Amúgy kellene bérelni egy nem kizárólag városi autót. Ha csak kicsit is számít a család biztonsága.

2011. szept. 25. 10:31
 8/64 A kérdező kommentje:
visszahívták az összeset amibe ez az alkatrész került. Ez dicséretes, amúgy.*
2011. szept. 25. 10:33
 9/64 A kérdező kommentje:
ma 10:31 Ebben nagyon igazad van. És abban is hogy nem csak típus, de motor és kivitel és felszereltség függő is.
2011. szept. 25. 10:35
 10/64 anonim ***** válasza:

És az jobb amikor a merci A osztályt hívták vissza, mert kanyarban felborul, ami ráadásul egy méregdrága autó is? Ilyen sajnos mindegyik gyártónál van. Viszont amíg visszahívják és javítják addig nincsen gond, legalábbis szerintem.


Akinek olcsó kis autója van, az nem nagyon teheti meg, hogy mondjuk egy két- hétre béreljen heti 50-80e ft-ért autót, plusz letegye a 100-200e ft-os kauciót.


Nekem egy 2es golfom van, és azzal is megyek pályára. Tudom hogy nem oda való, ezért csak 100al megyek és igyekszem annyira figyleni amennyire lehet, nem tudok mást tenni. Nem fogok bérelni mondjuk egy balcsira lemenetelhez autót mert méregdrága és macerás.

Ha az van megírva a nagykönyvben, hogy meg kell halnom a pályán, akkor ez lesz, nem tudok vele mit cisnálni...


Igyekszem nagy követési távot tartani, jobb szélen menni.


Egyedül csak azt sajnálom hogyha esetleg egy ilyen bömös száguldozós barom miatt hal meg valaki, akkor az ártatlan meghal, míg a bömös meg vigyorogva kiszáll az autóból. Lelkiismerete persze nulla, így nagyon nem hatja meg, hogy eesetleg több embert is megölt...

2011. szept. 25. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!