Láttam a videót,ahol az elektromos kamion lehagyta a dízelt emelkedőn... Milyen lenne egy ugyanakkora turbó benzines motor a kamionban dízel helyett? Nyilván a sokkal sokkal nagyobb fogyasztáson kívül...
Én autóknál azt látom ugyanakkora motornál a turbó benzinnek nagyobb a forgatónyomatékka ,mint a turbó dízelnek. (Ugyan annál az autónál)
okt. 29. 16:03
3/31 anonim válasza:
Voltak ilyenek, nincs azzal baj.
okt. 29. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
4/31 anonim válasza:
Az a baj hogy kamiomban annyit fogyasztana egy benzinmozor hogy közel sem érné meg. Nincs nyomatéka.
okt. 29. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
5/31 anonim válasza:
Minden motornak meg van a létjogosultsága, attól függően, hogy milyen használatra kell.
okt. 29. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
6/31 anonim válasza:
A nyolcvanas években a ZIL gyártott benzinest, 49 litere fogyasztással.
próbaképpen a Csajkában is az volt.
okt. 29. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
7/31 anonim válasza:
#1 A nyomatéknak ehhez semmi köze. Létezik ám turbó is a világon, tudtad? Azonos lökettérfogat mellett egy turbóbenzines és egy turbódízel közül a benzines nyer nyomatékban, mert bár maga a csúcsnyomaték lehet egyenlő, vagy talán egy picit magasabb a dízelnél, viszont a benzinest lehet pörgetni. Egy benzinesnél 2300-2500 környékén megjön a csúcsnyomaték és 6000-ig esze ágában sincsen csökkenni. Egy dízel meg el kezd húzni 1500-on, 2500-on meg összeesik.
Ami miatt a benzines nem működik teherszállításban az pont ennek a hátulütője: ha sergeted a motort, az nagyon mókás, de a legkevésbé sem gazdaságos. Márpedig mikor napi sokszáz kilométert megy a kamion, akkor a gazdaságosság elsődleges fontosságú. Abban pedig sokkal jobb a dízel.
okt. 29. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
8/31 anonim válasza:
Katonai teherautó van ilyen, 100 km 100 liter benzin.
okt. 29. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
9/31 anonim válasza:
Azonos nyomatéknál többszörös a fogyasztása a benzinesnek.
Kis, könnyű bódékhoz van kitalálva, meg füvet nyírni.
okt. 29. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
10/31 anonim válasza:
A benzinesnek más a karakterisztikája. Azért is van nagyon sok személy /sport autóban az. Végül is a legelső autó is benzines volt. Egyszerű konstrukció amit lehet pörgetni. Ezért a motorkerékpárokba és az egyszerű kerti gépekbe is főként az kerül. De valódi folyamatos cipekedéshez gazdaságtalan. Az 1.6-os benzines 4-es golf-ba több a nyomaték, mint az 1.9szívó dízelbe csak ott alacsonyabb fordulaton kapod meg a max nyomatékot így kevesebb a fogyasztás is ugyan annyi megtett km-nél.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!