Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szivo benzin tuning. Adott...

Szivo benzin tuning. Adott 1.2 8v motor 72lo gyarilag milyen modositasokkal lehetne kicsit megdobni 0/100 kozotti gyorsulasat. Tudom tudom vegyek nagyobb motoros turbos kocsit. Engem ez erdekelne barmilyen fajta atalakitas. Tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Minden tippet meghallgatnek aki normalisan tud hozzaallni ehhez a kerdeshez. Azt is tudom hogy draga mutatvany. A lehetosegekre lennek kivancsi es annak a kivitelezeseire. Hallottam mar a hideglevegos rendszerrol, kipufogo atalakitasa, gyujtas mokolasa, sulycsokkentes mivel egy kisebb es egesz konnyu autorol van szo. Engedjetek ki magatokbol az erdemi informaciokat amiert en is ittvagyok jelen pillanat! Koszonom ha elolvastad!

márc. 21. 23:38
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Olyan kicsit lehetne rajta gyorsítani marha sok pénzért(ami még legális), hogy ezért mondják, hogy nem éri meg. Minimum egy turbó kéne rá, ami jelentős javulást hozna, de akkor új váltó és hasonlók kellenek, hogy bírják is a terhelést, ne dögöljenek meg azonnal vagy rövidesen. Még a súlycsökkentés sem járható, mert akkor műszakin megbukna. Itthon felejts el bármilyen tuningolást, főleg házilag. Egyetlen, ami lehetséges, hogy kiszerelsz minden ülést és csomagokat hátulról műszaki után és 2 év múlva vissza műszakihoz, aztán megint ki. Ezzel kisebb lesz a súly, gyorsabb lesz a kocsi. Cserébe 1-2 személyes lesz az autó.
márc. 21. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Turbositani nem szeretnek hasonlo kepp velekedem enis csak mivel nem vagyok 100% ig biztos benne ezert igy megerositem magamban a dolgokat. Viszont olyan hogy egy kipufogorendszer? Esetleg megtervezve leomlotol a dob ig
márc. 22. 00:22
 3/17 anonim ***** válasza:
84%
#2 Ja, és megér pár százezer ft-ot 1-2 lóerő? Ha ezt nem látod át, akkor nem is érted egy autó működését. Az energia az üzemanyagból jön, üzemanyagból csakúgy nem lehet többet befecskendezni, kell hozzá levegő is, ha teljesítménynövekedést akarsz. A több levegőt turbóval lehet megoldani vagy nagyobb hengerűrtartalommal. A nagyobb hengerűrtartalom másik blokkot jelent, amit csakúgy nem cserélhetsz ki, mert illegális átalakítás. Turbóval megoldható, csak ugye akkor is ott van a többi alkatrész ami nem ahhoz a teljesítményhez van tervezve, így tönkremegy. Így már átlátod miért nem egy paraszt tervezi az autókat, hanem mérnökök, akik mindent ki tudnak számolni, mihez milyen kell és hogyan?
márc. 22. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Plusz lóerőt csak több üzemanyag és levegő keverékével tudsz elérni. Ami szívónál érhet valamit az egy hegyesebb vezérműtengely, és nagyobb szelepek, de ilyent valószínűleg csak egyediben lehetne gyártatni a motorodhoz.
márc. 22. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%

Kalos 1.2?


Az amúgy is egy benzintemető, azért 72 ló.

De kismillió más hibája van még, örülj, hogy egyáltalán megy.

Típushibája a motor, szerintem már nincs hibátlan hengerfej hozzá sehol, az rendre megszorul mind, kenéshiány miatt.

márc. 22. 02:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Semmivel… Vegyél erősebb autót
márc. 22. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
V max power, direkt szűrő.
márc. 22. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
5 os kifejtened bovebben? Sok ilyennel talalkoztal mar esetleg? Erdekelne
márc. 22. 08:36
 9/17 anonim ***** válasza:
Volt az egyik ismerősömnek. Csaj volt egyébként aki amúgy próbálta rendben tartani. De sokat szívott vele. Főleg sunyi elektromos problémai voltak, amik időszakosan jöttek elő.
márc. 22. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

Azért a több levegővel lehet szívónál is játszani, a légszűrővel, szívócsatornák optimalizálásával, szívócső termikus elcsatolásával, normális leömlővel, teljesítményre optimalizált katalizátorral. Ezek mind gyorsítják a gázáramlást, de a 72 lóból csinálsz mondjuk 90-95-öt, és ráköltöttél 200 ezret a motorra. Nem éri meg, tekintve az autó értékét. Esetleg ami hasznos lehet, egy leömlővel kicsit elhangolni a gyári nyomatékkarakterisztikát, hogy 2-3 ezres tartományban 5-10Nm-el erősebb legyen az autó.

Aztán lehet tovább menni, könnyített főtengely, kovácsolt dugók, könnyített hajtókar hozhatnak még 5-10 lóerőt. De az már nem 200 hanem a duplája. Rálocsolsz 4-500 eft-ot és lesz egy 100 lóerős autód, aminek a nyomatéktartománya amiben erős, fele a gyárinak. Szerintem nem jó biznisz. :D

Egy 2-3 literes szívó motorra ahol ezek a módosítások hoznak 40-50 lóerőt, ha valakinek ez a hobbija, talán belefér. De egy 1.2-es motornál nem kezdenék bele, túl kicsi a lökettérfogat.

márc. 22. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!